התעוררות

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
ההבדלים הם לא רק במתלים ובבלמים

נכון לעכשיו אגד לא רוכש שום אוטובוס בינעירוני
האגודה עתידה לבחור בקרוב את הספק. היתרון היחיד שהיה למרצדס O404 מול ה-A51 של מ.א.ן היה מתלים נפרדים לעומת סרן קשיח מקדימה, כנ"ל לעומת וולבו אולם לזה היו גם בלמי תוף ולא דיסק כמו לשאר. וולבו B12B לא נופל מרמת ה-O404 ו-OC500 (למעט נטייה מסתורית להידלק).
ההבדלים הם לא רק במתלים ובבלמים
מה גם, שאתה מציין חיסרון בולט בוולוואים - נטייה להישרף. גם בלי זה יש להם בעיות אמינות במערכת הדלק. גם עדיין יש בהם (כולל בB12B המאוחרים) בעיות אמינות שונות. מה, שכן בהיצע כיום אין ממש אוטובוס גרוע, כמו שהיה בעבר. ועדיין מבחינת אמינות (בין היתר אורך חיי מנוע), נוחות נסיעה, התנהגות כביש וכו', היתרון הוא במרצדס.
 
ממשלת הזוועה שלך לא נותנת לאגד

כל כך טוב
שהוא דוחס אנשים כסרדינים בקווי השירות שלו שיש להם ביקוש עצום כ 501. כל כך טוב שחלק מהמפעילים החדשים מציעים שירותים שאגד בכלל לא בכיוון להציע כמו איתור האוטובוס בזמן אמת. כל כך טוב שדן האיומה נראית נפלא כשמשווים לשירות של אגד
ממשלת הזוועה שלך לא נותנת לאגד
לייבא אוטובוסי מרצדס מוגמרים ומשביתה אוטובוסים שלא בצדק לאחר 15 שנה. ברבים מן הדגמים - הם מתחילים את חייהם בגיל 15... ממשלת הזדון שלך מצרה את צעדי אגד. הכל באשמת האידיוטים היושבים בממשלת המוגלה הזו. לך ותאשים רק את חברי הממשלה שרובם על גבול האנלפבתיות. אפילו ברשות הפלשתינאית יושבים אנשים מודרניים, חכמים ומתקדמים יותר, ולא מעט...
 
באף מדינה מערבית לא מחזיקים אוטובוסים כ"כ

ממשלת הזוועה שלך לא נותנת לאגד
לייבא אוטובוסי מרצדס מוגמרים ומשביתה אוטובוסים שלא בצדק לאחר 15 שנה. ברבים מן הדגמים - הם מתחילים את חייהם בגיל 15... ממשלת הזדון שלך מצרה את צעדי אגד. הכל באשמת האידיוטים היושבים בממשלת המוגלה הזו. לך ותאשים רק את חברי הממשלה שרובם על גבול האנלפבתיות. אפילו ברשות הפלשתינאית יושבים אנשים מודרניים, חכמים ומתקדמים יותר, ולא מעט...
באף מדינה מערבית לא מחזיקים אוטובוסים כ"כ
הרבה שנים בשירות (אולי למעט אוסטרליה וניו זילנד, למרות שגם שם המגמה מתהפכת). אין שום סיבה שגם אצלנו זה לא יהיה אחרת ואין שום סיבה להחזיק אוטובוסים עייפים בשירות. וכן - גם המרצדס מתעייפים.
 
מתעייפים אחרי 35 שנה. מאן אחרי 10....

באף מדינה מערבית לא מחזיקים אוטובוסים כ"כ
הרבה שנים בשירות (אולי למעט אוסטרליה וניו זילנד, למרות שגם שם המגמה מתהפכת). אין שום סיבה שגם אצלנו זה לא יהיה אחרת ואין שום סיבה להחזיק אוטובוסים עייפים בשירות. וכן - גם המרצדס מתעייפים.
מתעייפים אחרי 35 שנה. מאן אחרי 10....
גם אם לא יתנו להם לחיות 35 שנה, עדיף למען הנוחות, האיכות, העוצמה, הגמישות, הבטיחות ובמיוחד התחזוקה, להביא ארצה אך ורק אוטובוסים מדגמי מרצדס !!! את שאר הדגמים והפירמות אפשר לייבא בשביל אבו מאזן וחבריו...
 

