השיפועים הם לא משהו חריג
וההגבלתם היא הגבלת מהירות בשיפוע ולא "יכולת" לנסוע בו , גם קטרים חלשים וקלים יותר יכולים לחלץ רכבת תקועה(כמובן שיש גבול תחתון מסויים). אין סיבה להשקיע במערכת מתאימה לציוד דיזל אם ציוד כזה לא נוסע שם באופן קבוע, במקרים חד פעמים(חירום,תיקונים,בדיקות) אין מניעה להשתמש בציוד כזה בדיוק כמו שעושים במנהרות ארוכות אחרות בעולם.
השיפועים הם לא משהו חריגהאם הם יוכלו לעמוד בשיפועים בקו?
וגם אם כן- לא סביר שמערכת האיוורור הקיימת תהיה מוכנה לכך. אין סיבה להשקיע מיליונים במערכת אוורור יקרה שתעבוד יומיים כל כמה עשורים.
וההגבלתם היא הגבלת מהירות בשיפוע ולא "יכולת" לנסוע בו , גם קטרים חלשים וקלים יותר יכולים לחלץ רכבת תקועה(כמובן שיש גבול תחתון מסויים). אין סיבה להשקיע במערכת מתאימה לציוד דיזל אם ציוד כזה לא נוסע שם באופן קבוע, במקרים חד פעמים(חירום,תיקונים,בדיקות) אין מניעה להשתמש בציוד כזה בדיוק כמו שעושים במנהרות ארוכות אחרות בעולם.