../images/Emo10.gifwindows לא עולה
שלום לכולם!! יום בהיר אחד המחשב לא הצליח לעלות, הוא נתקע במסך של windows98 עם העניים הכחולים. במצב בטוח כן הצלחתי להפעיל אותו: מחקתי הרבה קבצים כדי שיהיה מקום, בדקתי את מנהל ההתקנים וזה עדיין לא עזר. אז החלטתי להתקין מחדשד את windows ושלום על ישראל, אבל אסון רציני באמצע ההתקנה שלו (יש לי ווינדוס מקורי) הוא הודיע שיש לו שגיאה בקובץ כלשהוא SUW.... משהו כזה. למישהו יש מושג מה זה אומר? ואם אפשר לסדר את זה בלי טכנאי? תודה!!!
שלום לכולם!! יום בהיר אחד המחשב לא הצליח לעלות, הוא נתקע במסך של windows98 עם העניים הכחולים. במצב בטוח כן הצלחתי להפעיל אותו: מחקתי הרבה קבצים כדי שיהיה מקום, בדקתי את מנהל ההתקנים וזה עדיין לא עזר. אז החלטתי להתקין מחדשד את windows ושלום על ישראל, אבל אסון רציני באמצע ההתקנה שלו (יש לי ווינדוס מקורי) הוא הודיע שיש לו שגיאה בקובץ כלשהוא SUW.... משהו כזה. למישהו יש מושג מה זה אומר? ואם אפשר לסדר את זה בלי טכנאי? תודה!!!