promoteus

New member
רצועה מתוחה או דלקת?!../images/Emo67.gif

שלום לוחמים, שאלה למביני ענין, באימון אייקידו האחרון ביצעתי נפילה והרגשתי מכה קלה בברך (כשהרגל היתה ישרה ולא מסובבת).הלכתי לאחר-מכן כרגיל ללא שום כאבים ורק לאחר שינה קלה התעוררתי עם כאבים קלים בצד שמאל של ברך ימין.ההליכה שלי לא מוגבלת באיזושהיא זוית אך כשהרגל ישרה ואני דורך עליה אני מרגיש קצת כאב.גם בישיבה כשאני לוחץ בנקודה מסוימת אני חש כאב קל. שמתי תחבושת אלסטית ומשחת וולטרן פעמיים ביום ואני מקפיד לחמם את המקום. שאלתי היא,האם מדובר במתיחה לפי האינדיקציות שפירטתי,ומה עושים בנוסף על מנת שאוכל לחזור לאימון כמה שיותר מהר!!!(טיפול נוסף,סוג מזון...) אני יודע שזה לא פורום רפואה אך בתור לוחמים מנוסים אני מקווה למצוא כאן תשובה ואשמח אם תנותב לכיוון האלטרנטיבי אם כי זה לא אבסולוטי. תודה מראש ושבוע טוב ירון
 

א1ט1

New member
מה שמים על מכות יבשות?

כואאאאבבב לי ברגליים....הנינג'ות האלה משוגעות!!!!!!!!!!!!!
 

Aerochick

New member
אני לא לוחמת מנוסה אבל לדעתי זו

רצועה מתוחה נראה לי מה שאתה יכול לעשות בינתיים זה רק לשים משחה ולחמם והכל ופשוט תוך כמה ימים זה יעבור.. מקווה שעזרתי במשהו. אביגיל.
 

promoteus

New member
מקווה שיחלוף מהר....רוצה להתאמן!../images/Emo10.gif

תודה על הזמן שיהיה אחלה יום ואימונים בטוחים ירון
 
אתה יכול לנסות

כמה משחות: וולטרן,טראומיל (משחה הומופאטית מצויינת) וגם משחת רסקיו (עוזרת לחלק). דיקור סיני מאד עוזר,ופועל נקודתית ובמהירות,מומלץ לנסות. והכי חשוב-אורטופד!! לא להזניח אם ממשיך לכאוב. תרגיש טוב
בייב
 
למעלה