אורי404

New member
גם במהלך העשור יש הבדלים בין היצרנים

מתעייפים אחרי 35 שנה. מאן אחרי 10....
גם אם לא יתנו להם לחיות 35 שנה, עדיף למען הנוחות, האיכות, העוצמה, הגמישות, הבטיחות ובמיוחד התחזוקה, להביא ארצה אך ורק אוטובוסים מדגמי מרצדס !!! את שאר הדגמים והפירמות אפשר לייבא בשביל אבו מאזן וחבריו...
גם במהלך העשור יש הבדלים בין היצרנים
מובן, שיש שחיקה ובלאי במרוצת השנים. ועדיין גם בעשור ועוד יותר לכיוון העשור וחצי המרצדס נשמרים טוב יותר. ראייה לכך היא אורך חיי מנוע ארוך יותר מיתר היצרנים. ע"ע מרצדס O405, שחלקם עדיין נוסעים עם המנוע המקורי, כאשר ההכי 'צעירים' הם מודל 99 - 13 שנה על הכביש. זה מצטרף ליתר האיכויות, שכתבת בתחום הנוחות, התנהגות כביש וכו'.
 
בהחלט. מרצדס הטוב מכולם ללא עוררין !

גם במהלך העשור יש הבדלים בין היצרנים
מובן, שיש שחיקה ובלאי במרוצת השנים. ועדיין גם בעשור ועוד יותר לכיוון העשור וחצי המרצדס נשמרים טוב יותר. ראייה לכך היא אורך חיי מנוע ארוך יותר מיתר היצרנים. ע"ע מרצדס O405, שחלקם עדיין נוסעים עם המנוע המקורי, כאשר ההכי 'צעירים' הם מודל 99 - 13 שנה על הכביש. זה מצטרף ליתר האיכויות, שכתבת בתחום הנוחות, התנהגות כביש וכו'.
בהחלט. מרצדס הטוב מכולם ללא עוררין !
וכל מהנדס בר דעת יודע שאין תחליף למרצדס. לא לחינם מרצדס היקר ביותר. בשביל איכות כזו משלמים יקר !
 

25306yosef

New member
מי שהרס והורס וגורם נזק זה רק משרד התחבורה

כל כך טוב
שהוא דוחס אנשים כסרדינים בקווי השירות שלו שיש להם ביקוש עצום כ 501. כל כך טוב שחלק מהמפעילים החדשים מציעים שירותים שאגד בכלל לא בכיוון להציע כמו איתור האוטובוס בזמן אמת. כל כך טוב שדן האיומה נראית נפלא כשמשווים לשירות של אגד
מי שהרס והורס וגורם נזק זה רק משרד התחבורה
ומשרד האוצר עם הרפורמות המטופשות שלהם שלא מביאות שום תועלת לתחבורה הציבורית, אלא רק נזק !!! מתל אביב לאזור השרון נוסעים עם רכבת ישראל בלבד או ברכב פרטי !!! רק בקואופרטיב אגד (אוטובוסים בלבד) יש קופות למכירת כרטיסי נסיעה, רק בקואופרטיב אגד ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי עבור הנסיעה. אצל מפעילי התח"צ האחרים (אוטובוסים בלבד) אין כלל קופות למכירת כרטיסי נסיעה ואין שום אפשרות לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי. האפשרות לאיתור אוטובוס בזמן אמת איננה חשובה מכיוון שיש באתר של קואופרטיב אגד לוח זמנים עם זמנים משוערים של ההגעה לתחנות. לא מומלץ להגיע לתחנה בזמן הרשום בלוח הזמנים וכדאי להגיע 10 דקות לפני על מנת להימנע מלאחר את האוטובוס.
 

