צולם על רכבת DD בתחנת קרית-מוצקין...,: מה ידוע על מדבקה זו...,
ומה משמעותה?
שהקרון הותאם גם לחשמול: מה ידוע על מדבקה זו...,
ומה משמעותה?
מענין מאד...,שהקרון הותאם גם לחשמול
בהרבה קרונות DD של הרכבת יש את המדבקה הזו.
כיום הקרונות הללו משמשים ברכבות דיזל ובעתיד ישמשו ברכבות מחושמלות.
זה כבר יוצא לפועל, ולו בגלל שהקו המהיר לירושלים חייב להיותמענין מאד...,
וכל זה למרות שיש עדיין כמה "מוקדי התנגדות" לחשמול,שמי יודע אם זה בכלל יצא לפועל.
ומה עם יונה יהב בחיפה?זה כבר יוצא לפועל, ולו בגלל שהקו המהיר לירושלים חייב להיות
מחושמל.
ממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושליםומה עם יונה יהב בחיפה?
למיטב ידיעתי הסיפור בחיפה עדיין לא הסתיים. שם יש עדיין התנגדות עזה לחישמול
ועד שלא יסתיים הסיפור בחיפה אז למיטב ידיעתי לא יוכלו לחשמל את מסילות הרכבת בחיפה על כל המשתמע מכך.
את המאבק התעמולתי הם הפסידו בגלל כל השקרים.ממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושלים
אם חיפה תעשה בעיות לגבי החישמול גם בסוף העשור הזה, אז יהיו לכך תוצאות שחיפה וכל מה שמצפון לחיפה רק יפסידו מכך.
חיפה בכל מקרה לא יכולה למנוע חישמול של מסילות מדרום לה והחישמול הזה יבוצע גם יבוצע.
לאחר שרכבות מחושמלות יתחילו לפעול בין הרצליה לירושלים, חיפה (שלא בטוח שיהב עדיין יעמוד אז בראשות עירייתה - הבחירות המוניציפליות צפויות להתקיים לקראת סוף 2018) לא תרצה להישאר מאחור ולשמוע על צורך בהחלפת רכבות על מנת להגיע לתל אביב. מרגע שחלק מהרשת תהיה מחושמלת לא יהיה קשה במיוחד לרכבת ולמדינה לנקוט בצעדים שישכנעו את חיפה להתרצות, אם עדיין לא התרצתה.
החלפת רכבות כדי להגיע לת"א לא תקרה בכל מקרהממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושלים
אם חיפה תעשה בעיות לגבי החישמול גם בסוף העשור הזה, אז יהיו לכך תוצאות שחיפה וכל מה שמצפון לחיפה רק יפסידו מכך.
חיפה בכל מקרה לא יכולה למנוע חישמול של מסילות מדרום לה והחישמול הזה יבוצע גם יבוצע.
לאחר שרכבות מחושמלות יתחילו לפעול בין הרצליה לירושלים, חיפה (שלא בטוח שיהב עדיין יעמוד אז בראשות עירייתה - הבחירות המוניציפליות צפויות להתקיים לקראת סוף 2018) לא תרצה להישאר מאחור ולשמוע על צורך בהחלפת רכבות על מנת להגיע לתל אביב. מרגע שחלק מהרשת תהיה מחושמלת לא יהיה קשה במיוחד לרכבת ולמדינה לנקוט בצעדים שישכנעו את חיפה להתרצות, אם עדיין לא התרצתה.
תוספת להודעתי הקודמתהחלפת רכבות כדי להגיע לת"א לא תקרה בכל מקרה
אי אפשר לפצל את הקווים מהצפון לת"א לשניים, קו חיפה-ת"א (על כל תתי הקווים שלו, שממשיכים יותר צפונה) הוא הקו העמוס והפופולרי ביותר בר"י למיטב ידיעתי. זה לא קו שאפשר לפצל אלא אם רוצים שרוב הנוסעים ינטשו את הרכבת ויחליפו לאמצעים אחרים (יש לזכור שר"י לא מדוייקת כמו הרכבת השוויצרית, והחלפה משמעותה פוטנציאל לאיחורים גדולים).
אני מאמין שחיפה תיכנע בסוף ותסכים לחשמול.
