כמה הודעות מנהלתיות

foreigner3

New member
היא היתה מורידה את האש ממנה, לו לא היתה נדחפת לכל

ריאיון ולכל פריים. היא מתעקשת להציב את עצמה על הבמה.
היא רוצה להיות חלק מהתהילה ? זה בא יחד עם הביקורת הרבה.
בחיי שאני מנסה להבליג לגביה, ולכבד את הבחירה שלו. למרות שברור לי שהיא
לא מאפשרת לו בחירה עצמאית בראש צלול. היא בצדק חוששת מכך שיתפכח.
 

גפן1234

New member
גיי מסכימה איך במליון אחוז

אני לא ראיתי את התועלת בכניסה שלה.
1. במריבות הראשונות שלהם , לא אשכח שהטיחה בו " אתה נאצי" מתאכזר אלי -
והוא כולו היה מבואס מהמצב והתכנס בעצמו..
והיום תראה - חוגגים עליו שהוא אלים , תרומה שלה לשיח
2. מצד אחד דיברה שיחות פיוס והתרפסות עם ברק,עמרי מצד שני חנקה אותו במיטה ולא איפשרה לו מגע עם הדיירים , מפינת עישון למיטה. לי זה נראה היה שעל גבו מנסה להתקדם במשחק.
3. ילדותיות של גיל גן - " לא שיתפו אותי בדג מלוח מלווה בכי וכד' להוסיף עוד
על הבאסה שלו
4. הבליטה לא אחת שהוא פרזיט ועצלן - לא עוזר לה בכלים וכד'
נו זאת עזר כנגדו במשחק ? לא ולא.
לדעתי תני הגיעה למשחק אמנם כבת זוג אבל בעיקר כעצמאית . חשבה שעל גבו
של שי תגיע לחמישייה ושנאומי הפיוס והשלום שלה ינעימו את זמנה בבית.
תיקוותה כשלה כי נאומים בצד היא לא עשתה כל צעד אקטיבי ממשי להתקרב באמת לבנות . עלי ממש לא התחבבה
 

Hadas23091976

New member
גם אני לא בצבא האמת (או בשום צבא מאז 1997:)

אבל כן, שי חי בהחלט בשבילי עשה את העונה, הוא הזוכה והגמר היה ביום שהוא, תני ואיציק יצאו מבית האח.
כל אלה שמשמיצים את שי חי ואומרים עליו שהוא אלים, דוגמה רעה, בריון וכו': אין להם שמץ של מושג על מי הם מדברים, כמו ששי חי אמר? "צר עולמם כעולם נמלה":)).
כועסת על ההפקה שלא טרחה לנזוף בשאר הדיירים על התנהגותם החלאתית, או לפחות לקרוא להם לחדר האח הגדול ולהקרין בפניהם את ההוכחות המצולמות ולבקש הסבר להתנהגותם כלפיו וכלפי תניה ולשדר את זה שכל עם ישראל יראו מי האלים והבריון, מי גונב אוכל, מי מקלל ויורק, מי המחרים הסדרתי.
עוד לא קרה בהיסטוריה של האח הגדול בכל העונות ובכל המדינות (ואני, כנשואה לבעל אנגלי, צופה גם באח הגדול הבריטי ושם רמת האלימות והסקס פי עשר מבישראל) שדייר הכי דומיננטי והכי אהוב על הקהל יוצא מרצונו עם 2 דיירים אחרים ושובר את הכלים ולא מעוניין לשחק את המשחק - זה אומר דרשני ובגדול!!
העונה לא צפיתי בערוץ 26 (לא משלמת על הערוץ ולא מסמסת כי חבל על הכסף, הוא מנותב לדברים אחרים בבית) אבל אפילו מצפיה בתוכניות הערוכות למשעי של ערוץ 2 אפשר לראות דברים לא תקינים של ההפקה, כולל מתן פרס נסיעה לזנזיבר לאור (היה מכוון שהיא תזכה, במיוחד והביאו לה שאלה לגבי עומרי שכמובן רק היא ידעה) - פרס שבאף משחקי האח לא ניתן לאף אחד. וכמובן שלאחר שנחשפתי דרך לינקים לכמות השקרים וההסתרות של ההפקה שנועדו להפוך את שי חי ל"ילד הרע" של העונה על חשבון אהובתם אור שאליה כיוונו את הזכיה בדירה וללינקים שבהם רואים את שי חי צוחק, מאושר עם ילדיו, מנגן בכלי נגינה שונים, מלמד במכון, מדבר בצורה רהוטה (כבר בערוץ 2 התרשמתי מדבריו הרהוטים ואבחנותיו הנכונות לגבי כל דייר ודיירת אותם העמיד להדחה).