barakbl

New member
הקביעות שלך נחרצות מדי

מי שהרס והורס וגורם נזק זה רק משרד התחבורה
ומשרד האוצר עם הרפורמות המטופשות שלהם שלא מביאות שום תועלת לתחבורה הציבורית, אלא רק נזק !!! מתל אביב לאזור השרון נוסעים עם רכבת ישראל בלבד או ברכב פרטי !!! רק בקואופרטיב אגד (אוטובוסים בלבד) יש קופות למכירת כרטיסי נסיעה, רק בקואופרטיב אגד ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי עבור הנסיעה. אצל מפעילי התח"צ האחרים (אוטובוסים בלבד) אין כלל קופות למכירת כרטיסי נסיעה ואין שום אפשרות לשלם עבור הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי. האפשרות לאיתור אוטובוס בזמן אמת איננה חשובה מכיוון שיש באתר של קואופרטיב אגד לוח זמנים עם זמנים משוערים של ההגעה לתחנות. לא מומלץ להגיע לתחנה בזמן הרשום בלוח הזמנים וכדאי להגיע 10 דקות לפני על מנת להימנע מלאחר את האוטובוס.
הקביעות שלך נחרצות מדי
אני לא חושב שיש סיבה להעדיף רכבת על פני אוטובוס בנסיעה מתל אביב לחלקים בשרון, למשל, הרצליה פיתוח. לפחות לי אין שום יתרון ברכבת. הרכב פרטי כבודו במקומו מונח. לא כולם יכולים להשתמש בו מסיבות שונות (רפואיות, כלכליות, אידיאולוגיות ואחרות אולי). אי אפשר לסמוך על לוחות הזמנים כפי שמופיעים באתרי המובילים השונים, כולל אגד. יש פקקים, יש עיכובים ולא פעם אין קשר בין מה שמופיע באתר למציאות. שילוט אלקטרוני בתחנות שמחובר בזמן אמת לאוטובוסים + אינטגרציה של המערכת עם אתר האינטרנט ואפליקציות נלוות לסמארטפונים זו אינה דרישה מוגזמת ל 2012. זה המינימום שבמינימום, בטח בהתחשב בתדירויות העלובות וחוסר הדיוק של לוחות הזמנים. להגיע 10 דקות לפני הזמן זה המון. תאר לך שיורד גשם חזק, או חם רצח, שתי תופעות שקורות לא מעט יחסית כאן, ואתה מגיע 10 דקות לפני הזמן המיועד ואז האוטובוס מאחר ברבע שעה, זה נשמע לך סביר? מערכת אלקטרונית תצמצם את המצב הזה למינימום. כבונוס, אם אתה כבר בתחנה, תוכל לדעת אם יש לך זמן לקפוץ שניה לקנות קפה או לעשות עוד סידור קטן בטרם האוטובוס מגיע. ואם אתה מחכה למישהו שאמור להגיע כדי לאסוף אותו תדע מה המצב בדיוק גם בלי להתקשר אליו.
 

darkshadow1

New member
יש לך מושג עם מי אתה מתווכח?

הקביעות שלך נחרצות מדי
אני לא חושב שיש סיבה להעדיף רכבת על פני אוטובוס בנסיעה מתל אביב לחלקים בשרון, למשל, הרצליה פיתוח. לפחות לי אין שום יתרון ברכבת. הרכב פרטי כבודו במקומו מונח. לא כולם יכולים להשתמש בו מסיבות שונות (רפואיות, כלכליות, אידיאולוגיות ואחרות אולי). אי אפשר לסמוך על לוחות הזמנים כפי שמופיעים באתרי המובילים השונים, כולל אגד. יש פקקים, יש עיכובים ולא פעם אין קשר בין מה שמופיע באתר למציאות. שילוט אלקטרוני בתחנות שמחובר בזמן אמת לאוטובוסים + אינטגרציה של המערכת עם אתר האינטרנט ואפליקציות נלוות לסמארטפונים זו אינה דרישה מוגזמת ל 2012. זה המינימום שבמינימום, בטח בהתחשב בתדירויות העלובות וחוסר הדיוק של לוחות הזמנים. להגיע 10 דקות לפני הזמן זה המון. תאר לך שיורד גשם חזק, או חם רצח, שתי תופעות שקורות לא מעט יחסית כאן, ואתה מגיע 10 דקות לפני הזמן המיועד ואז האוטובוס מאחר ברבע שעה, זה נשמע לך סביר? מערכת אלקטרונית תצמצם את המצב הזה למינימום. כבונוס, אם אתה כבר בתחנה, תוכל לדעת אם יש לך זמן לקפוץ שניה לקנות קפה או לעשות עוד סידור קטן בטרם האוטובוס מגיע. ואם אתה מחכה למישהו שאמור להגיע כדי לאסוף אותו תדע מה המצב בדיוק גם בלי להתקשר אליו.
יש לך מושג עם מי אתה מתווכח?
הסיבה היחידה שהוא בעד הרכב הפרטי וקואופרטיב אגד היא שאפשר לשלם עבור הנסיעות בהם בעזרת כרטיס אשראי. אם שתי האופציות שלו להגיע מנקודה X לנקודה Y היו נסיעה באוטובוס של אגד בעלות של 1000 ש"ח שאפשר לשלם עבורה באמצעות כרטיס אשראי או נסיעה באוטובוס של מטרופולין בעלות של 5 ש"ח שאפשר לשלם עבורה אצל הנהג בלבד במזומן הוא היה בוחר באפשרות הראשונה בלי לחשוב פעמיים.
 