אני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייהממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושלים
אם חיפה תעשה בעיות לגבי החישמול גם בסוף העשור הזה, אז יהיו לכך תוצאות שחיפה וכל מה שמצפון לחיפה רק יפסידו מכך.
חיפה בכל מקרה לא יכולה למנוע חישמול של מסילות מדרום לה והחישמול הזה יבוצע גם יבוצע.
לאחר שרכבות מחושמלות יתחילו לפעול בין הרצליה לירושלים, חיפה (שלא בטוח שיהב עדיין יעמוד אז בראשות עירייתה - הבחירות המוניציפליות צפויות להתקיים לקראת סוף 2018) לא תרצה להישאר מאחור ולשמוע על צורך בהחלפת רכבות על מנת להגיע לתל אביב. מרגע שחלק מהרשת תהיה מחושמלת לא יהיה קשה במיוחד לרכבת ולמדינה לנקוט בצעדים שישכנעו את חיפה להתרצות, אם עדיין לא התרצתה.
הסיבה היחידה שאני רואה - צמצום סיכון חיי אדם במנהרת גילוןאני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייה
מכמה סיבות:
1) הקו לכרמיאל ממלא יופעל בהתחלה עם רכבות דיזל והשיפוע (אשר להערכתי הרבה יותר מתונה מאשר ב-A1) לא ת\ימנע מקטרי היורו 3200 "לטפס" במהירות 160 קמ"ש.
2) קידום חשמול בקווים מרובי תחנות כמו ת"א - משה דיין ולולאת השרון תביא הרבה יותר תועלת מבחינת זמני הנסיעה, על אחת כמה וכמה עם הקרונועים החשמליים שצפויים להגיע כבר בשנת 2019.
3) למרות שהחזון של חיפה ל"חיבור העיר אל הים" מעניינת אותי כקליפת שום, אני חושב שבמידה ומימוש חזון זה יהיה עובדה מוגמרת, יהיה אולי עדיף לעשות לו"ז מסונכרן (זירוז פרויקט מנהור/שיקוע הקטע הרלוונטי תוך דחיית החשמול) ולחסוך עבודה כפולה של חשמול מסילה שעתידה להתפרק.
כשמתכננים קו בודקים את הביקושים לכל אורכואני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייה
מכמה סיבות:
1) הקו לכרמיאל ממלא יופעל בהתחלה עם רכבות דיזל והשיפוע (אשר להערכתי הרבה יותר מתונה מאשר ב-A1) לא ת\ימנע מקטרי היורו 3200 "לטפס" במהירות 160 קמ"ש.
2) קידום חשמול בקווים מרובי תחנות כמו ת"א - משה דיין ולולאת השרון תביא הרבה יותר תועלת מבחינת זמני הנסיעה, על אחת כמה וכמה עם הקרונועים החשמליים שצפויים להגיע כבר בשנת 2019.
3) למרות שהחזון של חיפה ל"חיבור העיר אל הים" מעניינת אותי כקליפת שום, אני חושב שבמידה ומימוש חזון זה יהיה עובדה מוגמרת, יהיה אולי עדיף לעשות לו"ז מסונכרן (זירוז פרויקט מנהור/שיקוע הקטע הרלוונטי תוך דחיית החשמול) ולחסוך עבודה כפולה של חשמול מסילה שעתידה להתפרק.
הקו בין כרמיאל לירושלים יהיה במקום קו נהריה-מודיעיןכשמתכננים קו בודקים את הביקושים לכל אורכו
ור"י (או חברת הייעוץ שתיכננה להם את הקווים) זיהו שלקו כרמיאל-ירושלים יש פוטנציאל נוסעים גדול, וכדי להפעיל את כרמיאל-ירושלים צריך לחשמל את המסילה כל הדרך עד כרמיאל.
ויש בזה היגיון, לחבר את הצפון לירושלים. על הדרך זה גם אומר הגדלת התדירות של הרכבות שנוסעות מהצפון לת"א ולנתב"ג (כי הקו לירושלים הוא בנוסף, ולא במקום, לקווים הקיימים כיום).
אבל בתוכנית ל־2040 יהיו יותרהקו בין כרמיאל לירושלים יהיה במקום קו נהריה-מודיעין
גם בתוכנית לשנת 2020 - יהיו ארבע רכבות בשעה בשעות השיא בין הצפון לת"א.
