מצב
הנושא נעול.

צחקן2

New member
../images/Emo10.gif


ב"ה אני לא יודע למה, מה מו מי איפה, אבל אני לא מצליח להכנס לתפוז בכיונוי האמיתי שלי צחקן אז לכן נרשמתי עוד פעם. אני מקווה שזו תקלה בתפוז ולא נמחקתי משום מה או שחסמו אותי (ואם כן למה? אולי פאשלה של מנהל גם זה קורה). בכל אופן, נשארתי כאן בכל אופן. בברכה, הצוחק
 

ליילנד

New member
../images/Emo140.gifשלום אני נוסעת


ב"ה אני לא יודע למה, מה מו מי איפה, אבל אני לא מצליח להכנס לתפוז בכיונוי האמיתי שלי צחקן אז לכן נרשמתי עוד פעם. אני מקווה שזו תקלה בתפוז ולא נמחקתי משום מה או שחסמו אותי (ואם כן למה? אולי פאשלה של מנהל גם זה קורה). בכל אופן, נשארתי כאן בכל אופן. בברכה, הצוחק
שלום אני נוסעת
אבל לא ללונדון
נוסעת לצפון, נשתדל לצלם מקווה למצוא משהו מעניין, את נתיבי אקספרס כבר כולם מכירים אבל אולי, מי יודע. להתראות
 

צחקן2

New member
להתראות!! אל תשקי לצלם.!!!.

שלום אני נוסעת
אבל לא ללונדון
נוסעת לצפון, נשתדל לצלם מקווה למצוא משהו מעניין, את נתיבי אקספרס כבר כולם מכירים אבל אולי, מי יודע. להתראות
להתראות!! אל תשקי לצלם.!!!.
 

ארזS

New member
נסיעה טובה וחופשה נעימה.

שלום אני נוסעת
אבל לא ללונדון
נוסעת לצפון, נשתדל לצלם מקווה למצוא משהו מעניין, את נתיבי אקספרס כבר כולם מכירים אבל אולי, מי יודע. להתראות
נסיעה טובה וחופשה נעימה.
 

stan_southpark

New member
גם לי זה קרה


ב"ה אני לא יודע למה, מה מו מי איפה, אבל אני לא מצליח להכנס לתפוז בכיונוי האמיתי שלי צחקן אז לכן נרשמתי עוד פעם. אני מקווה שזו תקלה בתפוז ולא נמחקתי משום מה או שחסמו אותי (ואם כן למה? אולי פאשלה של מנהל גם זה קורה). בכל אופן, נשארתי כאן בכל אופן. בברכה, הצוחק
גם לי זה קרה
המקורי שלי זה STAN1
 

stan1

New member
הצלחתי!!!!! ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif


ב"ה אני לא יודע למה, מה מו מי איפה, אבל אני לא מצליח להכנס לתפוז בכיונוי האמיתי שלי צחקן אז לכן נרשמתי עוד פעם. אני מקווה שזו תקלה בתפוז ולא נמחקתי משום מה או שחסמו אותי (ואם כן למה? אולי פאשלה של מנהל גם זה קורה). בכל אופן, נשארתי כאן בכל אופן. בברכה, הצוחק
הצלחתי!!!!!
 

טוארג

New member
בגלל שכל כך הרבה אנשים משנים את

הצלחתי!!!!!
בגלל שכל כך הרבה אנשים משנים את
הכינויים שלהם... נעדכן את הדף-קשר פעם בחודשיים בערך. העדכון הבא - 31.12.03... הודעות בנושא כבר יבואו כשיגיע הזמן לכך.
 

stan1

New member
אם אתם רוצים אני יכול להשאר

בגלל שכל כך הרבה אנשים משנים את
הכינויים שלהם... נעדכן את הדף-קשר פעם בחודשיים בערך. העדכון הבא - 31.12.03... הודעות בנושא כבר יבואו כשיגיע הזמן לכך.
אם אתם רוצים אני יכול להשאר
עם הקודם (Stan_southpark)
 

stan_southpark

New member
דיי

בגלל שכל כך הרבה אנשים משנים את
הכינויים שלהם... נעדכן את הדף-קשר פעם בחודשיים בערך. העדכון הבא - 31.12.03... הודעות בנושא כבר יבואו כשיגיע הזמן לכך.
דיי
חזרתי לשם הזה כי אני כבר רגיל אליו אם השם הנשי אני אכתוב איתו כשאני לא בבית
 

stan1

New member
נצל"ש


ב"ה אני לא יודע למה, מה מו מי איפה, אבל אני לא מצליח להכנס לתפוז בכיונוי האמיתי שלי צחקן אז לכן נרשמתי עוד פעם. אני מקווה שזו תקלה בתפוז ולא נמחקתי משום מה או שחסמו אותי (ואם כן למה? אולי פאשלה של מנהל גם זה קורה). בכל אופן, נשארתי כאן בכל אופן. בברכה, הצוחק
נצל"ש
איך אני מגיע מנס-ציונה לרחוב רבינוביץ בחולון??
 
התאריך והשעה מכובנים אצלך או שה


ב"ה אני לא יודע למה, מה מו מי איפה, אבל אני לא מצליח להכנס לתפוז בכיונוי האמיתי שלי צחקן אז לכן נרשמתי עוד פעם. אני מקווה שזו תקלה בתפוז ולא נמחקתי משום מה או שחסמו אותי (ואם כן למה? אולי פאשלה של מנהל גם זה קורה). בכל אופן, נשארתי כאן בכל אופן. בברכה, הצוחק
התאריך והשעה מכובנים אצלך או שה
מחקתה את הקוקיז אם לא אז תימחוק ותנשה להכנס
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה