1. סנדרין 2. קאטי 3. דקס דקסטר
סנדרין גונבת את ההצגה עם הצליל, הביט והגרוב של מוטאון. הגשר הורס ת'בריאות.
קאטי עם ההופעה המתוקתקת והכוריאוגרפיה הכי אפקטיבית. ברברה דקס מקסימה בנונשלנטיות וב'אסרטיביות הווקאלית' שלה.
לגבי או אופרה מ-1981: יציאה שמזכירה לי את החתרנות של 'אי-רו-וי-זיון' משנת 80'. אוהבת את הנון-קונפורמיסטיות ואת מתיחת הגבולות, אבל לא מאמינה שהשיר היה משיג תוצאה טובה יותר מסמסון. מה שפגם בסמסון זה בעיקר העיבוד התזמורתי.