טוב, חברים. מי בעד לפתוח קבוצה בפייס |?

AmitNHB

New member
טוב חברים, סיכום ביניים.

קודם כל אחלה נקודות העליתם כאן. בתור מי שלא ממש מתמצא בפייס הכי מעניין אותי זה אם באמת אי אפשר להפריד כתיבה בקבוצה מהוואל שלך - כי אם כל הודעה שלי בקבוצת MMA תוביל ל Amit posted a message on... אצל כל הרשימה שלי, (שלמרות שהיא די מצומצמת עדין יש שם מלא אנשים שלא החלפתי איתך מילה מאז הגנון....) כן, זה יהיה קצת לא לעניין.


כל השאר נראה לי כמו עניינים של פשוט צריך לנסות ולראות. מכיוון שרובכם בעד ובאותו הזמן מתוך רצון להתחשב ולא לאבד את מי שנגד, הפתרון שמסתמן כרגע הוא באמת כפי שהוצע בהתחלה, פשוט לפתוח את הקבוצה בפייס ולעבוד במקביל - ופשוט לראות לאן הרוח נושבת. מקסימום הקבוצה של הפייס תמות אבל לפחות הכרנו קצת אחד את השני...


ועוד נקודה קטנה שאני רוצה להעלות כאן ברמה האישית, שאני חושב שצחי ושאול יוכלו לגבות אותי. למרות שבתור מנהל אתה עושה את זה בתחביב ולמרות שאתה מתחייב מראש שזה לא יגרע לך יותר מידי זמן... אתה עדין מוצא את עצמך נכנס קצת יותר מידי פעמים ביום לכאן - כי אתה יודע שיש רק מנהל אחד. גם אם הקהיליה קטנה, חשוב לאפשר לפחות 3 מנהלים. זה יעשה רק טוב למנהלים ולפורום.
 

TKO34

New member
לי זה לא משנה ..

לי זה לא משנה בכלל , מכיוון שהפורום תפוז זה רק כלי (לא הכי נוח) לקדם את הקהילה שלנו , מעבר לזה
יש בעיה קשה של פרטיות בפייסבוק שטרולים שירצו להכנס לקבוצה ויכנסו יכולים לשאוב פרטים אישים על כולם חזה די לא רצוי

יש צורך להתייעץ עם אנשים מבינים בסוגיית האבטחה בפייסבוק .

זהו שבוע הבא מתחיל חודש מלא ארועים כך שהפורום יהיה שוקק
 

AmitNHB

New member
מדוע זו בעיה ?

זה בסה"ך פורום של אוהדי MMA. מה אכפת לי אם מישהו כאן יודע איך קוראים לי ואיפה אני גר או להפך - מי שכבר מכיר אותי, אין לי בעיה שידע שאני אוהד MMA (אם טרם ידע זאת...נראה לי שעשיתי לייק ל UFC)

זה לא שהטרולים שלנו זה סוטי מין פדופילים. בסה"ך יש אחד - איזה ילד כאפות שלא ברור מה הבעיה שלו - בטח היה חבר בפורום הזה או מקביל ורב עם מלא אנשים... או לא יודע... מי כבר ישקיע כ"כ הרבה בלכתוב הודעות של "חח... קבלו מלפפון בפיתה
" אותי כבר אפשר למצוא בפייסבוק במילא וכך גם חברים אחרים כאן. הסיבה היחידה שלא שמתי את הפרטים שלי בפרופיל ב
(יותר נכון - פעם שמתי ואז הסרתי) היא שזה פורטל גדול ופה ושם יצא לי לכתוב בפורומים אחרים, אז אמרתי לעצמי, שעדיף "לא" מאשר "כן" אבל ברמה העקרונית לא ממש מטריד אותי שה
כאפות שלנו ידע עליי פרטים אישיים.

אגב, אפשר בפייסבוק להסתיר מה שאתה רוצה למי שלא friend שלך. זה קצת מייגע שם כי יש ממשק נוראי (כמו בעצם בכל אתר - פשוט יותר מידי הגדרות ואפשרויות) אבל אם אני זוכר נכון יש להם אפשרות של לבדוק איך הפרופיל שלך נראה לאדם שאינו חבר שלך, כך שאם חשובה לך הפרטיות, אתה יכול להשקיע רבע שעה ולא ידעו עליך ככלום.
 

moriarty

New member
תגובה

לדעתי אפשר להפריד בקבוצה, ואי אפשר בדף. אפשר לבדוק את זה בקלות. עוד הבדל בין קבוצה לדף זה שבקבוצה המנהל צריך לאשר אותך לפני שאתה יכול להצטרף ולדף אפשר להצטרף על ידי לייק.