25306yosef

New member
מטרופולין היא חברה קיקיונית,

יש לך מושג עם מי אתה מתווכח?
הסיבה היחידה שהוא בעד הרכב הפרטי וקואופרטיב אגד היא שאפשר לשלם עבור הנסיעות בהם בעזרת כרטיס אשראי. אם שתי האופציות שלו להגיע מנקודה X לנקודה Y היו נסיעה באוטובוס של אגד בעלות של 1000 ש"ח שאפשר לשלם עבורה באמצעות כרטיס אשראי או נסיעה באוטובוס של מטרופולין בעלות של 5 ש"ח שאפשר לשלם עבורה אצל הנהג בלבד במזומן הוא היה בוחר באפשרות הראשונה בלי לחשוב פעמיים.
מטרופולין היא חברה קיקיונית,
אם מטרופולין היתה חברה רצינית ולא חברה קיקיונית היה לה קופות מאוישות ו/או מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש לרכבת ישראל, ו/או היה אפשר לרכוש כרטיסי נסיעה דרך האינטרנט, ו/או ניתן היה אפשר להשתמש עם כרטיסי הנסיעה של קואופרטיב אגד / רכבת ישראל לצורך נסיעה במטרופולין. אבל מטרופולין היא חברה קיקיונית שמספקת שירות ללקוחות שבויים שאין באפשרותם להשתמש ברכב פרטי (וגם כאלה ששונאים לנהוג וכאלה ששונאים לחפש חניה ומעדיפים להשתמש בשירותיה של חברה קיקיונית וכו..) ולכן אין להם ברירה אלא להשתמש בשירותיה של החברה. חברת מטרופולין מתייחסת לנוסעים באוטובוסים שלה כאל לקוחות שבויים והשירות בהתאם... חברה שמעוניינת לשרת את לקוחותיה מאפשרת להם לשלם גם באמצעות כרטיסי אשראי, חברת מטרופולין היא אחת מחברות הקש שהוקמו ביוזמת משרדי האוצר והתחבורה על מנת לחסל את קואופרטיב אגד ולעודד שימוש ברכב הפרטי...
 

אורי404

New member
אתה צודק בעניין הקופות/מכונות. לא ביתר

מטרופולין היא חברה קיקיונית,
אם מטרופולין היתה חברה רצינית ולא חברה קיקיונית היה לה קופות מאוישות ו/או מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש לרכבת ישראל, ו/או היה אפשר לרכוש כרטיסי נסיעה דרך האינטרנט, ו/או ניתן היה אפשר להשתמש עם כרטיסי הנסיעה של קואופרטיב אגד / רכבת ישראל לצורך נסיעה במטרופולין. אבל מטרופולין היא חברה קיקיונית שמספקת שירות ללקוחות שבויים שאין באפשרותם להשתמש ברכב פרטי (וגם כאלה ששונאים לנהוג וכאלה ששונאים לחפש חניה ומעדיפים להשתמש בשירותיה של חברה קיקיונית וכו..) ולכן אין להם ברירה אלא להשתמש בשירותיה של החברה. חברת מטרופולין מתייחסת לנוסעים באוטובוסים שלה כאל לקוחות שבויים והשירות בהתאם... חברה שמעוניינת לשרת את לקוחותיה מאפשרת להם לשלם גם באמצעות כרטיסי אשראי, חברת מטרופולין היא אחת מחברות הקש שהוקמו ביוזמת משרדי האוצר והתחבורה על מנת לחסל את קואופרטיב אגד ולעודד שימוש ברכב הפרטי...
אתה צודק בעניין הקופות/מכונות. לא ביתר
מסכים איתך, שמוטב שהיו קופות/מכונות לרכישת כרטיסים. אבל זה לא רק של "מטרופולין", אלא של כל החברות. גם ב"אגד" מצמצמים את הקופות ולא ניתן להטעין "רב קו" באשראי, אלא אם דברים השתנו לאחרונה. כבר בפתיחה אתה טועה. ניתן גם ניתן להשתמש בכרטיסי הנסיעה של "אגד" וגם של "רכבת ישראל", לצורך נסיעה ב"מטרופולין". דווקא השירות בשרון הוא בסך הכל טוב והוא מהאזורים, שאפשר לומר, שנעשו לא שיפורים קוסמטיים, אלא שיפורים של ממש לשירות הנוסעים, בתגבור נסיעות, בשדרוג קווים ובפתיחת קווים חדשים. לא הכל מושלם ויש עוד מה לשפר, אבל גם השיפורים עד כה טובים. גם עושה הרושם, שהם מטפלים בפניות הציבור, במלוא הרצינות, מה שלא ממש קיים בחלק ממפעילי התח"צ האחרים ולמעשה גם בחלק גדול של נותני שירותים שונים בשלל התחומים.
 
