ענייני שביתה - כל הפרטים.

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member
הם חוזרים על המילה 'הסתדרות' יותר מפעם אחת,
השימוש במילה הסתדרות מקומם אותי ביותר, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בהשבתת תנועת הרכבות במדינת ישראל. ההסתדרות זה הסמרטוט האדום המסריח שעוד נשאר מהימים שעברו ואינם עוד, הימים שבהם היתה למפלגת מפא"י שליטה מוחלטת על כל המדינה...
נכון, אז?
סך הכל התגובה ניטרלית לחלוטין- לא התגאות בשביתה ולא התנגדות לשביתה.
 

25306yosef

New member
נכון, אז?
סך הכל התגובה ניטרלית לחלוטין- לא התגאות בשביתה ולא התנגדות לשביתה.
למה אין התנגדות מוחלטת לשביתה ?
אני רואה את אי ההתנגדות לשביתה, כהתגאות בה. מדובר למעשה על שביתה של ההסתדרות, והמילה הסתדרות מוזכרת יותר מפעם אחת...
 

darkshadow1

New member
למה אין התנגדות מוחלטת לשביתה ?
אני רואה את אי ההתנגדות לשביתה, כהתגאות בה. מדובר למעשה על שביתה של ההסתדרות, והמילה הסתדרות מוזכרת יותר מפעם אחת...
מה זה עניינה של רכבת ישראל?
אם בית הדין הארצי לעבודה יחליט שהשביתה היא חוקית- אין לרכבת ישראל שום דבר לעשות נגדה.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
למה אין התנגדות מוחלטת לשביתה ?
אני רואה את אי ההתנגדות לשביתה, כהתגאות בה. מדובר למעשה על שביתה של ההסתדרות, והמילה הסתדרות מוזכרת יותר מפעם אחת...
So fucking what?
מאיפה אתה שואב את ההחלטיות הזו? היות ואני מכיר את מי שניסח את ההודעה, אני יכול להבטיחך נכוחה שאתה ממש לא בכיוון
 
So fucking what?
מאיפה אתה שואב את ההחלטיות הזו? היות ואני מכיר את מי שניסח את ההודעה, אני יכול להבטיחך נכוחה שאתה ממש לא בכיוון
fucking ? טוב לדעת שמותר להשתמש
במילה לדפוק או לזיין בפורום. אשמח להשתמש במילה זו בהודעותיי בהתאם לצורך. תודה רבה על ההקלה.
 

Zמבוש

New member
הנהלת רכבת ישראל מתגאה בכך שמחר תושבת הרכבת
רכבת ישראל Online בהתאם להחלטת ההסתדרות להשבתת המשק, רכבת ישראל תהיה בין הגופים השובתים. אנו מודעים לחוסר הנוחות שייגרם ומתנצלים על כך. כגוף הכפוף להסתדרות, אין ביכולתנו לשנות או להשפיע על ההחלטה. נוסיף ונעדכן כל העת. רכבת ישראל Online צר לנו על חוסר הנוחות, אנו מוסיפים ומדגישים, כגוף המחויב להסתדרות אין אנו יכולים לעשות דבר וחצי דבר כאשר מתקבלת החלטה על שביתה במשק. ___________________________________- פיתרון התחבורה היעיל הנוח והמהיר ביותר הוא הרכב הפרטי !!! רכבת ישראל כפופה עדיין לסמרטוט האדום והמסריח שנקרא ההסתדרות...
האם ועד עובדי רכבת ישראל
יתגאה גם בהוספת המאבטחים , עובדי הניקיון , הקופאים למצבת העובדים הישירים של רכבת ישראל ?? או הם ימשיכו להיות עבדי קבלן ? משום מה כל לקקני ועד הרכבת בפורום זה ממלאים את פיהם מיים בשאלה זאת ומנבלים את פיהם בנאצות וחרפות גאווה לא ראיתי בהודעת רכבת און ליין !
 

