ממצה, אבל שגוי
רמז - 30 קילוואט הם בערך 40 כ"ס. אין בארץ כמעט ירידות שבהן רכב משפחתי צריך הספק בלימה של 40 כ"ס (בלימה די מכובדת, אגב) כדי לשמור על מהירות. בטח ובטח לא של 80 כ"ס.
בנוסף, אם תיקח מנוע כמו של הקורולה/אוריס ההיברידיות ותזין לתוכו 40 כ"ס (כפי שעולה מההסבר של אהרון), הוא יעלה בסל"ד במהירות הבזק עד לסוף המר של בוכנות מנופצות וטלטלים שבורים.
וזה לפני שנכנסנו לנפח הסוללה בכלים אלו (כ-2 קילוואט בדור הקודם, לא זוכר כמה בנוכחי - ומזה המערכת מנצלת רק טווח טעינה מצומצם) וכמה זמן אפשר בכלל לטעון אותה בהספק של 30 קילוואט.
בקיצור, הרעיון הכללי בהסבר הוא נכון (אם כי זה כן מפעיל בלימה רגנרטיבית, כמו שהוא הסביר ובניגוד למה שהוא כתב בפתיחה), אבל הנתונים שגויים לחלוטין.
רמז - 30 קילוואט הם בערך 40 כ"ס. אין בארץ כמעט ירידות שבהן רכב משפחתי צריך הספק בלימה של 40 כ"ס (בלימה די מכובדת, אגב) כדי לשמור על מהירות. בטח ובטח לא של 80 כ"ס.
בנוסף, אם תיקח מנוע כמו של הקורולה/אוריס ההיברידיות ותזין לתוכו 40 כ"ס (כפי שעולה מההסבר של אהרון), הוא יעלה בסל"ד במהירות הבזק עד לסוף המר של בוכנות מנופצות וטלטלים שבורים.
וזה לפני שנכנסנו לנפח הסוללה בכלים אלו (כ-2 קילוואט בדור הקודם, לא זוכר כמה בנוכחי - ומזה המערכת מנצלת רק טווח טעינה מצומצם) וכמה זמן אפשר בכלל לטעון אותה בהספק של 30 קילוואט.
בקיצור, הרעיון הכללי בהסבר הוא נכון (אם כי זה כן מפעיל בלימה רגנרטיבית, כמו שהוא הסביר ובניגוד למה שהוא כתב בפתיחה), אבל הנתונים שגויים לחלוטין.