כיום כבר ניתן לטעון רב-קו בקופות אגד עם

אתה צודק בעניין הקופות/מכונות. לא ביתר
מסכים איתך, שמוטב שהיו קופות/מכונות לרכישת כרטיסים. אבל זה לא רק של "מטרופולין", אלא של כל החברות. גם ב"אגד" מצמצמים את הקופות ולא ניתן להטעין "רב קו" באשראי, אלא אם דברים השתנו לאחרונה. כבר בפתיחה אתה טועה. ניתן גם ניתן להשתמש בכרטיסי הנסיעה של "אגד" וגם של "רכבת ישראל", לצורך נסיעה ב"מטרופולין". דווקא השירות בשרון הוא בסך הכל טוב והוא מהאזורים, שאפשר לומר, שנעשו לא שיפורים קוסמטיים, אלא שיפורים של ממש לשירות הנוסעים, בתגבור נסיעות, בשדרוג קווים ובפתיחת קווים חדשים. לא הכל מושלם ויש עוד מה לשפר, אבל גם השיפורים עד כה טובים. גם עושה הרושם, שהם מטפלים בפניות הציבור, במלוא הרצינות, מה שלא ממש קיים בחלק ממפעילי התח"צ האחרים ולמעשה גם בחלק גדול של נותני שירותים שונים בשלל התחומים.
כיום כבר ניתן לטעון רב-קו בקופות אגד עם
כרטיסי אשראי. אבל הטענה של יוסף שרק באגד ניתן לשלם באשראי לא נכונה. בדן היה ניתן לטעון רב-קו עם כרטיסי אשראי עוד לפני שהאפשרות הזו נוספה באגד.
 

אורי404

New member
לא ידעתי את זה. לא שאני ממש יכול להנות מזה

כיום כבר ניתן לטעון רב-קו בקופות אגד עם
כרטיסי אשראי. אבל הטענה של יוסף שרק באגד ניתן לשלם באשראי לא נכונה. בדן היה ניתן לטעון רב-קו עם כרטיסי אשראי עוד לפני שהאפשרות הזו נוספה באגד.
לא ידעתי את זה. לא שאני ממש יכול להנות מזה
אין קופה באזור מגוריי. אם עדיין יש קופות במסוף 2000 אולי שם,באמת אטעין. יוצא לי להיות שם מדי פעם. לתחנה המרכזית בתל אביב לא אסע במיוחד.
 
במסוף 2000 אני יודע שאפשר להטעין בעמדת הרב-קו

לא ידעתי את זה. לא שאני ממש יכול להנות מזה
אין קופה באזור מגוריי. אם עדיין יש קופות במסוף 2000 אולי שם,באמת אטעין. יוצא לי להיות שם מדי פעם. לתחנה המרכזית בתל אביב לא אסע במיוחד.
במסוף 2000 אני יודע שאפשר להטעין בעמדת הרב-קו
של דן. עשיתי את זה שם מספר פעמים. לגבי הקופה של אגד שם - לא ניסיתי. עשיתי את זה בקופה בחוף הכרמל.
 

25306yosef

New member
הטענה שלי כן נכונה !!!

