שרשור לילה 4 היום ה-31 ב

בוקר טוב וחג שמח חברים תאלין נשארה הה? תאמינו לאילנה.

לצערי הטראנספוביה שוב הפסידה לתאלין היפייפיה של הבית שאף אחד לא מעריך אותה מלבד קומץ חברים אהובים בפורום ואחיותיה של תאלין שעושות הכל בשבילה כי אצלנו מקבלים כל אחד ולא לפי דעת גזע ומין. אני הייתי מתה לראת פרצוף אחד בפורום שלא אזכיר את שמו שכתב ביי ביי תאלין ואכל אותה בושה וחרפה כל אלה שקוטלים את תאלין בגלל מי שהיא ולא בגלל מה שהיא. אז היא שקטה היא רבה היא מכבדת את הדת איך אמרה קורין? תאלין הלב של הבית רוב הדירים אוהבים אותה ויש על מה. ואל תשכחו שבחוץ תאלין הכי מפורסמת מכל דיירי האח. למי יש קמפיין עולמי ? ומזה מיס דרום עד מטר וחצי גובה?לעומת סגנית ראשונה של מיס טראס העולמית ? לקוטלי תאלין אכלתם אותה ועוד תאכלו אותה בהמשך יאללה רצה לעבודה נשיקות לכל אוהבי תאלין באח ובכלל ועשינו עבודה יפה
 

loranb

New member
הגיע הזמן שאביחי ירפה ממעיין - עם כל האהבה שלי אליה

היא כבר מתחילה לעצבן. נעים לה וכיף לה שאביחי נותן לה יחס, היא לא מחזירה לו יחס, הוא גם אמר לה בלילה במטבח שהוא נותן יחס והיא לא וכשהיא אמרה לו על משהו אני לא חברה שלך אתה יכול לספר לי אז הוא שאל אותה אז מה את היא לא ענתה לו והמשיכה בשלה.
לדעתי אביחי הפנים קצת את מה שדן אמר לו בצהריים להתרחק שוב ממעיין ככה היא תתקרב אליו שוב, הבעיה שאם אורנה תעשה לה שיחה אז מעיין לא תתקרב אליו גם היא תתרחק ממנו.
בעיני גם אביחי וגם מעיין מאבדים את עצמם הוא נגרר אחריה היא לא מחזירה לו יחס, תכלס לדן ירד מאביחי, לשם ועדן ירד מאביחי וגם לאנדל, אורנה תישאר נאמנה לו אחרי שתפריד ממנו את מעיין.
אני רוצה כן לראות אותו מתרחק ממנה היום ולראות אותה מחפשת אותו ועושה צעד נוסף. לא ברור לי למה הסתיר ממנה אתמול את הרגשות שלו ולא שאל אותה חד וחלק: מה את רוצה?
 
למה לצערך? את לא שמחה שהטארנספוביה הפסידה? שתפסיד תמיד


מאוד שמחה שתאלין נשארה

כמו שאמרתי לדעתי מגיע לה לנצח
 

nicknick28

New member
איך אביחי לא קלט את אורנה?

משום מה הוא כל כך מעריך אותה.
מצחיק כמה שהוא אומר שהוא מבין את המשחק ולא שם לב למשהו כל כך משמעותי,לכל הצגת ההתייפיפות שלה וכמה שהיא מנסה לנהל את הבית ומערכות היחסים שבו.
אני אומרת לעצמי אולי הוא שומר על עצמו,קלט שהיא לא מודחת וחזקה וכדאי להיות בקרבתה..


כל כך בא לי שהוא יגלה מי היא ויתרחק ממנה ויבין כמה שהיא לא חברה.
צעקות בהקשר של אורנה יהיו מעולות...משהו על הבוגדנות שלה
 

malica2

New member
מה יש לקלוט בה?

