דוVשה

New member
../images/Emo104.gif

ללכת שבי אחרייך - אהוד מנור להיוולד כל בוקר מחדש, עם כל מילת פרידה למות מעט, ולהביא אל העולם עוד בן ובת בארץ של חלב, מרור ודבש. ללכת שבי אחרייך, לנשום את השמש הצורב, לחלום אותם מול שמייך, לכאוב אותך ושוב להתאהב. לשאת חלום מבטן, מדורות, לשאול באביבייך נחמה, לחיות על פני ובתוכי האדמה הנוראה והיפה הזאת. ללכת שבי אחרייך... עם ערב הד קולנו יעלה, מבוקר יום אלינו הוא יבוא ופדיוננו יראה עד בוא ערבו, מתי סוכת שלום עלינו תיגלה. ללכת שבי אחרייך... אני לא מצליחה לעשות את ההפרדה הכ"כ חותכת ומהירה הזו מיום הזכרון ליום העצמאות. אבל צריך לחגוג וצריך לשמוח להוקיר ולהתמלא בגאווה ובכבוד עד כלות על הארץ הזו. יום עצמאות שמח.
 

behappy

New member
חג שמח לכולם../images/Emo39.gif../images/Emo165.gif../images/Emo20.gif

גם לי קשה ההפרדה הזו ובכל זאת. ויום העצמאות,שבכלל,המון משמעות יש לחג הזה. אז היה לי ערב מלא תמונות מדהימות שהעמסתי על שני אנשים יפים מכאן והמון חיוכים ואוהבת את הפורום הזה המון
 

one smile

New member
../images/Emo20.gifחג עצמאות שמח ../images/Emo13.gif../images/Emo104.gif

ו-
ו
לזו שטוענת שהעמיסה (תפסיקי לטעון שטויות, זה היה הדדי
) כי עשית לי המון חיוכים
 

רותי ב.

New member
תודה. ../images/Emo20.gif

"לחלום אותם מול שמייך, לכאוב אותך ושוב להתאהב." שותפה למילים שלך.
 
למעלה