חוצה ישראל -סינגלים ישראלים חדשים 18/10

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif שלומי שבן – מותק את אצלי בראש

שלומי שבן – מותק את אצלי בראש בוב דילן ממשיך לצוץ אצל אומנים מישראל. אחרי שיהודה עדר עשה גרסה לשירו עם "כוכב שביט", מגיע עכשיו שלומי שבן, לוקח עוד שיר של דילן ומביא אותו מוגש כחול לבן. "מותק את אצלי בראש" נקרא השיר, שוב פסנתר, לחן שקט (של דילן), ושירה מלנכולית. זה כבר השיר השני בסגנון של שבן לאחרונה ונראה כי הקו שלו הולך בכיוון הזה. השיר עצמו לא מתרומם לגבהים חדשים וטיפה מאכזב לטעמי, אבל את זה תוכלו לשפוט לאחר האזנה.
 

shirleyrozental

New member
שיר מהמם, והמילים דומות למקור של דילן

גם הלחן כאמור - של דילן. שלומי מוכיח דווקא בעיניי בהחלט שהוא מוכשר, ויש לו אחלה של יצירה, לעומת עמיתו למקצוע - אריק ברמן, שנשמע סתם פלצן.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif בועז בנאי – פריז בחורף

בועז בנאי – פריז בחורף אחרי הסינגל הראשון והמצויין שלו "תנופה", מביא בועז בנאי עוד שיר נהדר מתוך אלבומו שעתיד לצאת אוטוטו "אהבת איש הפח". יש לו את הרגש והטאצ' וגם הביצועים עד כה בהחלט עושים משהו טוב באוזן, ועל זה הוא יכול להיות גאה בלי שום קשר ליחוס המשפחתי שלו.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif עופר פריאון – דרך קלה

עופר פריאון – דרך קלה מישהו מכיר את הלהקה הישראלית היווניה? היה להם בשנות ה-90 שיר שנקרא "היווניה" שדיי פרסם אותם אבל לדעתי ניתן להגדיר אותם "וואן היט וונדר" (ואולי יש כאלה שיחלקו עלי). בכל מקרה, מסתבר שעופר פריאון הוא הגיטריסט של אותה להקה, שעכשיו יוצא לקריירת סולו וזה סינגל שני שלו כבר. הוא הלך כאן על סגנון אמצע הדרך שכזה, סופט רוק ישראלי עם הרבה אלמנטים טובים למדי שיכול לתפוס בהחלט.
 

העכביש2

New member
בן ארצי – לחיות את החלום

בן ארצי – לחיות את החלום
סינגל אותו אנחנו מחלקים כאן במוזיקה בדרכים!!! שיר חדש לבן של ארצי, שלמה ארצי. יהלי סובול כתב, בן ארצי המתקמבק מבצע. שיר שקט עם אווירה נחמדה אבל עם הקול של ארצי אין הרבה מה לעשות – או שאתם אוהבים או שאתם מתעבים. ככה זה בחיים.
 

hilali1

New member
../images/Emo45.gif אוהבים בהחלט. יהלי סובול כותב מעולה../images/Emo70.gif

 

Chandler Rulz

New member
הוא כתב שניים.. לפני "דמי מפתח" (החמוד)

יצא גם "בין דירות" שעוד לא קראתי..
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif אוהד חיטמן – סתם עוד יום

אוהד חיטמן – סתם עוד יום אוהד חיטמן מוציא סינגל חדש, הראשון מאלבומו החדש שעתיד לצאת בקרוב. הוא גם אמון על המילים והלחן, ההפקה היא של שמוליק נוייפלד. עוד מימי "תגידי לו" היה חיטמן זמר טוב וטוב לגלות שהוא לא איבד את עצמו בכל הזמן שעבר מאז וממשיך ליצור מוזיקה טובה. נחכה לאלבום.
 
למעלה