windows לא עולה

theone4

New member
../images/Emo10.gifwindows לא עולה

שלום לכולם!! יום בהיר אחד המחשב לא הצליח לעלות, הוא נתקע במסך של windows98 עם העניים הכחולים. במצב בטוח כן הצלחתי להפעיל אותו: מחקתי הרבה קבצים כדי שיהיה מקום, בדקתי את מנהל ההתקנים וזה עדיין לא עזר. אז החלטתי להתקין מחדשד את windows ושלום על ישראל, אבל אסון רציני באמצע ההתקנה שלו (יש לי ווינדוס מקורי) הוא הודיע שיש לו שגיאה בקובץ כלשהוא SUW.... משהו כזה. למישהו יש מושג מה זה אומר? ואם אפשר לסדר את זה בלי טכנאי? תודה!!!
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif אולי

חבל שלא כתבת את המלל המלא של הודעת שגיאה שקיבלת בזמן התקנת Win98. וקשה לזהות לפי " שיש לו שגיאה בקובץ כלשהוא SUW.... משהו כזה." תנסה קודם לפרמט את המחיצה לפני התקנה חדשה. ותתחיל להתקין אחרי שתפרמו את המחיצה שבה אתה מתקין את מערכת הפעלה. אולי יעזור. היו מקרים שבגלל ש-CD-ROM לא קרא טוב את CD ההתקנה לא הצליחה. אבל זאת הייתה רק הערה.
 
למעלה