ההבדלים הם לא רק במתלים ובבלמים
מה גם, שאתה מציין חיסרון בולט בוולוואים - נטייה להישרף. גם בלי זה יש להם בעיות אמינות במערכת הדלק. גם עדיין יש בהם (כולל בB12B המאוחרים) בעיות אמינות שונות. מה, שכן בהיצע כיום אין ממש אוטובוס גרוע, כמו שהיה בעבר. ועדיין מבחינת אמינות (בין היתר אורך חיי מנוע), נוחות נסיעה, התנהגות כביש וכו', היתרון הוא במרצדס.
ההבדלים הם לא רק במתלים ובבלמיםנכון לעכשיו אגד לא רוכש שום אוטובוס בינעירוני
האגודה עתידה לבחור בקרוב את הספק. היתרון היחיד שהיה למרצדס O404 מול ה-A51 של מ.א.ן היה מתלים נפרדים לעומת סרן קשיח מקדימה, כנ"ל לעומת וולבו אולם לזה היו גם בלמי תוף ולא דיסק כמו לשאר. וולבו B12B לא נופל מרמת ה-O404 ו-OC500 (למעט נטייה מסתורית להידלק).
מה גם, שאתה מציין חיסרון בולט בוולוואים - נטייה להישרף. גם בלי זה יש להם בעיות אמינות במערכת הדלק. גם עדיין יש בהם (כולל בB12B המאוחרים) בעיות אמינות שונות. מה, שכן בהיצע כיום אין ממש אוטובוס גרוע, כמו שהיה בעבר. ועדיין מבחינת אמינות (בין היתר אורך חיי מנוע), נוחות נסיעה, התנהגות כביש וכו', היתרון הוא במרצדס.