../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif טופ 3
שבוע בריאן אדאמס. ת'יאו בוחר לשיר את אחד הלהיטים הגדולים ביותר של בריאן Heaven והשופטים והקהל בבית מכריזים על הביצוע הזה כאחד הביצועים הטובים של איידול אי פעם ואת ת'יאו כראוי לכתר. השיר השני שת'יאו בוחר לשיר הוא When Youre Gone כשבריאן פגש את מלאני סי מהספייס גירלז.אם אתם שואלים אותי,אני מעדיף את ההופעה הזאת.אני אוהב את ת'יאו בהופעות מוזיקליות עם הפסנתר אבל כשהוא מראה גם 'פיזיקל'.אחת ההופעות הטובות שלו העונה לדעתי. ובכלל שבוע מציון בשביל ת'יאו!!