ממ... צאט[?] עושים לאורה/ויקי/ערן חיים קשים צרפו את זה אחר כך לשירשור החברתי :]?
ו ו ו י ז י ת New member 30/12/04 #1 ../images/Emo108.gif ממ... צאט[?] ../images/Emo140.gif עושים לאורה/ויקי/ערן חיים קשים צרפו את זה אחר כך לשירשור החברתי :]?
../images/Emo108.gif ממ... צאט[?] ../images/Emo140.gif עושים לאורה/ויקי/ערן חיים קשים צרפו את זה אחר כך לשירשור החברתי :]?