kobiz99

New member
האם ועד עובדי רכבת ישראל
יתגאה גם בהוספת המאבטחים , עובדי הניקיון , הקופאים למצבת העובדים הישירים של רכבת ישראל ?? או הם ימשיכו להיות עבדי קבלן ? משום מה כל לקקני ועד הרכבת בפורום זה ממלאים את פיהם מיים בשאלה זאת ומנבלים את פיהם בנאצות וחרפות גאווה לא ראיתי בהודעת רכבת און ליין !
התשובה היא כן חד משמעית
התשובה היא כן חד משמעית לידיעתך מי שרוצה את גמישות הניהול במשק הם ההנהלות ולא וועדי העובדים. אנו נשמח לקבל כל עובד קבלן שמשרת ברכבת ישראל להיות עובד מן המנין תחת ההסכם הקיבוצי המיוחד לרכבת ישראל ויזכה להגנה מקצועית הן של הועד והן של הארגון היציד קרי ההסתדרות.. את הדברים כותב עובד רכבת וחבר בוועד העובדים קוביז99
 

darkshadow1

New member
התשובה היא כן חד משמעית
התשובה היא כן חד משמעית לידיעתך מי שרוצה את גמישות הניהול במשק הם ההנהלות ולא וועדי העובדים. אנו נשמח לקבל כל עובד קבלן שמשרת ברכבת ישראל להיות עובד מן המנין תחת ההסכם הקיבוצי המיוחד לרכבת ישראל ויזכה להגנה מקצועית הן של הועד והן של הארגון היציד קרי ההסתדרות.. את הדברים כותב עובד רכבת וחבר בוועד העובדים קוביז99
זה די צפוי.
מה בדיוק אכפת לועד העובדים כמה כסף רכבת ישראל משלמת? מבחינתם שיעסיקו את כל עובדי הקבלן בתנאים שזכאים להם נתבים בנמל אשדוד. השאלה שצריכה להישאל היא האם עובדי רכבת ישראל מסכימים להורדת שכר דיפרנציאלית (כלומר מי שמרוויח יותר- יורידו לו יותר מהשכר) על מנת לממן את עלות ההעסקה הישירה של עובדי הקבלן ברכבת ישראל? או אפילו רק חצי מעלות ההעסקה?
 

kobiz99

New member
זה די צפוי.
מה בדיוק אכפת לועד העובדים כמה כסף רכבת ישראל משלמת? מבחינתם שיעסיקו את כל עובדי הקבלן בתנאים שזכאים להם נתבים בנמל אשדוד. השאלה שצריכה להישאל היא האם עובדי רכבת ישראל מסכימים להורדת שכר דיפרנציאלית (כלומר מי שמרוויח יותר- יורידו לו יותר מהשכר) על מנת לממן את עלות ההעסקה הישירה של עובדי הקבלן ברכבת ישראל? או אפילו רק חצי מעלות ההעסקה?
ל- darkshadow אתה מתפרץ לדלת פתוחה.
בתחילת שנת 2010 נחתם הסכם קיבוצי לעובדי רכבת ישראל. בהסכם זה אחת הדרישות של וועד העובדים היתה לשפר את תנאי עובדי הרכבת דור ב' באותה תקופה בכל הסקטור הציבורי קיבלו 6.25% תוספת שכר, הועד מיוזמתו בהסכם השכר ויתר על 2% משכר עובדי דור א' ולהעבירם לעובדי דור ב'. מה שקרה בפועל אנחנו עובדי דור א' קבלנו תוספת שכר של 4.25% ואת שני האחוזים לא העבירו לעובדי דור ב' ככתוב בהסכם. (נתנו פרשנות לגבי מי זכאי ולא נתנו לכל עובדי דור ב את הכסף שלנו שוויתרנו לטובתם) מה דעתך על הסיפור. ולשאלתך כן הסכמנו לותר על תוספת שכר שנוצלה לרעה ע"י ההנהלה בעינין זה קיים סכסוך עבודה פתוח ונמצא בבתי משפט.
 

