אוף עד שסוף סוף יש לי סימס 2

../images/Emo10.gif אוף עד שסוף סוף יש לי סימס 2

אני לא מצליחה להכין משפחה, כבר בניתי את כל המשפחה אבל שאני מאשרת את המשפחה זה רושם לי שאין קשרים משפחתיים או משו כזה, וניסיתי הכל!! וגם הילדים עם DNA כמו של ההורים שלהם, ואני לא יודעת מה לעשות!! תעזרו לי,פליז!
 

be a bee

New member
בצד יש כפתור כזה.

של יחסים בין הסימס
(אממ לא ממש זוכרת איך זה נראה:p, צד שמאל למטה). את לוחצת על זה ואז מופיעים לך האנשים בתוך ריבועים:p. את גוררת לדוגמא את הריבוע של הילדה לריבוע של האמא ואז מופיע חלון שנותן לך לבחור מה היא בשביל האמא(רק שותפה, או ילדה). מקווה שהבנת משהו:p.
 

hili האחת

New member
../images/Emo70.gif תשובה

איפה שאת בונה את האנשים יש מן עיגול כזה בצד שמאל ולמטה במסך. בתוך העיגול יש שני עיגולים קטנים יותר, באחד ציור של משפחה ובשני עץ משפחה. תלחצי על עץ המשפחה.
 
גם זה קרה לי כשהייתי מתחילה..../images/Emo9.gif..

אחח..אני זוכרת..
את צריכה קשרים משפחתיים כשזה כותב לך שאת לא יכולה הוא מראה לך ת'משפחה נכון
ואז תעבירי אותם כאילו תגררי כול אחד למי שאת רוצה ותעשי להם קשר
מקווה שהבנת
 
הסבר ל-איך עושים משפחה בסימס 2

הסבר: אחריי שכבר עיצבת את הסימסים והכל מוכן(אגב, זה לא חייב להיות לפי ה-D.N.A. של ההורים כדיי שתצליחי להפעיל את המשפחה...), אז את פשוט צריכה ללחוץ על ה-V, ואז מראים לך את הראשים של כל בניי המשפחה, ואת פשוט צריה לעשות ככה: את צריכה לגרור את הפרצוף של האבא בתוך של האמא, ואז זה מציג לך 3 אפשרויות, ואת צריכה לבחור מן הסתם את ה-"נשויי ל"...ואז זה בעצם ייסמן שהם נשואים, ואח"כ להכניס את הפרצופים של ההורים לשל הילדים, ואז את תצטרכי לבחור באפשרות אחרת מה-3, ולבסוף את צריכה שייצא לך דבר כזה: ההורים צריכים להיות מחוברים בקו מתחתיהם,והקו הזה בעצם יתפצל אל הילדים, ואחים ייסומנו בכך שאותו הקו שיוצא מההורים, יתפצל לכמה כיוונים, והקו של כל אח, יהיה מעליו.. וכך בעצם יצרת את עץ המשפחה! ואחריי כל זה, את פשוט צריכה לסמן-v, ואז יהיה לך עוד פעם את התפריט של הכנת המשפחה, ואת צריכה לעשות עוד פעם -v, ואז את תראי שמצלמים את המשפחה, ואז בעצם סיימת והם יהיו בתפריט המשפחות בעיר שבה את הכנת אותם... ואת ההמשך את כבר בטח יודעת...
 
למעלה