../images/Emo101.gif צריכה עזרה
הבן החמוד שלי, אוטוטו בן 4, מסרב בכל תוקף לעשות קקי בבית השימוש ודורש שנשים לו טיטול. אם במקרה אנחנו בחוץ, הוא מסכים, אבל בבית - אין מצב! הוא דורש את הטיטול, מחכה לערב, לשעת ההרדמה, ואז - "יש לי קקי!" לוקח לו רבע שעה עד שהכל יוצא (סליחה על התיאור הפלסטי), כמובן שצריך להחליף ומפה לשם - כבר 11 בלילה ואנחנו גמורים. יש למישהו רעיון איך לחלץ אותו מהטיטול? תודה!
הבן החמוד שלי, אוטוטו בן 4, מסרב בכל תוקף לעשות קקי בבית השימוש ודורש שנשים לו טיטול. אם במקרה אנחנו בחוץ, הוא מסכים, אבל בבית - אין מצב! הוא דורש את הטיטול, מחכה לערב, לשעת ההרדמה, ואז - "יש לי קקי!" לוקח לו רבע שעה עד שהכל יוצא (סליחה על התיאור הפלסטי), כמובן שצריך להחליף ומפה לשם - כבר 11 בלילה ואנחנו גמורים. יש למישהו רעיון איך לחלץ אותו מהטיטול? תודה!