המצעד הלועזי השנתי שלי 2011

אני לא מדברת איתך על מצעד האלבומים שלי!!!

אני מדברת איתך על מצעד השירים היחידים שכמו שאמרתי לך-יהיה מפוצף אבל מפוצף במיינסטרים! אבל עדיין-הוא לא יהיה סטנדרטי ונדוש. מקווה שלא.
 

uk23

New member
בחירה משובחת וראוייה


חרוש - נכון הפך להיות הרינגטון של כל פריחה ממוצעת - נכון מרגש, יפה, קלאסיקה, לחן וטקסט פוצעים - נכון שיר שנה ראוי לפחות לדעתי
תודה על המצעד ניבניבון
 

uk23

New member
המצעד שלי רחוק מלהיות מוכן,יפורסם באמצע דצמבר

 

shiratel

New member
שיר מדהים אבל אוברייטד.

כנ"ל אדל. אחלה שירים, גם המקום השני, אבל רק בגלל שחפרו עליהם בהיסטריה כולם יבחרו בהם במקום הראשון.
 

אורישקי

New member
ואוו

אני לא מתכנן מצעד אישי כי את האמת שיש לי רק איזה 10 שירים שדי אהבתי השנה אז אני אגיד שכזו אהבה שלי לשיר, כזה שיר שמרגש אותי ושאני אוהב אותו בכזו צורה, שלא היה לי ספק בכלל מהרגע ששמעתי אותו שמדובר בשיר השנה שלי בפער ענק, לא חושב שהיה כזה בתקופה האחרונה, היחידה שהיה כזה בשנות ה2000 היה my immortal שsomeone like you עוקף אותו מבחינתי. אני חושב שהשיר הזה נהפך להיות פשוט אחד השירים שאני הכי הכי אוהב בעולם, אחד הגדולים ביותר שיש מבחינתי, ובכלל אדל נתנה כאן שנה מדהימה ששלושת הסינגלים הראשונים שלה הם לדעתי הטופ 3 של השנה מעל כולם. וזה מזכיר לי שבסילבסטר האחרון דיברתי במסנג'ר עם דודה שלי על "מעניין מי ייקח שנה הבאה", ובדיוק rolling in the deep יצא כזה והיא אמרה לי "אדל מנצחת שנה הבאה עם זה בלי ספק" ודי פקפקתי בזה את האמת, אבל בסוף אדל באמת הולכת לקחת. חתיכת חפירה דפקתי פה.
 

X Slider

New member
נורא גלגלצי
(1-2)

אדל ללא ספק זמרת אדירה ולמעשה המוצלחת של השנה. לא יודע עד כמה היא תצליח אצלי...
 

Music Man XD

New member
שיר טוב.


אבל עצוב לי לראות איך כל פרחה עלובה מתחילה לשיר באמצע הרחוב, בצרחות "סומוון לייק יו!!". עצוב לראות דברים כאלה. שתחזור לקאשה ולקייטי שלה, ושתעזוב את אדל בשקט!
זה החסרון בהצלחה שלה השנה. ערסים ממאיסים עליי את השירים שלה
 

won the game

New member
והמצעד המלא, למעוניינים


תודה לכולם על התגובות
30. The Wanted – Glad You Came 29. Cee-Lo Green - Bright Lights Bigger City 28. Oh Land – White Nights 27. Roxette – She's Got Nothing on (But The Radio) 26. Katy B – Easy Please Me 25. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat 24. James Blake - Limit To Your Love 23. Foster The People - Pumped Up Kicks 22. Willow Smith - Whip My Hair 21. Adele – Rumour Has It 20. Nero – Guilt 19. Marina & The Diamonds - Radioactive 18. Martin Solveig & Dragonette – Hello 17. Jennifer Lopez – Papi / On the Floor 16. My Morning Jacket – Wonderful (The Way I Feel) 15. Chase & Status – Blind Faith 14. Nicola Roberts - Lucky Day 13. Ladytron – Ace Of Hz 12. Adele – Rolling in the Deep 11. Britney Spears – Till the World Ends 10. Rihanna – We Found Love 9. Rumer - Slow 8. Beyoncé – Run The World (Girls) 7. The Rapture – How Deep Is Your Love? 6. Lady Gaga – The Edge Of Glory 5. Lykke Li – I Follow Rivers 4. Lana Del Rey – Video Games 3. Lady Gaga – Judas 2. Adele – Set Fire to the Rain 1. Adele – Someone Like You
 

BaZbAzOn

New member
יופי של מצעד!

נהנתי לעבור ולקרוא. יש לנו שיר אחד משותף בטופ-10, אני מניח שאתה יכול לנחש איזה :) הרושם שלי שהוא קונפורמיסטי מאוד, אולי כי שמעת לא מעט גלגל"צ במהלך השנה? עם זאת, יש פה כמה יציאות שאהבתי וכן מעידות על הפתיחות שלך למוזיקה (Ladytron, קייטי בי ואפילו השיר של רוקסט, שמי שלא פתוח למוזיקה - לא מכיר אותו). שיר השנה שלך ראוי. אצלי הוא לא יהיה בטופ-20, אבל אני יכול להבין למה הוא שם (ולמה הוא הולך להיות במקום הזה בעוד הרבה מאוד מצעדים, אישיים ורשמיים גם יחד). שתהיה שנת 2012 מצוינת ומוזיקלית ביותר! מאחל לך עירנות ושובע לאורך כולה (ההפכים של עייפות ורעב, כן?)
 
למעלה