מאכזב אותי שההפקה - גם בסרטון שהפיקו לו כסיכום שהייתו בבית האח - מייצג אך ורק את תדמית ה"ילד הרע" ולא את שאר הצדדים שלו (חברות עם סלים, מייקי ודודו, ההתפרקות הרגשית על דודו במשימת שרלוק הולמס, היכולת להתנצל, הגדולה שבו כשבא והפסיד בכבוד לעומרי, לחץ לו יד ועשה שולם בבית, הצחוקים במשימת הקליפ המוסיקלי וכו' וכו' וכו').

לגבי תניה - כואב לי שכולם מתנפלים עליה בתגובות בוטות וולגאריות כאלה. בסך הכל אשה צעירה ומקסימה, נשמה טובה, אוהבת אותו כל כך, תומכת בו בנאמנות אמיתית ובשום פנים ואופן לא סחבה/סמרטוטה/גיישה ועוד כינויים מעליבים שכינו אותה. תאמינו לי שהרבה גברים היו מייחלים לכזאת נאמנות וטוב לב בעולם שבו יש המון נשים כמו אור....גם אמא שלה מקסימה, באיזה רוך וחום באה וחיבקה את שי ואילו מלים יפות אמרה לו, באמת כל הכבוד. תניה האשה הכי מיוחדת בבית והתרשמתי גם מהאינטליגנציה הגבוהה ביחס לנשים אחרות בגילה (עומר, שי מיקה, קסניה) - שהן ילדותיות נורא. חבל שפיספסו אותה בתוכנית, אפילו לא הכינו לה סרטון פרידה משלה, פשוט מגעיל מצד ההפקה.

סליחה על המגילה:)).
 

gay55

New member
הכל נכון חוץ מהפיסקה התחתונה כנראת זה התפקיד שלך בתור סוכנת

של תני.
 

Hadas23091976

New member
לא סוכנת ולא נעליים.

צופה כמו כל אחד שצפה באח הגדול וזכותי להביע את דעתי.
אין לי שום קשר לתני והלוואי שהייתי יכולה להעביר לה מסר שיש גם אנשים שחושבים אחרת ולא כולם רק באים להשחיר אשה צעירה בת 22 עם חוסר בטחון במראה שלה שרק מקבלת חבטות בתגובות על ימין ושמאל כי כל חטאה היה שבאה לתמוך בגבר שלה (ונמאס לי מכל הפמיניזם הזה, כן, לתמוך בגבר שלה בבית שורץ נחשים אלימים ומחרימים).
בתור אשה נשואה שתומכת בבעלי לא במאה אחוז אלא במאתיים אחוז אני חושבת שהלוואי ולשאר הנשים תהיה רמת האינטליגנציה של האשה הצעירה הזאת, להבין שנשים וגברים צריכים להיות שווים וחברים ולא אחד למעלה אחד למטה וכשרואים את הגבר בחולשה יש לתמוך בו ולסייע לו לא לזרוק אותו לכלבים.
הלוואי והייתה אפשרות (אולי דרך צבא שי חי) להעביר גם לתני החמודה מסר חיובי, אחרי כל שעברה בבית מגיע גם לה להיות גאה ושמחה.
 

דני הזמיר 666

Member
מנהל
חברים . תמונות טריות ופרטים על קניית הספר של שי חי....
עכשיו בשרשור הצהריים בפורום האח הגדול....
את הספר ניתן להזמין תמורת 81 שקלים בצומת ספרים....
&nbsp
&nbsp
 

אורקנט

New member
יותר מדי שרשורים, עדיפה חלוקה יומית ועוד שרשור או שניים

שנעוצים מראש
אחרת בלגן
 

גונריל

New member
מודה שקצת קשה לי להתרגל לקריאה כאן

ולכן אני ממעטת להגיב
מאוד אהבתי את הסדר המופתי באח הגדול יש בו גם היגיון רב של כרונולוגיות ורלוונטיות של נושא/הודעה שכתבת
שרשור בוקר צהרים וערב מאוד מסודר ומזמין לעיון וקריאה
 

gay55

New member
בלגן בשירשורים מנהל בבקשה לעשות סדר שיהיה נעים לקרוא תודה

 
למעלה