כיום כבר ניתן לטעון רב-קו בקופות אגד עם
כרטיסי אשראי. אבל הטענה של יוסף שרק באגד ניתן לשלם באשראי לא נכונה. בדן היה ניתן לטעון רב-קו עם כרטיסי אשראי עוד לפני שהאפשרות הזו נוספה באגד.
הטענה שלי כן נכונה !!!
אני התכוונתי לכרטיסי נסיעה בודדים מנייר לנסיעה חד פעמית, ולא לכרטיס הרב-קו !!! כרטיסי הנסיעה מנייר מהווים מסמך משפטי המאפשר למחזיקים בהם נסיעה חופשית בחינם ללא כל צורך בתשלום לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד במקרה של תקלה טכנית בכרטיס הרב-קו או בקורא הכרטיסים. רק בקואופרטיב אגד (אוטובוסים בלבד) יש קופות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה בודדים מנייר לנסיעה חד פעמית, דבר זה אינו קיים אצל שום מפעיל תח"צ (אוטובוסים בלבד) אחר !!!
 
נו באמת...מאיזה סכום אפשר באגד לשלם בכרטיס

הטענה שלי כן נכונה !!!
אני התכוונתי לכרטיסי נסיעה בודדים מנייר לנסיעה חד פעמית, ולא לכרטיס הרב-קו !!! כרטיסי הנסיעה מנייר מהווים מסמך משפטי המאפשר למחזיקים בהם נסיעה חופשית בחינם ללא כל צורך בתשלום לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד במקרה של תקלה טכנית בכרטיס הרב-קו או בקורא הכרטיסים. רק בקואופרטיב אגד (אוטובוסים בלבד) יש קופות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה בודדים מנייר לנסיעה חד פעמית, דבר זה אינו קיים אצל שום מפעיל תח"צ (אוטובוסים בלבד) אחר !!!
נו באמת...מאיזה סכום אפשר באגד לשלם בכרטיס
אשראי? מ-25 ש"ח בנסיעות עירוניות או בינעירוניות לא ארוכות במיוחד אי אפשר. שום נסיעה בודדת בדן, במטרופולין, בקווים, בואוליה, בסופרבוס, בנתיב אקספרס, באומני אקספרס, בחברות הנצרתיות וכמעט כל הנסיעות באפיקים לא מגיעות ל-25 ש"ח. רק באגד נסיעה בודדת יכולה להיות יקרה יותר ולכן באגד ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים לנסיעות ארוכות בכרטיס אשראי. לכן ההשוואה שלך מופרכת. אם תשווה נסיעה עירונית באגד לנסיעה עירונית בדן, תגלה שדווקא בדן האפשרויות רבות יותר, כי באגד אין ערך צבור (מלבד כיבוד ערך צבור בגוש דן שנטען בחברה אחרת). ואגב, צר לי לאכזב אותך - לאחר עדכון התעריפים בתחילת 2012, נסיעה באגד בין חיפה לתל אביב או בין חיפה לטבריה עולה 24 ש"ח, כלומר גם על נסיעה בודדת חיפה-ת"א בקואופרטיב אגד אי אפשר לשלם באשראי. הלכה האלטרנטיבה שלך - 921 / 947. תיאלץ לרכוש באשראי כרטיס לקרית שמונה ושם כרטיס לתל אביב או לרכוש בחיפה מראש גם את הכרטיס לטבריה וגם את הכרטיס טבריה-תל אביב יחד, על מנת לעבור את ה-25 ש"ח.
 

