אתגר- אשמח לעזרה שרשור הכוונה ומודיעין 28/08
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון- זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
אבל כבר נענית על כך, מעט יותר למעלה בשרשור.אתגר- אשמח לעזרה
אימי היקרה צריכה להגיע מאזור איצטדיון טדי לבית חולים הרצוג בגבעת שאול בירושלים. התקשיתי למצוא דרך שכוללת כמה שפחות הליכה.אני מניח שצריך יותר מקו אחד..אודה מאוד למי שיוכל לעזור. תודה
זה שורשר, לא הוא העביר זאת.אבל כבר נענית על כך, מעט יותר למעלה בשרשור.
שאלת דןבקשות/שאלות לא הכוונה
אני מתכוון לזהשאלת דן
מתי בפעם אחרונה נוסעים מזדמנים בדן (לא בעלי חופשי חודשי או כרטיסייה אלא נוסעים שהיו מבצעים נסיעה חד פעמי ומשלמים לנהג) מתי בפעם אחרונה היו מקבלים מהנהגים את הכרטיסי הנסיעה הישנים הקטנים והמלבניים?
עוד בסוף שנות ה-90 החלו להפסיק להשתמש בהם.אני מתכוון לזה
עשיתי חיפוש בגוגל תמונות ומצאתי
בקיצור מתי פםעם אחרונה היו בשימוש כרטיסי נסיעה כאלו באוטובוס של דן?
(חודש ושנה)
התמונה מ2006עוד בסוף שנות ה-90 החלו להפסיק להשתמש בהם.
היו כבר מכונות כרטוס שהוציאו נייר ארוך שבכל קצה שלו הא גזור בצורת חץ.
בכרטיסי הנייר האלו המשיכו להשתמש כשמסיבה כלשהי המכונה לא פעלה או שנגמר הנייר ולנהג לא היה עוד נייר (נדיר שלנהג נגמר נייר ואין לו עוד).
שנה מדוייקת לגמר השימוש בהן באופן סופי אינני יודע להגיד לך, זה היה באמצע העשור הקודם ממה שזכור לי.
בחברות אחרות השימוש בכרטיסי הנייר האלו עדיין היה קיים עד לפני כשנתיים, במיוחד בעבור אוטובוסים של תגבור שאינם בעלי מכונת כרטוס ושמבצעים קו ישיר.
היו גם בעירוניות, זה זכור לי היטב.התמונה מ2006
אז התעריף בדן היה 5.1. המכונות עליהן אתה מדבר היו בעיקר בקווים לירושלים.בניירות האלו הפסיקו להשתמש,אם אני זוכר נכון באמצע 2007
מכשירי הכירטוס שאתה מתאר היו רק בקווי השיכוןעוד בסוף שנות ה-90 החלו להפסיק להשתמש בהם.
היו כבר מכונות כרטוס שהוציאו נייר ארוך שבכל קצה שלו הא גזור בצורת חץ.
בכרטיסי הנייר האלו המשיכו להשתמש כשמסיבה כלשהי המכונה לא פעלה או שנגמר הנייר ולנהג לא היה עוד נייר (נדיר שלנהג נגמר נייר ואין לו עוד).
שנה מדוייקת לגמר השימוש בהן באופן סופי אינני יודע להגיד לך, זה היה באמצע העשור הקודם ממה שזכור לי.
בחברות אחרות השימוש בכרטיסי הנייר האלו עדיין היה קיים עד לפני כשנתיים, במיוחד בעבור אוטובוסים של תגבור שאינם בעלי מכונת כרטוס ושמבצעים קו ישיר.
ואלו הקווים שהשתמשתי בהם באותן השניםמכשירי הכירטוס שאתה מתאר היו רק בקווי השיכון
(קווים 4, 5 וצפון ת"א + ירושלים).
אהבתי את הרעיון של "בקשות/שאלות לא הכוונה"בקשות/שאלות לא הכוונה
אהבתי את הרעיון של "בקשות/שאלות לא הכוונה"
אם אתה מרשה, אקח את הרעיון פעם בהזדמנות, גם לפורום שלי. אצלנו אין כל יום סעיף של הכוונת תח' ציבורית, כמובן.
אבל אולי אוכל לשנות את ה"לא הכוונה" למשהו שכֵּן יתאים לנו.
מיכל.
אהבתי את הרעיון של "בקשות/שאלות לא הכוונה"
אם אתה מרשה, אקח את הרעיון פעם בהזדמנות, גם לפורום שלי. אצלנו אין כל יום סעיף של הכוונת תח' ציבורית, כמובן.
אבל אולי אוכל לשנות את ה"לא הכוונה" למשהו שכֵּן יתאים לנו.
מיכל.
מה המשמעות של תחנות "העלאה בלבד"?בקשות/שאלות לא הכוונה
שלא ניתן לרדת בהן, אלא רק לעלות.מה המשמעות של תחנות "העלאה בלבד"?
זה גם מה שחשבתי-שלא ניתן לרדת בהן, אלא רק לעלות.
אני לא מבין מה רצית לתאר כאן...זה גם מה שחשבתי-
אבל נהגים לא מתייחסים אליהן בצורה כזאת באופן קבוע. למשל:
אוטובוס מתקרב לתחנת "אסוף בלבד". מישהו לוחץ "עצור". הנהג מתקרב לתחנה- היא מאוד עמוסה באוטובוסים אחרים ובאנשים, אבל כבר עוצר בה אוטובוס נוסף של אותו הקו (שעדיין יש בו מקום). הנהג נדחף לתחנה, עוצר, פותח דלתות, נוסע או שניים יורדים וכמובן שאנשים שחיכו בתור בכניסה לאוטובוס השני רצים לאוטובוס החדש.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.