honeypie

New member
חתלתולים למסירה במרכז ת"א

שני חתלתולים בני 4 חודשים, מעורבים, מחוסנים וחברותיים: האחד-טאבי , חברותי לאנשים-חתולים-כלבים, השני-שחור-לבן, חברותי לחתולים ואנשים. שניהם חיים בבית ומטופחים. תמונות יישלחו למעוניינים 050-5864477 052-7297581
 

skylar

New member
חתלתולים מחפשים בית

3 זכרים, ידידותיים ומתפנקים, נמצאים אצלי באומנה בערך חודש וחצי מחפשים בית חם. אוכלים אוכל יבש ומשתמשים בארגז צרכים. אוהבים לשחק ולהתלטף. יימסרו דרך עמותת צער בעלי חיים ירושלים תמורת "חבילת אימוץ" הכוללת: חיסונים, סירוס, פירעוש ותילוע. מצורפת מודעת אימוץ
 

moggycat

New member
אלפי חתול הימליה מחפש בית

אישה שמצילה חתולים בחיפה כתבה: פאר היצירה אלפי שלי ממתין לבית חם אולם מאחר ואהבתו היא לשקט לגינה ולבית ללא חתולים או כלבים אנא התחשבו בצרכים אלה בבואכם להציע עצמכם כמאמצים. חג שמח מאלפי ההימלאיה הכי יפה בעולם פרטים במסר
 

mitka123

New member
מסירה של זוג חתולים מקסימים

שני אחים בני 3 זכר ונקבה מהממים ביופיים ובאופיים חמים ואוהבים מחפשים מחפשה חמה ואוהבת למעוניינים נא לחזור ל- [email protected] או לטלפון- 0545999279
 

sadju

New member
ג'ימי המקסים מחפש בית!

גור מתוק בערך בן חודשיים וחצי מחפש בית נקי מפרעושים ותולעים ידידותי מסתדר עם חתולים נוספים נמצא ברחובות פרטים במסרים
 

sadju

New member
פינק היפיפיה מחפשת בית!

בת כחודשיים עברה טיפול נגד פרעושים ותולעים היא יפיפיה במיוחד מחפשת בית אוהב היא נמצאת ברחובות
 

sadju

New member
לויד המתוק מחפש בית!

הוא עדין ומתוק מאוד מסתדר עם כולם ומחפש בית חם נמצא ברחובות פרטים במסרים
 

Bogen2

New member
גורה אתלטית שחורה

וגם גורים עצמאיים בני חודשיים.
 

my little world

New member
צ'ינצ'י המקסימה מחפשת בית חם ../images/Emo23.gif

הצלנו אותה כהייתה רק בת חודש... וכואב לי הלב לחשוב שהיא תיזרק לאיזה חור, היא כזאת מתוקה.... :( היא בת שנה, מחוסנת, נקיה מפרעושים. מינייטורית וחמודה! אנרגטית, סקרנית, וממש אוהבת להתכרבל! במיוחד על הבוקר... בחורף גם בשעות היום האחרות :) עם בעיה קטנה ברגל שמאל בגלל שרצתה להיות ציפור כשהייתה קטנה... כל מה שהיא זקוקה לו זה המון יחס והמון אהבה..... אני מוכנה להביא אותה לכל איזור בארץ. מוכנה לשלם על חיסונים ואוכל בשבילה לשנה הקרובה. תודה מכל הלב
 

ank1

New member
../images/Emo243.gifגור חתולים מחפש בית חם ואוהב..

גור חתולים כבן שלושה שבועות שלא ידע חום אם מהו מחפש בית חם ואוהב.. לסיפור הקטן : גור שננטש ע"י אימו בגיל שבועיים בקירוב, נשלח להסגר בעירייה ע"י החלטת לשכת הבריאות בשל חששותיי כי יש לו כלבת (נמצאו על גופו סימני נשיכה לכאורה) וטרינר שראה אותו פסל אפשרות זו.. אך הוא עדיין בהסגר. הגור הקטן ששמו מרקו ולא בכדי סבל רבות מנטישת אימו בעודו יונק ועד להסגר המדובר, הוא כרגע מטופל שם וצאתו בעוד 3 ימים, איני יכולה לטפל בו אך המעט שאני יכולה זה לחפש מי כן יכול לטפל בו ולדאוג לו, מכיוון שגור זה אם לא יימצא לו בית ישוחרר בעודו עדיין גור ללא אמצעים השרדותיים אל הטבע או שיומת (איני יודעת מה יעלה בגורלו) לכן.. אני פונה ללב שלכם מי שיכול, מעוניין ורוצה לאמצו ולעזור לי לחפש לו בית חם, אשמח שתצרו איתי קשר במסר, אודה לכם מאוד.. תיאור קצר : קטנטן, ג'ינג'י, מתוק וזקוק להרבה חום. בבקשה עיזרו לי לעזור לו. תודה ויום טוב.
 

taozeh

New member
גורה שאושפזה וטופלה זקוקה לבית זמני

הגורה שאושפזה וטופלה זקוקה לבית זמני עד ליום האימוץ ביום שישי הקרוב. הגורה נמצאת במרפאה בת"א עד שתשוחרר מחר. נא התקשרו לטלפונים 0528808021 ו-0503080807
 

lol65

New member
מתוקים למסירה!

את צ'ייס וקסי מצאתי בהיותם בני יומיים עם חבל טבור, שוכבים לבד ומייללים. מאז הם טופלו באהבה רבה ועוד כמה ימים יחגגו חודשיים! שניהם כמובן אוכלים אוכל יבש ומורגלים לארגז. רוב היום הם ישנים או מעסיקים אחד את השני. גדלו בבית עם חתולים וכלבה. מאוד מתוקים ושובבים כדרכם של גורים. ימסרו רק לבית חם ואוהב אשר ירצה חתולים בתוך הבית, שכן הם מעולם לא היו בחוץ. קיבלו תילוע וחיסון ראשון. תינתן עדיפות למי שירצה את שניהם (מומלץ בחום). כמו כן, אשמח לעצות לסינון. התמונות מהנייד לא משהו, אבל הם באמת מהממים (צ'ייס לגמרי שחור וקסי שחורה עם קצוות שיער לבנים ורגליים אחוריות בצבע כסף בצד האחורי).
 

mitka123

New member
חתולים ריבר וקסם מחפשים בית חם

שני אחים בני 4 זכר ונקבה ריבר וקסם מהממים ביופיים ובאופיים חמים ואוהבים מחפשים מחפשה חמה ואוהבת. אוהבים לשחק בחכה ולרדוף אחרי אור של לייזר. הזכר מסורס והנקבה מעוקרת. למעוניינים נא לחזור ל- [email protected] או לטלפון- 0545999279
 

ella100

New member
שניהם נראים קסם.למה הם מחפשים בית?

עד כמה שהבנתי-לא טוב לשחק עם קרן לייזר.
 
למעלה