אף אחד לא אמר שהפרסום המטורגט הוא הגרסה הממחושבת לאיינשטיין
אבל הוא יעיל יותר מאשר פרסום כללי. הם גם לא יודעים אם קנית - רק שחיפשת, ולכן מפנים אליך פרסומות. אגב, זה יכול לגרום למצבים מאוד לא נעימים - יש מקרה מוכר של אישה שעברה לידה שקטה, אבל הפרסום המטורגט המשיך להקפיץ לה מודעות על בגדי תינוקות, עריסות וכן הלאה. אנשים נוטים לחשוב על AI כעל מחשבים סופר חכמים, כנראה בהשפעת סרטים בסגנון שליחות קטלנית. מעשית, אלו אלגוריתמים די מטומטמים במונחים אנושיים, שבדרך כלל תוכננו עם יעוד מאוד ספציפי, ולכן מתעלמים מכל דבר מחוץ לאזור המטרה שלהם.