חג שמח!
ט טסונמי1 New member 26/4/04 #2 ../images/Emo104.gifמזל טוב מדינה-נו איך זה להיות בת 56?לא משהו נכון??...מאחלת לך-שהשנה הבאה לא תהיה גרועה מיזו שעברה...............
../images/Emo104.gifמזל טוב מדינה-נו איך זה להיות בת 56?לא משהו נכון??...מאחלת לך-שהשנה הבאה לא תהיה גרועה מיזו שעברה...............