darkshadow1

New member
ל- darkshadow אתה מתפרץ לדלת פתוחה.
בתחילת שנת 2010 נחתם הסכם קיבוצי לעובדי רכבת ישראל. בהסכם זה אחת הדרישות של וועד העובדים היתה לשפר את תנאי עובדי הרכבת דור ב' באותה תקופה בכל הסקטור הציבורי קיבלו 6.25% תוספת שכר, הועד מיוזמתו בהסכם השכר ויתר על 2% משכר עובדי דור א' ולהעבירם לעובדי דור ב'. מה שקרה בפועל אנחנו עובדי דור א' קבלנו תוספת שכר של 4.25% ואת שני האחוזים לא העבירו לעובדי דור ב' ככתוב בהסכם. (נתנו פרשנות לגבי מי זכאי ולא נתנו לכל עובדי דור ב את הכסף שלנו שוויתרנו לטובתם) מה דעתך על הסיפור. ולשאלתך כן הסכמנו לותר על תוספת שכר שנוצלה לרעה ע"י ההנהלה בעינין זה קיים סכסוך עבודה פתוח ונמצא בבתי משפט.
וואו- מדהים!
אז במקום שהשכר הממוצע בר"י יעלה מ-15,000 ש"ח ל-16,000 ש"ח, הסכמתם להעלות אותו ל-15,700 ש"ח בלבד. תזכיר לי לפתוח סטארט-אפ של הקמת אתר שבו יהיה אפשר לארגן עלייה משותפת לקברי עובדי ר"י.
 

kobiz99

New member
וואו- מדהים!
אז במקום שהשכר הממוצע בר"י יעלה מ-15,000 ש"ח ל-16,000 ש"ח, הסכמתם להעלות אותו ל-15,700 ש"ח בלבד. תזכיר לי לפתוח סטארט-אפ של הקמת אתר שבו יהיה אפשר לארגן עלייה משותפת לקברי עובדי ר"י.
שים לב לסגנון הכתיבה הנמוך שלך,
לא ראוי לתגובה, וגם זה לא לפרסום.
 

Zמבוש

New member
התשובה היא כן חד משמעית
התשובה היא כן חד משמעית לידיעתך מי שרוצה את גמישות הניהול במשק הם ההנהלות ולא וועדי העובדים. אנו נשמח לקבל כל עובד קבלן שמשרת ברכבת ישראל להיות עובד מן המנין תחת ההסכם הקיבוצי המיוחד לרכבת ישראל ויזכה להגנה מקצועית הן של הועד והן של הארגון היציד קרי ההסתדרות.. את הדברים כותב עובד רכבת וחבר בוועד העובדים קוביז99
אז מדוע אתם
לא מצהירים בריש גלי על הדבר הנ"ל ? מדוע רק לאחר כיפוף ידך הואלת לענות על שאלה זאת שכבר נשאלה במשך שבועיים לפחות וגם בזמן החבלות שעשיתם ?
 

kobiz99

New member
אז מדוע אתם
לא מצהירים בריש גלי על הדבר הנ"ל ? מדוע רק לאחר כיפוף ידך הואלת לענות על שאלה זאת שכבר נשאלה במשך שבועיים לפחות וגם בזמן החבלות שעשיתם ?
כשמתנהל משא ומתן לא ניתן לפרסם בריש גלי
את כל מה שאתה רוצה לשמוע. מטבע הדברים הקלפים צמודים לחזה ולא ניתן לפרסם הכל. סבלנות בסוף הכל יתפרסם. דרך אגב ישר לי את היד חזרה. תודה קוביז99
 

Zמבוש

New member
כשמתנהל משא ומתן לא ניתן לפרסם בריש גלי
את כל מה שאתה רוצה לשמוע. מטבע הדברים הקלפים צמודים לחזה ולא ניתן לפרסם הכל. סבלנות בסוף הכל יתפרסם. דרך אגב ישר לי את היד חזרה. תודה קוביז99
אתה רציני ?
התחלת מו"מ ? עזוב אתה מתחיל להשמע לא אמין חזור לגבירה שלך שתשלח לך עוד מסרים להפצה
 
התשובה היא כן חד משמעית
התשובה היא כן חד משמעית לידיעתך מי שרוצה את גמישות הניהול במשק הם ההנהלות ולא וועדי העובדים. אנו נשמח לקבל כל עובד קבלן שמשרת ברכבת ישראל להיות עובד מן המנין תחת ההסכם הקיבוצי המיוחד לרכבת ישראל ויזכה להגנה מקצועית הן של הועד והן של הארגון היציד קרי ההסתדרות.. את הדברים כותב עובד רכבת וחבר בוועד העובדים קוביז99
ועד הרכבת ויתר על עובדי הקבלן ברכבת
כשהחליטו שמעכשיו הקופאיות יהיו עובדות קבלן, מה עשה הוועד? האם התנגד? האם הוועד שבת בשביתה של עובדי הרכבת בלבד עבור עובדי הקבלן?
 

