The Next Canadian Idol Is...

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif The Next Canadian Idol Is...

THEO TAMS!! שרשור זכייה לזוכה החדש :)
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif האודישן הראשון

והמיוזע,יש לומר
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 20

ת'יאו מבצע את Collide ומראה לכל המתחרים מה זו תחרות!
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 16

ת'יאו מבצע את להיט המייספייס Bubbly. לטעמי זו הפעם הראשונה שיצא לנו לראות את הת'יאו האמיתי וזו הפעם הראשונה שממש התחברתי אליו אחרי האודישן בטורנטו.מכאן זה רק התגבר והמשיך.
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 10

שבוע דייויד בואי,ת'יאו בוחר את אחד השירים הפחות מוכרים של בואי וגורם לשופטים להתפעל ולהבין 'ליגה אחרת' מה היא..
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 9

ת'יאו נפרד בפעם השניה מהפסנתר ומבצע את הקלאסיקה של בוב מארלי No Woman No Cry
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 8

'ההופעה של הלילה' ת'יאו מבצע את Weak In The Knees
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 7

כשת'יאו פגש את סמל הסקס.. הפעם הראשונה כשת'יאו חשוף לגמרי-בלי פסנתר,בלי אורגן ובלי כסא..והוא מוכיח שהוא יודע לזוז ולהתפרע על הבמה! You Had Me
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 6

כשת'יאו פגש את סימפל פלאן והתחבר יחד עם השיר הזה,שבואו נגיד שאני לא המעריץ הכי גדול שלו... לדעתי יצא אחד ההופעות המוצלחות ביותר של ת'יאו !! מה שאומן יכול לעשות לשיר.. ואם אתם שואלים אותי לדעתי זו ההופעה של העונה!
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 5

הבחירה הראשונה והמוצלחת של השופטים עבור ת'יאו בשבוע הביטלס
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 4

שני שירים לכל מתמודד ות'יאו נפגש עם שיר קאנטרי קלאסי-You Dont Know Me ויוצר קסם. ובשיר השני ת'יאו חוזר לקומפורט זון ועושה חסד לגווין דגראו-Chariot.
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 3

שבוע בריאן אדאמס. ת'יאו בוחר לשיר את אחד הלהיטים הגדולים ביותר של בריאן Heaven והשופטים והקהל בבית מכריזים על הביצוע הזה כאחד הביצועים הטובים של איידול אי פעם ואת ת'יאו כראוי לכתר. השיר השני שת'יאו בוחר לשיר הוא When Youre Gone כשבריאן פגש את מלאני סי מהספייס גירלז.אם אתם שואלים אותי,אני מעדיף את ההופעה הזאת.אני אוהב את ת'יאו בהופעות מוזיקליות עם הפסנתר אבל כשהוא מראה גם 'פיזיקל'.אחת ההופעות הטובות שלו העונה לדעתי. ובכלל שבוע מציון בשביל ת'יאו!!
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif הגמר

ת'יאו מבצע שלושה שירים.שיר אחד לפי בחירת השופטים,שיר אחד לפי בחירתו ואת הסינגל של מי שעתיד להיות הקנדיאן איידול.כולנו כבר יודעים מי הוא
. בחירת השופטים-I Want To Know What Love Is בחירתו של ת'יאו-Good Mother ההופעה של הסינגל-Sing
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif משום מה התמונה לא נשלחת לי

ניסיון אחרון
 
למעלה