אני מנסה ולא מצליחה להבין את השנאה לאורנה. היא מנסה לנהל את הבית? באיזה מובן? במי היא מנסה לשלוט? היא, לדעתי, הבן אדם הכי שפוי ומאוזן בבית הזה . אני יכולה להבין אם אנשים חושבים שהיא משעממת, כי כן, היא באמת לפעמיים כזאת; היא מנסה כמה שפחות לריב ולהגיב להתגריות של דיירים אחרים (בעיקר כוכב בזמנו) אבל כל ההאשמות האחרות על זה שהיא מניפולטיבית, מנסה לשלוט בבית וכאלה. מאיפה זה בא??
&nbsp
כאילו, כל אחד זכאי לדעתו, אני פשוט מנסה להבין את השנאה הלא הגיונית הזאת...
&nbsp
ועוד להגיד שאביחי הוא זה שצריך לקלוט אותה? *הוא* המינפולטור הראשי שם! אם כבר היא צריכה להתעורר על עצמה ולקלוט אותו!!!
&nbsp
 

loranb

New member
עכשיו אני צופה קצת במה שהלך בלילה

ישבו בנסט מעיין דן ואורנה ואורנה שכבה כמעט רדומה. ברגע שאביחי נכנס היא פתאום התעוררה והתיישבה וסידרה את עצמה. אישה פאתטית.
 

loranb

New member
שמתם לב שמעיין חזרה אתמול אביחי בכלל לא ניגש אליה - לא התלהב

לפעמים בלילות כשאני רואה אותם אני חושבת שיש לו מעט רגש אליה ולפעמים כשאני רואה כמו אתמול כשחזרה נראה כי אין לו טיפת רגש. אתמול גם במספר אפשרויות אמר לה אני אתן לך 2 סטירות.
 

nicknick28

New member
אני חושבת שהנטייה לשלוט בבית באה לידי ביטוי בהתערבויות שלה

היא כל הזמן מגיעה לאזורים של ריבים ויחסים ואש ואומרת מה צריך לעשות.
בין אם זה להגיד לשני לגבי דן ,לדבר עם דן מה לעשות עם שני.
כל ההתערבות הכל כך גלגל שלישי שלה בין אביחי למעיין.

השיחה שלה אתמול עם דן על אביחי ומעיין הייתה כל כך מגעילה בעיני ,ולא בגלל שפתאום היא החליטה שהיא מסמנת את אביחי...זאת זכותה ,אולי ראתה פתאום דברים שלא אוהבת בו.
זה היה בעיקר מגעיל לראות איך היא מחליטה בשביל מעיין מה היא צריכה לעשות והאם מערכת היחסים הזאת מתאימה לה או לא.

ואין לי שום ספק שהיא תתחיל היום בקמפיין שכנועים למעיין.
היא יכולה להגיד כמה שהיא רוצה שזה מאכפתיות אבל זה מרגיש ממקום של קנאה,אולי בפוקוס של הזוגיות שלהם ,אולי בקרבה.... פשוט ממקום של לא מתאים לה בעין.

אין לי שנאה כלפי אורנה,היא בסה"כ בן אדם וזה רק משחק.
אבל הסיבה שאולי היא מרגיזה אותי יותר מהשאר היא ההצגה שלה כמישהי עם חזות תמימה ועדינה ואצילת נפש . אני מרגישה שם חוסר אמינות והתחסדות.
 

malica2

New member
אני לא רואה אותה עושה משהו שאחרים לא עושים

כל פעם שיש ריב לכולם יש דעה לגביו ולכולם יש עצות כאלה ואחרות. וזכותם! מותר להם להביע את דעתם, זה לא מראה על נטיה או נסיון לשלוט בבית. במיוחד שהיא נותנת עצות לחברה הכי טובה שלה בבית (מעיין) ובמיוחד שמעיין היא זאת שמתייעצת ובמבקשת ממנה תובנות.
&nbsp
בשיחה שלה עם דן היא בסך הכל הביעה את דעתה, היא אמרה שלדעתה למעיין יהיה קשה להיות עם אביחי בחוץ כי בבית המגבלה שלו פחות מורגשת אבל בחוץ היא תהפך לאמיתית. וזה ממש נכון, ואין פה שום נסיון להעליב או להוריד את מעיין ו/או אביחי אלא פשוט ציון עובדות יבשות שאני מאמינה שאפילו מעיין ואביחי יסכימו איתם!
&nbsp
אני מבינה למה את מרגישה שאורנה חסודה מידי, אכן, נשים דתיות לעיתים קרובות נוטות להיות כאלה (לא שיש בזה משהו רע אבל אני מבינה למה זה יכול להרגיז) אבל יש איזה משהו ספציפי שהיא עשתה שגורם לך לחוש חוסר אמינות מצידה? כי מבחינתי היא הבן אדם הכי אמין ואמיתי בבית הזה ולכן מוזר לי שאת אומרת את זה.
 