25306yosef

New member
אפשר לרכוש כרטיסיות של שתי נסיעות ואז עוברים

נו באמת...מאיזה סכום אפשר באגד לשלם בכרטיס
אשראי? מ-25 ש"ח בנסיעות עירוניות או בינעירוניות לא ארוכות במיוחד אי אפשר. שום נסיעה בודדת בדן, במטרופולין, בקווים, בואוליה, בסופרבוס, בנתיב אקספרס, באומני אקספרס, בחברות הנצרתיות וכמעט כל הנסיעות באפיקים לא מגיעות ל-25 ש"ח. רק באגד נסיעה בודדת יכולה להיות יקרה יותר ולכן באגד ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים לנסיעות ארוכות בכרטיס אשראי. לכן ההשוואה שלך מופרכת. אם תשווה נסיעה עירונית באגד לנסיעה עירונית בדן, תגלה שדווקא בדן האפשרויות רבות יותר, כי באגד אין ערך צבור (מלבד כיבוד ערך צבור בגוש דן שנטען בחברה אחרת). ואגב, צר לי לאכזב אותך - לאחר עדכון התעריפים בתחילת 2012, נסיעה באגד בין חיפה לתל אביב או בין חיפה לטבריה עולה 24 ש"ח, כלומר גם על נסיעה בודדת חיפה-ת"א בקואופרטיב אגד אי אפשר לשלם באשראי. הלכה האלטרנטיבה שלך - 921 / 947. תיאלץ לרכוש באשראי כרטיס לקרית שמונה ושם כרטיס לתל אביב או לרכוש בחיפה מראש גם את הכרטיס לטבריה וגם את הכרטיס טבריה-תל אביב יחד, על מנת לעבור את ה-25 ש"ח.
אפשר לרכוש כרטיסיות של שתי נסיעות ואז עוברים
את ה-25 ש"ח. או שאפשר פשוט לרכוש מראש בקניה מרוכזת אחת כרטיסי נסיעה רבים במחירים שונים, גם במקרה זה עוברים את ה-25 ש"ח. אפשרויות אלה אינן קיימות אצל מפעילי התח"צ (אוטובוסים בלבד) האחרים !!! כמובן שאפשר גם לרכוש כרטיסיות מנייר בקוד 14 (החל מ-01.01.2012 הקודים 11-14 אוחדו) שאיתן אפשר לנסוע מתל אביב לחיפה חוף הכרמל, וגם מטבריה מרכזית המפרץ, אפשרויות אלה אינן קיימות כלל אצל מפעילי התח"צ (אוטובוסים בלבד) האחרים !!! מאיזה זוית שתסתכל ולמרות החסרונות הרבים שיש לקואופרטיב אגד, קואופרטיב אגד הוא מפעיל התחבורה הציבורית (אוטובוסים בלבד) הטוב והאיכותי ביותר שיש במדינת ישראל !!! המפעיל שעובר את קואופרטיב אגד באיכות השירות הוא רכבת ישראל, הבעיה ברכבת ישראל היא השביתות וההשבתות המרובות בקווי הרכבת השונים בארץ. ודרך אגב, ברכבת ישראל יש מערכת כירטוס ממוחשבת יחידה מסוגה בישראל עם ממשק אשראית 96 המפיקה כרטיסי נסיעה בו זמנית ברגע הרכישה, מערכת כירטוס זו מאפשרת רכישת כרטיסי נסיעה בכרטיסי אשראי בכל סכום וללא יוצא מן הכלל. בקואופרטיב אגד אין כלל מערכת כירטוס ממוחשבת וכרטיסי הנסיעה שנמכרים הם כרטיסי נסיעה שמודפסים בבית דפוס ולא במכונת כירטוס.
 
אני קניתי לא מזמן בקופה של אגד כרטיס נסיעה

אפשר לרכוש כרטיסיות של שתי נסיעות ואז עוברים
את ה-25 ש"ח. או שאפשר פשוט לרכוש מראש בקניה מרוכזת אחת כרטיסי נסיעה רבים במחירים שונים, גם במקרה זה עוברים את ה-25 ש"ח. אפשרויות אלה אינן קיימות אצל מפעילי התח"צ (אוטובוסים בלבד) האחרים !!! כמובן שאפשר גם לרכוש כרטיסיות מנייר בקוד 14 (החל מ-01.01.2012 הקודים 11-14 אוחדו) שאיתן אפשר לנסוע מתל אביב לחיפה חוף הכרמל, וגם מטבריה מרכזית המפרץ, אפשרויות אלה אינן קיימות כלל אצל מפעילי התח"צ (אוטובוסים בלבד) האחרים !!! מאיזה זוית שתסתכל ולמרות החסרונות הרבים שיש לקואופרטיב אגד, קואופרטיב אגד הוא מפעיל התחבורה הציבורית (אוטובוסים בלבד) הטוב והאיכותי ביותר שיש במדינת ישראל !!! המפעיל שעובר את קואופרטיב אגד באיכות השירות הוא רכבת ישראל, הבעיה ברכבת ישראל היא השביתות וההשבתות המרובות בקווי הרכבת השונים בארץ. ודרך אגב, ברכבת ישראל יש מערכת כירטוס ממוחשבת יחידה מסוגה בישראל עם ממשק אשראית 96 המפיקה כרטיסי נסיעה בו זמנית ברגע הרכישה, מערכת כירטוס זו מאפשרת רכישת כרטיסי נסיעה בכרטיסי אשראי בכל סכום וללא יוצא מן הכלל. בקואופרטיב אגד אין כלל מערכת כירטוס ממוחשבת וכרטיסי הנסיעה שנמכרים הם כרטיסי נסיעה שמודפסים בבית דפוס ולא במכונת כירטוס.
אני קניתי לא מזמן בקופה של אגד כרטיס נסיעה
(בינעירוני) שהופק באמצעות מחשב ומדפסת ולא הודפס בבית דפוס. אתה תקוע בעבר. והולכת להיות לך בעיה, מכיוון שלא ירחק היום שגם באגד כרטיסי הנייר יהיו נחלת ההיסטוריה. הם כבר נחלת ההיסטוריה, כשמדובר בנסיעות עירוניות בגוש-דן, בחיפה, בירושלים, ברחובות ואולי בעוד כמה מקומות. בעתיד ייושם הרב-קו גם בנסיעות הבינעירוניות. מה תעשה אז? ומה תעשה כאשר הרכבת תשתלב ברב-קו? ולגבי איכות השירות של הרכבת - כנראה שאצלך אפשרויות התשלום הן חזות הכל. על איכות השירות של הרכבת אפשר ללמוד מהתבוננות מהירה על חלונות קרונותיה. האיכות ממש מנצנצת ובוהקת מהם.
 