התוכנית ל-2040 היא בינתיים חזון רחוק. בתוכניות הממשיות בשלבאבל בתוכנית ל־2040 יהיו יותר
האם בכלל נראה לך שיצליחו לבצע את ריבוע מסילות החוף בחיפה?התוכנית ל-2040 היא בינתיים חזון רחוק. בתוכניות הממשיות בשלב
זה, לא יהיו יותר רכבות בין חיפה לת"א והרכבות בין כרמיאל לירושלים כן יופעלו במקום רכבות אחרות שפועלות כיום.
התוכניות לשנת 2040 תלויות בריבוע מסילות החוף וריבוע מסילות החוף זה עוד פרויקט שתלוי ברצונותיה של עיריית חיפה, מעבר לחישמול. ולמעשה ההסדרים בין המדינה לעיריית חיפה, ככל שיהיו, ישפיעו על שני הפרויקטים.
התוכנית לשנת 2020 מתחשבת ביישום החישמול אבל לא מתייחסת בכלל להכפלת מסילות החוף, צפונית לרשפון.
יצליחו, כפי שהצליחו בסופו של דבר להקים הרבה פרויקטיםהאם בכלל נראה לך שיצליחו לבצע את ריבוע מסילות החוף בחיפה?
ואני כמובן מדבר על תחום העיר חיפה ששם קיימת הבעייה של ריבוע מסילות החוף.
בכל הקטע של מסילת החוף שבין רשפון (שעד שם כמעט וכבר יש 4 מסילות) ועד לאזור חוף הכרמל (תחום השיפוט של עיריית חיפה) אין בעייה לבצע את ריבוע מסילות החוף.
אבל כאשר מגיעים לאזור חוף הכרמל היכן שמתחיל תחום השיפוט של עיריית חיפה, פתאום מתחילות כל הבעיות וכל הצרות ופתאום הפלא ופלא כל "הירוקים" יוצאים מהארונות שלהם ומתחילים לטעון טענות מוזרות והזויות ביותר כמו עד כמה קו הרכבת מחוף הכרמל ללב המפרץ הוא לא ידידותי לסביבה ולמעשה פוגע פגיעה של ממש בסביבה ובבריאותם של האנשים ומבזבז אנרגיה ועוד אין סוף טענות הזויות ומוזרות של "הירוקים".
אז איך בכלל יצליחו לבצע את ריבוע מסילות החוף (המחושמלות) בתחום העיר חיפה?
ולך תספר ל"ירוקים" על 4 מסילות רכבת בעיר התחתית של חיפה שכולן יהיו מחושמלות כמו בשוויץ בתמונה מטה (התמונה מויקיפדיה).
מנהרות קצרות יותר שמאפשרות הפעלה בדיזל.אני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייה
מכמה סיבות:
1) הקו לכרמיאל ממלא יופעל בהתחלה עם רכבות דיזל והשיפוע (אשר להערכתי הרבה יותר מתונה מאשר ב-A1) לא ת\ימנע מקטרי היורו 3200 "לטפס" במהירות 160 קמ"ש.
2) קידום חשמול בקווים מרובי תחנות כמו ת"א - משה דיין ולולאת השרון תביא הרבה יותר תועלת מבחינת זמני הנסיעה, על אחת כמה וכמה עם הקרונועים החשמליים שצפויים להגיע כבר בשנת 2019.
3) למרות שהחזון של חיפה ל"חיבור העיר אל הים" מעניינת אותי כקליפת שום, אני חושב שבמידה ומימוש חזון זה יהיה עובדה מוגמרת, יהיה אולי עדיף לעשות לו"ז מסונכרן (זירוז פרויקט מנהור/שיקוע הקטע הרלוונטי תוך דחיית החשמול) ולחסוך עבודה כפולה של חשמול מסילה שעתידה להתפרק.
מגדולי המתנגדים לזה.ומה עם יונה יהב בחיפה?
למיטב ידיעתי הסיפור בחיפה עדיין לא הסתיים. שם יש עדיין התנגדות עזה לחישמול
ועד שלא יסתיים הסיפור בחיפה אז למיטב ידיעתי לא יוכלו לחשמל את מסילות הרכבת בחיפה על כל המשתמע מכך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.