יום א - יום 36 ב
דיווחי לילה

אסי175

New member
קים ממש לא ידע שהוא הולך

עד הרגע האחרון היה בטוח שזה בין רגב לסופי..
 

juspan

New member
גם לדעתי, הוא לא שחקן גדול

וההתרגשות והמתח ניכרו על פניו.
 

אסי175

New member
הם בחיים לא יסכמו דבר כזה עם אף אחד

גם עם בטי לא סוכם כלום...למרות מה שחשבו..
 

juspan

New member
גם צבר ידע, גם יגאל, גם ג'י (WHO? חח)

נו, כל אחד יכול לכתוב דבר כזה. לא שאני לא יודעת שבהפקה הזו עובדים עלינו בעיניים ומסוגלים להכל, אבל די נו, ברור שקים לא ידע, הוא היה כ"כ במתח, על סף התקפת לב. כמו זאתי פרידה, שגם עליה יש שאומרים אותו דבר. אז אומרים. (אם זה ממש ממש יחרפן אותי, יש לי דרך לנסות לברר את הדברים באופן רשמי ממקורות מוסמכים, כרגע לא מעוניינת להיכנס לזה בכלל, לא לרמתי להגיע לחקירות האלה
בטח לא העונה).
 

אסי175

New member
לגבי פרידה אני כבר בחשתי


להדמ = לא היו דברים מעולם לא ידעה
 

Dool

New member
סער או יעל... אני אישית הרוס ושבור כי שניהם

היו חלק מחמישית הגמר שלי עוד מההתחלה. אבל אני אתגבר... אל תדאגו לי... כמו תמיד התפלים נשארים חסינים (אביבית, שי, איתם) ובעלי השכל/יוצרי העניין מועמדים (יעל, יאנה, סער, תמיר) אאאאאחחח.
 

Dool

New member
וכמובן מי שצריך לעוף - קותי ויוסי. עדיף

מהמדינה, לא רק מהתכנית. תודה.
 

צליל191

Well-known member
ילכו- סער או שרי, הייתי רוצה- יוסי או שרי

אם באמת זה נכון וזה סגור שסער הולך, אז הבית באמת הולך להיות שיעמומון יותר ממה שהוא עכשיו. אם הוא הולך, אני צופה שיעל הולכת אחריו ואז נשארנו עם אביבית, הגברים שלה ויוסי.
 
אתם חברים שלי ..אתם לא מכבדים אותי


אתם מכבדים אותי? ..ככה אתם חבריםשלי
 

עידמןן

New member
עדכון אחרון מהבית:

הדיירים יושבים בסלון ומדברים על אוכל, וקותי מבטיח לעשות קציצות תפוחי אדמה וסלט קצוץ דק למחר. בינתיים בפינת העישון, ערן מספר ליאנה שהיום הייתה הפעם הראשונה מאז נכנס לבית שהוא בכה, אבל עכשיו הכל בסדר. יאנה אומרת לו שלקח לו הרבה זמן לפרוק ושהעיניים שלה כבר יבשו מרב כמות הבכי שהיה לה בבית. ערן מחייך ואומר שהוא צריך לשחק אותה קשוח ויאנה מחבקת אותו. פנונה יושבת לידם בפינת העישון ואחרי שערן יוצא מתפתחת שיחה בין יאנה ופנונה. פנונה אומרת ליאנה שהיא מצטערת לומר זאת אך לדעתה יאנה לפעמים מתנהגת כמו בת הזוג של קותי ולכן משלה אותו. יאנה עונה שהיא לא מבינה את פנונה ושהיא וקותי רק ידידים. בהמשך, האח הגדול פונה לדיירים בסלון ואומר להם שמכיוון שתמיר, סער ויאנה לא העמידו אף אחד להדחה אלא רק את עצמם, הם עברו על חוקי הבית ולכן מצטרפים לרשימת המועמדים להדחה. לאחר מכן, אסי וארז פונים לדיירים ומודיעים כי רשימת המועמדים להדחה כוללת את יעל, יוסי, קותי, פנונה, סער, תמיר ויאנה. לסקר הדחה: http://bbisrael.blogspot.com/p/seker.html
 
תעלה בבקשה את השיחה של קותי ויאנה ב-16:45

לערך בפינת העישון. הבנתי שלא הפסיקו לצחוק שם
 

המדאוס

New member
קותי גדול אומר ליאנה מה שכולם רואים שהיא

משחקת בו ונותנת לערן לשלוח לה ידיים גם אחרי הדברים הגזעניים של ערן
 

cheelly33

New member
הוא עשה את זה כי אחרת הדיירים לא היו נכנסים

את הסיבה ללמה הוא עשה את זה אני מבינה. זה החלק הכי משעשע בכל המשימה והדיירים, ברגע שהם קלטו שהכפתור של חדר האח מחשמל, היו נמנעים מלהיכנס לאח כדי לא לחשמל את חבריהם. זה לא מספיק טלוויזיוני. לכן, אני יכולה להבין את הרעיון שעומד מאחורי המשימה הסודית. מה שמרגיז זה שהוא לא חשף שבזכות המשימה הסודית הזו, יש להם מסיבה.
 
למעלה