לגבי מאמרים - אפשר לפתוח לזה מקום בקבוצה שנפרד מהפורום הראשי ואז המאמרים ישמרו היטב. אפשר לעשות אותו דבר להתערבויות.

עוד נקודה היא שאפשר יהיה לפתוח אבנט לכל אירוע MMA ולכתוב שם סקירות על הלוחמים והמאצ'אפים, ואז נוכל לעקוב יותר בקלות בלי להיכנס לויקי.

החיסרון האמיתי הוא שהתגובות לא היררכיות באמת אלא רק פעם אחת, והחיסרון של קידום בגוגל.
 

Vizmo

New member
תשובות

יצא לי להיות אדמין גם בקבוצות וגם בדפים בפייסבוק אז:
א. אם רוצים שזה יהיה מעיין פורום, צריך לפתוח קבוצה. כל אחד יכול לפרסם פוסט וכל תגובה מקפיצה את הפוסט לראש הדף. לאדמין יש את היכולת למחוק או לחבר למעלה (יענו שזה יהיה בראש הדף) כל פוסט שהוא רוצה.
ב. למי שמפריעה הקבוצה יכול לעשות Hide all post related to "MMA GROUP" בניוז פיד שלו ובזה תסתיים כל החפירה. זה לא אמור להפריע לאף אחד.
ג. בנוגע לאדמינים - בניגוד לפורום פה, אין לך אפשרות לשרשר דברים לאותו פוסט ככה שתפקיד האדמין זה רק לאשר נכנסים (שזה פשוט לסמן אישור מדיי פעם) ואולי להעיף מישהו מעצבן. בנוגע לעידכון חדשות אני חושב שרב הפורום עושה את העבודה יחד ואין על האדמין משימה מעבר ליכולתו. וכן, יכולים להיות מספר אדמינים. רק חשוב שאם אתה נותן למישהו את הכח אז צריך לסמוך עליו כי כל אדמין יכול לבטל לאדמינים האחרים את ההרשאות.
 

elad547

New member


אין לי פייסבוק ברמה העקרונית.
נראה לי קצת מיותר הרעיון...
 

Santoro

New member
בדיוק פתחתי קבוצה חדשה בפייסבוק

אתם מוזמנים להציץ :)

ויש גם את הדף UFC TO ISRAEL (לא שלי)
 

fatnoam

Active member
ויש סיבה טובה מעבר למה ששאול רשם

אני מכיר פורום אחר, גם של אנשים טובים, גם סוג של OFFSTREAM, וגם הרבה אנשים שם ממילא היו חברים של אנשים אחרים.

ניסו להעביר את הפורום הזה לקבוצה בפייסבוק, וזה כשל כשלון חרוץ. זה או שאתה מקבל מליון נוטיפיקציות, ואז זה מעצבן, או שאתה מקבל קצת או בכלל לא, ואז כל השימוש בזה מופסק.

אני חושב שזה גם מאוד לא נוח לשרשר ולהתדיין בפייסבוק, במיוחד אם הודעה סוטה לכל מיני נושאים שונים שאנשים מגיבים עליהם.
 

Vizmo

New member
אתה יכול לבטל נוטיפיקיישנס

וברגע שזה קבוצה ולא דף, זה רשום לך בצד שמאל של המסך תמידית.
אם מישהו כתב משהו יש ליד זה "1" (או יותר - הודעות חדשות שנכתבו). ככה אתה לא חייב להכנס מלא פעמים סתם לפורום, אלא רק להתעדכן בדיוק כשמשהו זז.
העניין עם חוסר השירשור הוא נכון, אבל לפחות אפשר לערוך הודעות נורמאלי, להעיף טרולים, לפרסם לינקים יותר בקלות, גם קל יותר להעלות סתם תמונות וכו'.

ואם רוצים שזה ישאר אינטימי כמו הפורום אז לעשות פשוט קבוצה סגורה או לצרף רק אנשים שבאמת מתעניינים. מי שיעשה ספאם אפשר להעיף אותו מיד והוא כבר לא יוכל יחזור כי זה הפרופיל שלו.

אולי זה יהיה כישלון אבל לדעתי, על הנייר, היתרונות עולים על החסרונות.
 

isrhammer

New member
הפייסבוק צריך להיות בסך הכל מפנה לפורום...

יפורסמו שם חדשות, תמונות, סירטונים וכו'.. לצד קישור לדיון בפורום.

צריך שמנהל יקפיד שלא יהיו דיונים בקבוצה והכל יהיה בסדר..

ככה אוכל להתעדכן על מה שקורה בפורום דרך הפלאפון.
 
למעלה