שאלה לי

ענתי 10

New member
../images/Emo101.gifשאלה לי

וסליחה שפתחתי שרשור חדש. עידן נדבק בוירוס הקאות מיואב (טפו טפו בנתיים בלי שלשולים ובלי חום). הוא הקיא כמה פעמים בלילה ובבוקר, וכל היום רק שותה מים בלגימות קטנות, כמעט ללא הקאות. הרופא בדק אותו, רשם נרות נגד הקאות ואמר שבסה"כ הוא בסדר גמור. רק מה - הילד מאוד מאוד ישנוני. הוא ישן שעתיים בבוקר, שעתיים וחצי בצהריים. קם ב-4 ועכשיו (6) נרדם שוב. אין לו חום, מצב כללי נראה בסדר. הוא לא אפאטי - הוא הסתכל טלויזיה, התבונן בי, שיחק לי בשיערות, רק שהוא מאוד רגוע ורדום. האם זה נראה לכם בסדר?
 

אמאורית

New member
אין כמו להתקשר בטלפון לרופא ולשאול

אותו ולהיות יותר רגועה, אפילו לדבר עם האחות שם, זה גם נותן חיזוק. לדעתי, כשילד חולה הם משלימים ומתחזקים בשינה, אבל אם לרגע לא נראה לך משהו, אז אל תרגישי נודניקית ותתקשרי ותדברי עם הרופא. תרגישו טוב
 

ענתי 10

New member
הוא נראה לי די בסדר

אני סתם פרנואידית. בסה"כ הוא לא ישן טוב בלילה, אז כנראה משלים שעות.
 
למעלה