מכירות והחלפות.

ס א י

New member
../images/Emo115.gifאמג, זה ג'ון!

לא מוכרים ג'ון, זה חילול. כן, המ. להתעלם.
 

EdenShowTime

New member
גופיית פסים צבעוניים וגופייה עם קשת וכוכבים

אני מוכרת שתיי גופיות, אחת עם הרבה פסים צבעוניים כאלה והשנייה עם קשת בענן וכוכבים [email protected]
 

DN28

New member
שאלה בקשר לשרשור

זה לא באמת חייב להיות בגדים אלטרנטיביים נכון? כי יש פה כמה שהם לא, לא שזה משנה לי פשוט אני גם רוצה להציע פה ואני לא רוצה שתגידו לי שזה לא אלטרנטיבי ובגלל זה אני לא יכולה להציג אותם. אז בסדר נכון?
 

sonaku

New member
אוי נו באמת :)

חצי מהבנות מוכרות כאן דברים לא אלטרנטיביים.(כי דיסקים זה נורא אלטרנטיבי,נכון? P:) ולובשות ביום יום דברים לא אלטרנטיביים..זה לא העיניין,אפשר לשלב דברים לא אלטרנטיביים אחד עם השני וליצור מראה אלטרנטיבי ומעניין (פרוטס,למשל יכול להיות מורכב גם מ6 סוגי מותגים שונים. זה לא הבגדים,זה השילוב.) ז בקיצור-בוודאי שאת יכולה לנסות לשים פה דברים לא אלטרנטיביים~ אני לא יכולה להתחייב שיקנו ממך,אני מתחייבת לך ששווה לנסות.
 

Chronics

New member
מוכרת/ מחליפה מגפיים של דמוניה

מוכרת את המגפיים המקסימות האלו, לצערי הרב הן פשוט לא במידה שלי. הן מידה 7 (כלומר, אמורות להיות 37 וחצי, אבל מנסיוני הן יותר 38, 38 וחצי) עם פלטפורמה של משהו כמו 6 וחצי ס"מ. חדשות לגמרי, ננעלו רק פעמיים לצורך מדידה (בתוך הבית). שחורות ומבריקות! מוכרת בזול יחסית, מי שמעוניינת מוזמנת לשלוח מסר, מי שהיתה מעוניית ולא נפגשנו שתזכיר לי כי אני תקועה עם כמויות עבודה ודי מרחפת.
 

Luna Sphere

New member
../images/Emo41.gifהרבה דברים../images/Emo41.gif

כאן. אמ, זה מיועד לאנשים שמגיעים לפיקניק ב10 או לפארק הירקון או לאיזור באותו יום ז"א אין לי עוד תכנונים להגיע לת"א בזמן הקרוב...
 
../images/Emo41.gifכל אלה../images/Emo41.gif

חולצה לבנה מאוד חמודה עם חוטים ונמתחת כזו.. מכנס מנומר ועוד כל אלה שפנו בקשר למכנס המנומר ועדיין מעוניינות אז אני פה..אז תפנו אם אתן יודעות שלא תברחו אחכ' XD
 
למעלה