25306yosef

New member
לגבי הרכבת והרב-קו,

אני קניתי לא מזמן בקופה של אגד כרטיס נסיעה
(בינעירוני) שהופק באמצעות מחשב ומדפסת ולא הודפס בבית דפוס. אתה תקוע בעבר. והולכת להיות לך בעיה, מכיוון שלא ירחק היום שגם באגד כרטיסי הנייר יהיו נחלת ההיסטוריה. הם כבר נחלת ההיסטוריה, כשמדובר בנסיעות עירוניות בגוש-דן, בחיפה, בירושלים, ברחובות ואולי בעוד כמה מקומות. בעתיד ייושם הרב-קו גם בנסיעות הבינעירוניות. מה תעשה אז? ומה תעשה כאשר הרכבת תשתלב ברב-קו? ולגבי איכות השירות של הרכבת - כנראה שאצלך אפשרויות התשלום הן חזות הכל. על איכות השירות של הרכבת אפשר ללמוד מהתבוננות מהירה על חלונות קרונותיה. האיכות ממש מנצנצת ובוהקת מהם.
לגבי הרכבת והרב-קו,
להבדיל מהאוטובוסים שהתשלום עבור הנסיעה בהם מתבצע אצל נהגי האוטובוסים ללא תשלום קנס, ברכבת אין אפשרות לעלות ללא כרטיס והנוסע חייב לרכוש כרטיס בקופה בטרם הוא נכנס לשטח ההמתנה לרכבת. מסיבה זו יש בכל תחנות הרכבת בארץ קופות מאוישות ו/או מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה, ובנוסף יש גם אנשי תחזוקה שתפקידם לדאוג לתקינותם של מערכות הכירטוס. מסיבה זו ניתן לרכוש ברכבת כרטיס נסיעה לנסיעה חד פעמית לנוסעים מזדמנים, וכך יהיה גם בעתיד... ולגבי אגד, מהי בדיוק כוונתך בכך שבעתיד ייושם הרב-קו גם בנסיעות הבינעירוניות ? האם אתה טוען שלא יהיה ניתן לרכוש כרטיס בודד לנסיעה חד פעמית לנוסעים מזדמנים כפי שיש ברכבת ? ולגבי כרטיס קופה של קואופרטיב אגד שהופק באמצעות מחשב ומדפסת ולא הודפס בבית דפוס, לא נתקלתי עדיין בכרטיס כזה, כל נסיעותיי האחרונות בקואופרטיב אגד בוצעו בעיקר בכרטיסיות מנייר או בכרטיסי קופה ישנים. הפעם האחרונה שרכשתי כרטיסי קופה בודדים בקואופרטיב אגד היתה בחודש יוני 2011 והיו אלה כרטיסים מוכנים שהודפסו בבית דפוס ולא כרטיסים שהופקו באמצעות מחשב ומדפסת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה