../images/Emo101.gifשאלה לי
וסליחה שפתחתי שרשור חדש. עידן נדבק בוירוס הקאות מיואב (טפו טפו בנתיים בלי שלשולים ובלי חום). הוא הקיא כמה פעמים בלילה ובבוקר, וכל היום רק שותה מים בלגימות קטנות, כמעט ללא הקאות. הרופא בדק אותו, רשם נרות נגד הקאות ואמר שבסה"כ הוא בסדר גמור. רק מה - הילד מאוד מאוד ישנוני. הוא ישן שעתיים בבוקר, שעתיים וחצי בצהריים. קם ב-4 ועכשיו (6) נרדם שוב. אין לו חום, מצב כללי נראה בסדר. הוא לא אפאטי - הוא הסתכל טלויזיה, התבונן בי, שיחק לי בשיערות, רק שהוא מאוד רגוע ורדום. האם זה נראה לכם בסדר?
וסליחה שפתחתי שרשור חדש. עידן נדבק בוירוס הקאות מיואב (טפו טפו בנתיים בלי שלשולים ובלי חום). הוא הקיא כמה פעמים בלילה ובבוקר, וכל היום רק שותה מים בלגימות קטנות, כמעט ללא הקאות. הרופא בדק אותו, רשם נרות נגד הקאות ואמר שבסה"כ הוא בסדר גמור. רק מה - הילד מאוד מאוד ישנוני. הוא ישן שעתיים בבוקר, שעתיים וחצי בצהריים. קם ב-4 ועכשיו (6) נרדם שוב. אין לו חום, מצב כללי נראה בסדר. הוא לא אפאטי - הוא הסתכל טלויזיה, התבונן בי, שיחק לי בשיערות, רק שהוא מאוד רגוע ורדום. האם זה נראה לכם בסדר?