../images/Emo104.gif
ללכת שבי אחרייך - אהוד מנור להיוולד כל בוקר מחדש, עם כל מילת פרידה למות מעט, ולהביא אל העולם עוד בן ובת בארץ של חלב, מרור ודבש. ללכת שבי אחרייך, לנשום את השמש הצורב, לחלום אותם מול שמייך, לכאוב אותך ושוב להתאהב. לשאת חלום מבטן, מדורות, לשאול באביבייך נחמה, לחיות על פני ובתוכי האדמה הנוראה והיפה הזאת. ללכת שבי אחרייך... עם ערב הד קולנו יעלה, מבוקר יום אלינו הוא יבוא ופדיוננו יראה עד בוא ערבו, מתי סוכת שלום עלינו תיגלה. ללכת שבי אחרייך... אני לא מצליחה לעשות את ההפרדה הכ"כ חותכת ומהירה הזו מיום הזכרון ליום העצמאות. אבל צריך לחגוג וצריך לשמוח להוקיר ולהתמלא בגאווה ובכבוד עד כלות על הארץ הזו. יום עצמאות שמח.
ללכת שבי אחרייך - אהוד מנור להיוולד כל בוקר מחדש, עם כל מילת פרידה למות מעט, ולהביא אל העולם עוד בן ובת בארץ של חלב, מרור ודבש. ללכת שבי אחרייך, לנשום את השמש הצורב, לחלום אותם מול שמייך, לכאוב אותך ושוב להתאהב. לשאת חלום מבטן, מדורות, לשאול באביבייך נחמה, לחיות על פני ובתוכי האדמה הנוראה והיפה הזאת. ללכת שבי אחרייך... עם ערב הד קולנו יעלה, מבוקר יום אלינו הוא יבוא ופדיוננו יראה עד בוא ערבו, מתי סוכת שלום עלינו תיגלה. ללכת שבי אחרייך... אני לא מצליחה לעשות את ההפרדה הכ"כ חותכת ומהירה הזו מיום הזכרון ליום העצמאות. אבל צריך לחגוג וצריך לשמוח להוקיר ולהתמלא בגאווה ובכבוד עד כלות על הארץ הזו. יום עצמאות שמח.