מתרגש
אחרי האכזבה מהשנה שעברה, הקדם הערב ממש מעורר בי ציפייה.
מודה שלא עינין אותי לצפות בכוכב הבא. אבל נותר בי רק לקוות, ששנה הבאה הרף יישאר גבוה מבחינת איכות השירים. עדין חושב זאת טעות לתת לכאן לקיים קדם. ולבזבז כסף ומשאבים מיותרים, כשגוף כמו טדי מעונין ועושה עבודה נהדרת. נכון שיש הרבה דברים לשפר, אבל זאת המתכונת הכי מוצלחת עד היום (ובעיקר עם הישגים).
אחרי שחרשתי על כל השירים, אני חייב להודות שמדובר באחד הקדמים הכי איכותיים בתולדות המדינה!!!
למרות שמדובר רק בארבעה שירים, כולם עשויים להיות בחירות ראויות. כמי שזוכר היטב את הזלזול וההזנחה בהליך הבחירה/קדמים מגוחכים ואיכויות הפקה/ תקציב מזעזעים/ בחירות נוראיות - כששמות כותבים/ יוצרים כל כך חזקים משתתפים השנה - זה כמו חלום רטוב שהתממש...או במילים אחרות, לא זכור לי כזה עינין וחוסר החלטיות שלי לגבי השיר שהכי מוצלח!!!
מודה שבניגוד לדעת הרוב, רקאתה ממוקם אצלי רק במקום השלישי. אוהב את הקטע המזרחי שלו. אבל הוא מרגיש לי פחות מעניין. היה מתאים לשלוח משהוא כזה בעשור הקודם.
ההתלבטות שלי היא בין רוטס לפקר ליבי.
רוטס בשמיעה ראשונה הרגיש לי מוזר בגלל הדרופ. אבל אחרי שראיתי את סרטון החזרות וצפיתי בהסבר של סתיו בגר(המהמם) על מאחורי הקלעים של כתיבת השיר - הוא נראה לי כמו בחירה ממש מוצלחת. התמכרתי אליו והקטע בסוף ממש סוחף ומהנה. מענין איך זה ייראה וישמע לייב.
פקר ליבי, אולי בגלל היוצרים יצר אצלי הכי הרבה ציפיות. פאקינג עידן רייכל וזוכה אירויזיון שעם כל הביקורות עליו - יודע את העבודה...נכון, יש לי קצת סלידה מהקטע האפריקאי הסטריאוטיפי(זה תקף לשלושת הפייבוריטים שלי), אבל זה כבר דיון אחר.
פקר ליבי זה השיר שבשמיעה הראשונה הכי הלהיב אותי. וקטע הסיום חרפן אותי. הוא פשוט מדליק בטירוף(ובהופעה טובה יכול להיות קטלני). הוא קליט מאוד, הפתיחה סוחפת ומעניינת גורמת לרצות להמשיך להקשיב. והפזמון כיפי. אני לגמרי מבין את ההשוואה הקלה להאבה האבה מנורבגיה, שהתרסק בסמי. הבתים עם הניחוח הקאריבי באמת קצת מורידים, מזל שהם קצרים ולא נמרחים כמו בשיר הנורבגי. אם בלייב עדן תדע לסחוף, אז זה השיר שאני הכי אשמח שייצג אותנו. ולדעתי יכול להתברג בטופ.
יאללה, בהצלחה.
אחרי האכזבה מהשנה שעברה, הקדם הערב ממש מעורר בי ציפייה.
מודה שלא עינין אותי לצפות בכוכב הבא. אבל נותר בי רק לקוות, ששנה הבאה הרף יישאר גבוה מבחינת איכות השירים. עדין חושב זאת טעות לתת לכאן לקיים קדם. ולבזבז כסף ומשאבים מיותרים, כשגוף כמו טדי מעונין ועושה עבודה נהדרת. נכון שיש הרבה דברים לשפר, אבל זאת המתכונת הכי מוצלחת עד היום (ובעיקר עם הישגים).
אחרי שחרשתי על כל השירים, אני חייב להודות שמדובר באחד הקדמים הכי איכותיים בתולדות המדינה!!!
למרות שמדובר רק בארבעה שירים, כולם עשויים להיות בחירות ראויות. כמי שזוכר היטב את הזלזול וההזנחה בהליך הבחירה/קדמים מגוחכים ואיכויות הפקה/ תקציב מזעזעים/ בחירות נוראיות - כששמות כותבים/ יוצרים כל כך חזקים משתתפים השנה - זה כמו חלום רטוב שהתממש...או במילים אחרות, לא זכור לי כזה עינין וחוסר החלטיות שלי לגבי השיר שהכי מוצלח!!!
מודה שבניגוד לדעת הרוב, רקאתה ממוקם אצלי רק במקום השלישי. אוהב את הקטע המזרחי שלו. אבל הוא מרגיש לי פחות מעניין. היה מתאים לשלוח משהוא כזה בעשור הקודם.
ההתלבטות שלי היא בין רוטס לפקר ליבי.
רוטס בשמיעה ראשונה הרגיש לי מוזר בגלל הדרופ. אבל אחרי שראיתי את סרטון החזרות וצפיתי בהסבר של סתיו בגר(המהמם) על מאחורי הקלעים של כתיבת השיר - הוא נראה לי כמו בחירה ממש מוצלחת. התמכרתי אליו והקטע בסוף ממש סוחף ומהנה. מענין איך זה ייראה וישמע לייב.
פקר ליבי, אולי בגלל היוצרים יצר אצלי הכי הרבה ציפיות. פאקינג עידן רייכל וזוכה אירויזיון שעם כל הביקורות עליו - יודע את העבודה...נכון, יש לי קצת סלידה מהקטע האפריקאי הסטריאוטיפי(זה תקף לשלושת הפייבוריטים שלי), אבל זה כבר דיון אחר.
פקר ליבי זה השיר שבשמיעה הראשונה הכי הלהיב אותי. וקטע הסיום חרפן אותי. הוא פשוט מדליק בטירוף(ובהופעה טובה יכול להיות קטלני). הוא קליט מאוד, הפתיחה סוחפת ומעניינת גורמת לרצות להמשיך להקשיב. והפזמון כיפי. אני לגמרי מבין את ההשוואה הקלה להאבה האבה מנורבגיה, שהתרסק בסמי. הבתים עם הניחוח הקאריבי באמת קצת מורידים, מזל שהם קצרים ולא נמרחים כמו בשיר הנורבגי. אם בלייב עדן תדע לסחוף, אז זה השיר שאני הכי אשמח שייצג אותנו. ולדעתי יכול להתברג בטופ.
יאללה, בהצלחה.