שרשור קניות

../images/Emo6.gif

בכללי שיקולים כלכליים. כרגע יש לי אחלה עבודה ואני מרוויחה בה מספיק טוב להרשות לעצמי לבזבז קצת, טיפ טיפה במאק. ואני גרה בחדרה אז כל עניין הנסיעות והדלק גם לוקח כסף. בכל אופן, בקרוב אני מתכננת לעבור לאזור רעננה-כפ"ס ואז אני אתעלק עליהם שיקבלו אותי
 

צונית

New member
הלו?!?!!?!? ../images/Emo124.gif

הציעו לך עבודה?!! ספרי במיידי!! ודרך אגב, האם העיגול הורוד פוקסיה הזה שאני רואה שם הוא צללית? ואם כן אז מה שמה ומספרה, זהו זה, ה10 לחודש עבר, הגיע הזמן לחגוגגגגגגגג!!
מומחיות יקרות שלי, איך קוראים לפריימר של מאק? (ואם כבר אני שואלת, אז כמה הוא עולה..?)
 
העיגול הקטן זה צללית ויש שם גם סומק

שהוא מאוד ורוד :) לגבי העבודה אני כבר מגיבה להילה. ולגבי הפריימר PRIP+PRIM, תבקשי פריימר לפנים.
 

צונית

New member
קבלי ביטול על השאלה עם הצללית

קראתי את השרשור והבנתי שכן מדובר בצללית מהקולקציה החדשה (כי פעם שעברה שהייתי במאק חיפשתי צללית כזו ולא היה להם..). אם יגמר לפני שאני באה אני אתבאס טילים!!!
אבל השאלה על הפריימר עדיין תקפה. הייתי היום בסופרפארם כדי לברר על הפריימר של קלרינס. 180 שקל לדבר הפיצפון הזה??? התרגלתי שצלליות קטנות עולות ככה, אבל 4 גרם (או לפחות ככה זה היה נראה) של קרם - 180 שקל?? מה הכסף שלי גדל על העצים?? יומיים עבודה הסכום הזה...
 

צונית

New member
סורי שאני מפציצה את השרשור

פשוט אני כל הזמן נזכרת בעוד דברים שבא לי להגיד! קיבלנו היום את התמונות מהחתונה של אחי. בתמונות רואים שאיפרתי את אמא שלי ממש יפה (עדין מממממש אבל ככה היא רצתה, מה אני יעשה?!) אבל אני מאופרת פשוט מחריד!!! מחריד! זוועה! קטסטרופה ענקית! וזה רק כי התעקשתי לאפר את עצמי עם מברשות ולא עם הספוגיות שאני כל כך רגילה אליהן... אתן חושבות שאולי אם אני אקנה את הסט המוקטן של המברשות יהיה לי יותר קל לאפר את עצמי?? אני עוד לא הצלחתי לעלות בדיוק על למה אני לא טובה באיפור עצמי עם מברשת.. אבל איכשהו נראה לי שזה פיתרון טוב.. מה דעתכן?
 

hilala20

New member
אני אומרת שתנסי ותראי...

אני לא יכולה להגיד לך אם זה יעזור כי אני לא מגדת עתידות (וגם לא הייתי רוצה להיות
) אני ממש מצטערת שאני לא יכולה לענות לך על השאלה (ואני לא בטוחה שיש מי שתוכל) וזה גם בעיקר בגלל שאת לא עלית על הבעיה עם המברשות, אז איך אנחנו נוכל? קטונתי.
 
טוב גם אני נכנעתי והגעתי לעזריאלי

הלכתי עם בעלי....יותר נכון הוא הוליך אותי לשם אחרי שהבין שאני אבודה מראש , הוא אמר לי בואי נעשה נסוי ,אני נכנס איתך את מסתכלת , מחייכת אומרת יפה שלום ויוצאת.....YE RIGHT . קיצר ראיתי את הנרתיקים למברשות , את הסטים לעיניים , לשפתיים וכו' והאמת ? לא התלהבתי כ"כ.....החנות היתה ריקה ולא ניכר שעברה שם רוח סערה ושאוטוטו נגמרים הסטים....רגיל ויבש לחלוטין (אפילו שאלתי מה מצב המכירות ואמרו שהמכירות סבבה. לא שמעתי אף מוכרת שאמרה את חייבת לקחת נשארו לי 2 אחרונים....). עברתי לראות את הנוקטורנאל שגם ממנה לא נרשמה התלהבות רבה (ויסלחו לי אלו שאהבו) , הדבר היחיד שבאמת דיבר אליי היה הסבטל שהיה פיגמנט מאוד יפה אבל אני לא חושבת שזה הצבע שלי ולכן ויתרתי גם עליו. בסופו של עניין קניתי גם עיפרון שעווה לגבות בגוןן wheat והוא נחמד מאוד. זהו , קצת התאכזבתי אחרי כל ההקדמות המפוצצות שהיו פה אבל לא נורא.אני חכה לדצמבר לפיגמנטים בצבעים החמים. ולכל מי שקנתה משהו - תתחדשו!
 

pie and cactus

New member
מבינה אותך

עוד לא הייתי אמנם, אבל אני מתכוונת להגיע בעיקר בשביל עפרון הגבות והסומק בספריי אם עוד ישאר. שארה דברים מקסימים ביותר אבל אין לי כסף מיותר למשהו שלא מחדש הרבה ובעיקר נראה יפה... נראה לי שיש לי מספיק צלליות, גלוסים וכו'.
 
מסכימה איתך

המוצרים לא זולים בכלל....יפים הם כן מסכימה עם כולן אבל ההגיון אומר לי שאין לי צורך בהם. אני משתדלת לקנות בד"כ מה שאני ממש זקוקה לו ולא מה שנראה לי יפה. אני אוהבת מדי פעם לגוון בצבעים שלי ולכן אני כן מתכוונת לקנות את הפיינטים לכשייצאו אבל 6 צלליות קטנטנות ב-210 שקלים זה נשמע לי מוגזם. על המברשות עוד איכשהו הייתי אומרת שהמחיר מוצדק אבל כל השאר לא נראה לי. אני מעדיפה לקנות צללית אחת שאני יודעת שתהיה בשימוש ולא עוד 5 שחלק מהן אני לא אוהבת. באמת שהתאכזבתי....לא היה שום דבר שעשה לי וואו .אבל אני מפרגנת לכל אלו שקנו , אני יודעת שזה כיף !
 

pie and cactus

New member
שאלה

איך עפרון הגבות נמרח לך? תוקית אמרה שהוא קצת קשה. וגם אני שקלתי לרכוש את הפיגמנטים החמים, אבל החלטתי שיש לי גם כך המון צלליות אבקה, וזה די מיותר מבחינתי.
 

BRUKIK

New member
הוא אכן קצת קשה, כי הוא עמוס בשעווה

אבל בזכות זה הוא גם מחזיק את הגבות. בדיעבד, אני חושבת שנכון היה גם לקנות את השקוף. תמיד טוב...
 
למעלה