רצועה מתוחה או דלקת?!../images/Emo67.gif
שלום לוחמים, שאלה למביני ענין, באימון אייקידו האחרון ביצעתי נפילה והרגשתי מכה קלה בברך (כשהרגל היתה ישרה ולא מסובבת).הלכתי לאחר-מכן כרגיל ללא שום כאבים ורק לאחר שינה קלה התעוררתי עם כאבים קלים בצד שמאל של ברך ימין.ההליכה שלי לא מוגבלת באיזושהיא זוית אך כשהרגל ישרה ואני דורך עליה אני מרגיש קצת כאב.גם בישיבה כשאני לוחץ בנקודה מסוימת אני חש כאב קל. שמתי תחבושת אלסטית ומשחת וולטרן פעמיים ביום ואני מקפיד לחמם את המקום. שאלתי היא,האם מדובר במתיחה לפי האינדיקציות שפירטתי,ומה עושים בנוסף על מנת שאוכל לחזור לאימון כמה שיותר מהר!!!(טיפול נוסף,סוג מזון...) אני יודע שזה לא פורום רפואה אך בתור לוחמים מנוסים אני מקווה למצוא כאן תשובה ואשמח אם תנותב לכיוון האלטרנטיבי אם כי זה לא אבסולוטי. תודה מראש ושבוע טוב ירון
שלום לוחמים, שאלה למביני ענין, באימון אייקידו האחרון ביצעתי נפילה והרגשתי מכה קלה בברך (כשהרגל היתה ישרה ולא מסובבת).הלכתי לאחר-מכן כרגיל ללא שום כאבים ורק לאחר שינה קלה התעוררתי עם כאבים קלים בצד שמאל של ברך ימין.ההליכה שלי לא מוגבלת באיזושהיא זוית אך כשהרגל ישרה ואני דורך עליה אני מרגיש קצת כאב.גם בישיבה כשאני לוחץ בנקודה מסוימת אני חש כאב קל. שמתי תחבושת אלסטית ומשחת וולטרן פעמיים ביום ואני מקפיד לחמם את המקום. שאלתי היא,האם מדובר במתיחה לפי האינדיקציות שפירטתי,ומה עושים בנוסף על מנת שאוכל לחזור לאימון כמה שיותר מהר!!!(טיפול נוסף,סוג מזון...) אני יודע שזה לא פורום רפואה אך בתור לוחמים מנוסים אני מקווה למצוא כאן תשובה ואשמח אם תנותב לכיוון האלטרנטיבי אם כי זה לא אבסולוטי. תודה מראש ושבוע טוב ירון