kobiz99

New member
ועד הרכבת ויתר על עובדי הקבלן ברכבת
כשהחליטו שמעכשיו הקופאיות יהיו עובדות קבלן, מה עשה הוועד? האם התנגד? האם הוועד שבת בשביתה של עובדי הרכבת בלבד עבור עובדי הקבלן?
ועד הרכבת לא ויתר על כלום
מי שמנהל את רכבת ישראל זאת הנהלת הרכבת ולא וועד העובדים. שים לב שעד 1991 1992 קופאי התחנות היו עובדי רכבת, מאז עברנו לשליטת רשות הנמלים הם הכתיבו מיקורי חוץ הועד באותה תקופה התנגד ולא צלחה דרכו. שים לב אתם תוקפים בשני כיוונים מנוגדים. נניח שנכשלנו בטיפולנו בקופאי הרכבת, למדנ משהו ועכשיו אנו עומדים על המשמר ולא מאפשרים מיקור חוץ לתחזוקת הקרונות גם על זה תוקפים אותנו. קוביז
 

yehuda7K

New member
ועד הרכבת לא ויתר על כלום
מי שמנהל את רכבת ישראל זאת הנהלת הרכבת ולא וועד העובדים. שים לב שעד 1991 1992 קופאי התחנות היו עובדי רכבת, מאז עברנו לשליטת רשות הנמלים הם הכתיבו מיקורי חוץ הועד באותה תקופה התנגד ולא צלחה דרכו. שים לב אתם תוקפים בשני כיוונים מנוגדים. נניח שנכשלנו בטיפולנו בקופאי הרכבת, למדנ משהו ועכשיו אנו עומדים על המשמר ולא מאפשרים מיקור חוץ לתחזוקת הקרונות גם על זה תוקפים אותנו. קוביז
לוועד הרכבת אינטרס בקבלת עובדי הקבלן לרכבת
הוועד לא מחפש להרגיז את הציבור, בפרסומים על השכר הגבוה של עובדי הרכבת , וקבלה לרכבת של עובדי הקבלן תוריד את ממוצע השכר של עובדי הרכבת. כיום השכר החציוני של עובדי הרכבת גבוה מהשכר הממוצע. זה נתון לא רגיל שפירושו שרוב עובדי הרכבת משתכרים מעל השכר הממוצע של העובדים. כלומר יש מסה של עובדים שמרויחה מעל הממוצע (נדמה לי כ 16000 ש"ח) וכמות קטנה שמשתכרת שכר ממש נמוך. יש הגיון בהתנגדות החריפה של עובדי הרכבת למיקור חוץ בתחזוקת הקרונות ומצד שני התנגדות חלשה לעובדי הקבלן הקימים. אומרים שבכל מכרז לרכבת מועברים סכומים מתחת לשולחן, ובתחזוקת קרונות יש יותר פוטנציאל למכרזים מאשר במיקור חוץ לעובדי נקיון וכו'. יהודה
 

kobiz99

New member
הנהלת רכבת ישראל מתגאה בכך שמחר תושבת הרכבת
רכבת ישראל Online בהתאם להחלטת ההסתדרות להשבתת המשק, רכבת ישראל תהיה בין הגופים השובתים. אנו מודעים לחוסר הנוחות שייגרם ומתנצלים על כך. כגוף הכפוף להסתדרות, אין ביכולתנו לשנות או להשפיע על ההחלטה. נוסיף ונעדכן כל העת. רכבת ישראל Online צר לנו על חוסר הנוחות, אנו מוסיפים ומדגישים, כגוף המחויב להסתדרות אין אנו יכולים לעשות דבר וחצי דבר כאשר מתקבלת החלטה על שביתה במשק. ___________________________________- פיתרון התחבורה היעיל הנוח והמהיר ביותר הוא הרכב הפרטי !!! רכבת ישראל כפופה עדיין לסמרטוט האדום והמסריח שנקרא ההסתדרות...
אתה מתבלבל קצת
כשוועד העובדים הכריז על שביתה, היו תענות למה לא מודיעים לציבור. במקרה זה כדי למנוע אי נעימות מהציבור הוציאה הנהלת הרכבת הודעה מסודרת לציבור הנוסעים. הודעה והתנצלות על אי הנוחות. גם זה לא טוב בעיניך?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה