יום א - יום 36 ב
דיווחי לילה

זה לא בסדר שהאח לא גילה שהייתה משימה סודית


ממש ממש לא בסדר. הדיירים חושבים שקותי וסופי עשו בכוונה- והם לא יודעים שזה היה בשבילם. זה כבר באמת חוצה גבולות.
 

fistuk38

New member
ומה אחת התאומות בעונה הקודמת הרוויחה

כשהיא ביצעה משימה סודית ? היא חטפה צעקות מפרידה ולא קיבלה כלום פראייר מי שמסכים לבצע משימה סודית זה גם לא מבדר
 
טוב מאוד שהוא לא גילה וגם לא יגלה.מה חשבת ש..

האח רוצה בית עם הרמוניה ונימוסים ובלי תככים? הוא רוצה קונפליקטים,מריבות,ומתח מבעבע מתחת לפני השטח... וככה בונים את זה,צעד אחר צעד מביאים את הסעיף לאנשים.
 
לא, יש הבדל, מה שהוא עשה זה מלוכלך

ברמה אחרת. תמיד כזכור לי אחרי משימה סודית בשלב כלשהו אמרו. פה העמידו את סופי למשל להדחה ממה שיצא לראות ביום שבת בגלל הדבר הזה. וזה מבחינתי לא לעניין בשום צורה. שיצביעו איך שבא להם למי שבא להם- אבל בגלל שהאח נכנס באמצע ועשה משהו כזה, לא לגיטימי בעיניי במיוחד שזה היה לטובתם. אפשר יופי ליצור "קונפליקטים מריבים מתח" וכל מה שאמרת גם בלי לזרוק מישהו מתחת לאוטובוס בגלל מעשה טוב.
 
לפי מה שזכור לי מעונה 3,ומאז שנכנס הקטע של..

הדג המטופש והמביך הזה,נאסר על כל מי ששוחח עם הדג לגלות כי הדג שוחח איתו או העביר לו שמימה סודית,כך היה עם ג'קי,נופר,,התאומות,ליעוז וכל מי שדיבר עם יורם זק ושגעון הגדלות שלו. חוץ מזה לפי איך שהעונה הזו הולכת בסגנון של אנחנו "שמים ז...." על האח ועל ההפקה ומספרים מה שבא לנו ומתי שבא לנו כמו שיאנה ותמיר רמזו אתמול לאחרים שהם העמידו את עצמם למרות האיסור החמור של האח. וכמו שדודו כפרא סיפר את כל מה שבטי העבירה לו,וכמו שהם מדברים על תיאום הדחות חופשי חופשי,כה גם סופי וקותי יכלו לרמוז שהיה פה משהו מעבר לסתם אגואיסטיות.ותאמיני לי שכמה שם עם שכל כבר קלטו את זה.
 

פונפון32

New member
נכון, וגם לי זכור שכל מי שדיבר עם הדג - נאסר

עליו לדבר על כך כל עוד הוא נמצא בבית.
 
ובצדק, אבל אחרי משימה סודית הודיעו עליה

ופה נגרם עוול לקותי וסופי. במיוחד שזה גרם לאנשים לרצות להדיח אותם בגלל הפרט הספציפי הזה
 
עליתי על משהו !!

האח העמיד להדחה רק את אלו שהעמידו את עצמם בגלל, שגם סופי הייתה בין המועמדים, אני יודעת שיעל ויוסי הצביעו לה ויכול להיות שעוד דיירים.. כיוון שזה לא הוגן, כי סופי הועמדה רק בגלל המשימה הסודית, האח הגדול ביטל את ההעמדה שלה והשאר הסטורייה.
 

latch

New member
גם ערן ושרי הצביעו לסופי

סופי קיבלה (ביחד עם רגב) את המספר הגבוה ביותר של קולות.
 
נכון זה ממש לא בסדר

עכשיו כל הבית חם על סופי סתם! היא אומנם לא מועמדת בשבוע הזה אבל בשבוע הבא היא בטוח מועמדת כי יעל, יוסי, שרי וערן יעמידו אותה כי הם חושבים שהיא אנוכית ושלחצה על הכפתור בכוונה. לפני המשימה היא היתה ביחסים מצויינים עם יעל וערן, והיא ושרי התקרבו מאוד. סתם הרסו לה יחסים בבית
 

auah vfuxht

New member
ושוב,תכנית מבויימת ביותר

למה לא הראו את הריב שיאנה קראה לקותי בן זונה??? יאנה אמרה שתגיד לאח שלא ישדר משהו...האם זה זה? ואם כן-ככה כל דייר יכול לבקש שלא ישדרו כל דבר??? אגב, שמתם לב שהאח התעצבן ש3 דיירים העמידו את עצמם להדחה? בכל הביקורות על התכנית אומרים שהעונה הדיירים שמים ז** על האח הגדול, וזה נכון חחחחח
 
פרק כל כך מביש, שבשלב כלשהו הפסקתי לצפות

כל כך לא קשור לאירועים האמיתיים בבית, נדמה כאילו זו תוכנית לגמרי אחרת. לא מראים קמוץ מהמניפולטיביות והרעל של יעל. מהחטטנות והחימום של יוסי. מהגועל נפש ששמו קותי, על כל גווני האלימות והקללות הקבעות. מהערסיות של יאנה. מהקטסטרופה ששמה אביבה. איזה ביזיון, איזו עונה תת-רמה. קופרמן, אתה בזוי ונקלה פי כמה מהדייר הכי מעורר סלידה שם.
 
וכל ההבטחות השווא, הודעה דרמטית

שהתבררה כצפוי כפלופ מעפאן, מוריד עוד יותר את האמינות שממילא כבר בשפל. זק חירב את הפורמט הזה לחלוטין.
 

Doctor Goblin

New member
אני שמח לאידו של יורם "בולבול בין השדיים" זק

הוא לא פרש כשהיה צריך וכולם החזיקו ממנו גאון אז הוא יפרוש ככשלון בתום העונה.
 
למעלה