nicknick28

New member
נכון שהיא לא עושה משהו שונה מאחרים

כולם מדברים,מרכלים ומתערבים,דבר לגיטימי בבית האח.
אבל אני מקבלת תחושות לא טובות ממנה. שכל אלה שהיא מתיימרת להיות חברה שלהם,הם רק כלי להצגה שלה.
נראה בהמשך אם התחושות נכונות או לא.

בנושא ההתחסדות זה פחות קשור לעניין דת. זכותה להיות כמה דתיה שבא לה בלי לנמק למישהו הסבר. זה יותר זה שהיא אומרת משהו אחד ובפועל עושה משהו אחר.

אני מקבלת ממנה תחושה לא נעימה בכלל.
וזה בסדר כל אחד מאיתנו יראה אותה אחרת.
 
בוקר טוב! אז כמו שאמרתי, זאת לא הייתה הדחה טובה לבית

הבית נכנס לקומה.
אנשים רוצים לראות רומנים למשרתות במקום טלוויזיה טובה.
יש ערוץ ויוה עם סדרות טורקיות יוצאות מן הכלל. נופים מרהיבי עין, שברון לב,
רשעים ויפהפיות. אני לא צריכה תוכנית כמו האח הגדול כדי לראות טלנובלה
שעשויה בחובבנות.
כוכב באמצעות הצעקות שלה, הדרמות שלה, השפה הבוטה, הצליחה לדובב
כמעט את כל הדיירים, כולל את שנואי נפשה. כל מי שנתקל בה קיבל זרם חשמלי מעורר.
לצערי, הצופים בבית העדיפו לראות את הרומן הרומנטי שדורך במקום ולא מתקדם לשום מקום. נכון שמעיין היא חביבתו של שי חי והיא מקבלת תמיכה מהצבא שלו,
אבל רעבאק, זה משחק חדש ואם ככה זה עובד, אז אין לי עניין במשחק הזה.
שיחות של מעיין עם אביחי, די מדכאות. לפני שעצמתי את עיניי והפלגתי לעולם החלומות, הספקתי לשמוע שהם מדברים על מחלות או על שדים ורוחות. מה אני אגיד לכם? ממש תענוג לאוזניים

אני שמחה ששני נשארה. לפחות יש איזו דמות טלוויזיונית, דרמה קווין, קריפית,
יש לה עולם משלה, מרוכזת בעצמה, נותנת לרגשות שלה עוצמה. אז אפשר לא לסבול אותה, אבל אי אפשר להתעלם ממנה ומהפרצופים שלה, ואני רוצה להמשיך ולראות אותה בטלוויזיה. להבדיל מאורנה שאני לא מאמינה לאף מילה שיוצאת לה מהפה (לא מאמינה גם לדן) הרי לשני אני מאמינה. היא אשכרה תמימה. אז כן,
יש מקום גם לתמימים בעולם הזה. אצלי, בכל אופן.
 

malica2

New member
שני היא לא בן אדם רע אבל היא קצת פסיכית

שזה טוב לבית, אני מניחה.
&nbsp
אבל אני לא מסכימה לגבי שום דבר שאמרת לגבי אורנה. ה"רומן" עם דן אולי משעמם אבל בניגוד לשאר ה"רומנים" בבית לפחות יש פה רגשות *אמיתיים* ולמרות כל הדיבורים על שדים ורוחות, אני כן מחבבת אותה ולא חושבת שהיא המכשפה שעושים ממנה פה בפורום.
&nbsp
מעיין ואביחי גם משעממים אותי. ואביחי מגעיל אותי עם השובינסטיות והשחצנות שלו.
&nbsp
אנדל חסר חוט שידרה והליקוקים לעדן ממש הורידו אותו בעיני.
&nbsp
עדן ושם הם סתם רכלנים ומגעילים בעיני.
&nbsp
דן ותאלין הם פרווה ולא מעניינים במיוחד.
&nbsp
וחיים הוא בסדר, חמוד כזה, אבל לא מעבר.
 
למעלה