../images/Emo10.gif
ב"ה אני לא יודע למה, מה מו מי איפה, אבל אני לא מצליח להכנס לתפוז בכיונוי האמיתי שלי צחקן אז לכן נרשמתי עוד פעם. אני מקווה שזו תקלה בתפוז ולא נמחקתי משום מה או שחסמו אותי (ואם כן למה? אולי פאשלה של מנהל גם זה קורה). בכל אופן, נשארתי כאן בכל אופן. בברכה, הצוחק
ב"ה אני לא יודע למה, מה מו מי איפה, אבל אני לא מצליח להכנס לתפוז בכיונוי האמיתי שלי צחקן אז לכן נרשמתי עוד פעם. אני מקווה שזו תקלה בתפוז ולא נמחקתי משום מה או שחסמו אותי (ואם כן למה? אולי פאשלה של מנהל גם זה קורה). בכל אופן, נשארתי כאן בכל אופן. בברכה, הצוחק