פהמהאלש

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo5.gif../images/Emo4.gif

לא מיזמן זיהיתם לי שיר... אלון משו - בואי נגיד שאני שלך אבל אני לא מוצא אותו בקאזא! מישהו יכול בבקשה לשלוח לי אותו במייל? (בבקשה........) תודה מראש
 

צחי24

New member
לא

אחד השירים השנואים עלי ביותר. אבל בטח יש להרבה. חפש בקאזה לפי "אלון אולארצ´יק"
 

צחי24

New member
התבלבלתי בשרשור..

שלחתי למי שביקש את ברווזים ברווזים...אין לי את השיר של אולארצ´יק....זה מה שקורה שיש לך יום חרא.
 

yalyal

New member
אז תמתין

כי שלחתי, ואם לא חזר אליי זה כנראה נתקע קצת בשרת, זה בטח יגיע בסופו של דבר.
 
למעלה