בקשות/שאלות לא הכוונה

מצב
הנושא נעול.

jack90

New member
אתגר- אשמח לעזרה

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 28/08

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
אתגר- אשמח לעזרה
אימי היקרה צריכה להגיע מאזור איצטדיון טדי לבית חולים הרצוג בגבעת שאול בירושלים. התקשיתי למצוא דרך שכוללת כמה שפחות הליכה.אני מניח שצריך יותר מקו אחד..אודה מאוד למי שיוכל לעזור. תודה
 

olli3

New member
מנהל
אבל כבר נענית על כך, מעט יותר למעלה בשרשור.

אתגר- אשמח לעזרה
אימי היקרה צריכה להגיע מאזור איצטדיון טדי לבית חולים הרצוג בגבעת שאול בירושלים. התקשיתי למצוא דרך שכוללת כמה שפחות הליכה.אני מניח שצריך יותר מקו אחד..אודה מאוד למי שיוכל לעזור. תודה
אבל כבר נענית על כך, מעט יותר למעלה בשרשור.
 

orchilit

New member
זה שורשר, לא הוא העביר זאת.

אבל כבר נענית על כך, מעט יותר למעלה בשרשור.
זה שורשר, לא הוא העביר זאת.
היה הפוסט הזה תחילה, ואז הוא כנראה כתב פוסט במקביל בשרשור ההכוונה, וכנראה אחד המנהלים לא שם לב ושרשר גם את זה.
 
שאלת דן

בקשות/שאלות לא הכוונה
שאלת דן
מתי בפעם אחרונה נוסעים מזדמנים בדן (לא בעלי חופשי חודשי או כרטיסייה אלא נוסעים שהיו מבצעים נסיעה חד פעמי ומשלמים לנהג) מתי בפעם אחרונה היו מקבלים מהנהגים את הכרטיסי הנסיעה הישנים הקטנים והמלבניים?
 
אני מתכוון לזה

שאלת דן
מתי בפעם אחרונה נוסעים מזדמנים בדן (לא בעלי חופשי חודשי או כרטיסייה אלא נוסעים שהיו מבצעים נסיעה חד פעמי ומשלמים לנהג) מתי בפעם אחרונה היו מקבלים מהנהגים את הכרטיסי הנסיעה הישנים הקטנים והמלבניים?
אני מתכוון לזה
עשיתי חיפוש בגוגל תמונות ומצאתי

בקיצור מתי פםעם אחרונה היו בשימוש כרטיסי נסיעה כאלו באוטובוס של דן?

(חודש ושנה)
 

olli3

New member
מנהל
עוד בסוף שנות ה-90 החלו להפסיק להשתמש בהם.

אני מתכוון לזה
עשיתי חיפוש בגוגל תמונות ומצאתי

בקיצור מתי פםעם אחרונה היו בשימוש כרטיסי נסיעה כאלו באוטובוס של דן?

(חודש ושנה)
עוד בסוף שנות ה-90 החלו להפסיק להשתמש בהם.
היו כבר מכונות כרטוס שהוציאו נייר ארוך שבכל קצה שלו הא גזור בצורת חץ.

בכרטיסי הנייר האלו המשיכו להשתמש כשמסיבה כלשהי המכונה לא פעלה או שנגמר הנייר ולנהג לא היה עוד נייר (נדיר שלנהג נגמר נייר ואין לו עוד).

שנה מדוייקת לגמר השימוש בהן באופן סופי אינני יודע להגיד לך, זה היה באמצע העשור הקודם ממה שזכור לי.

בחברות אחרות השימוש בכרטיסי הנייר האלו עדיין היה קיים עד לפני כשנתיים, במיוחד בעבור אוטובוסים של תגבור שאינם בעלי מכונת כרטוס ושמבצעים קו ישיר.
 
התמונה מ2006

עוד בסוף שנות ה-90 החלו להפסיק להשתמש בהם.
היו כבר מכונות כרטוס שהוציאו נייר ארוך שבכל קצה שלו הא גזור בצורת חץ.

בכרטיסי הנייר האלו המשיכו להשתמש כשמסיבה כלשהי המכונה לא פעלה או שנגמר הנייר ולנהג לא היה עוד נייר (נדיר שלנהג נגמר נייר ואין לו עוד).

שנה מדוייקת לגמר השימוש בהן באופן סופי אינני יודע להגיד לך, זה היה באמצע העשור הקודם ממה שזכור לי.

בחברות אחרות השימוש בכרטיסי הנייר האלו עדיין היה קיים עד לפני כשנתיים, במיוחד בעבור אוטובוסים של תגבור שאינם בעלי מכונת כרטוס ושמבצעים קו ישיר.
התמונה מ2006
אז התעריף בדן היה 5.1. המכונות עליהן אתה מדבר היו בעיקר בקווים לירושלים.בניירות האלו הפסיקו להשתמש,אם אני זוכר נכון באמצע 2007
 

olli3

New member
מנהל
היו גם בעירוניות, זה זכור לי היטב.

התמונה מ2006
אז התעריף בדן היה 5.1. המכונות עליהן אתה מדבר היו בעיקר בקווים לירושלים.בניירות האלו הפסיקו להשתמש,אם אני זוכר נכון באמצע 2007
היו גם בעירוניות, זה זכור לי היטב.
יש מצב שתעריפים אחרים בזמנים אחרים היו 5.1 (לא בקיא, יש את הטבלה באתר של דן).

בכל מקרה, את אשר תיארתי הייתי רואה דרך קבע בשנות ה-90 בMAN SL על שלל שנות הייצור.
 
מכשירי הכירטוס שאתה מתאר היו רק בקווי השיכון

עוד בסוף שנות ה-90 החלו להפסיק להשתמש בהם.
היו כבר מכונות כרטוס שהוציאו נייר ארוך שבכל קצה שלו הא גזור בצורת חץ.

בכרטיסי הנייר האלו המשיכו להשתמש כשמסיבה כלשהי המכונה לא פעלה או שנגמר הנייר ולנהג לא היה עוד נייר (נדיר שלנהג נגמר נייר ואין לו עוד).

שנה מדוייקת לגמר השימוש בהן באופן סופי אינני יודע להגיד לך, זה היה באמצע העשור הקודם ממה שזכור לי.

בחברות אחרות השימוש בכרטיסי הנייר האלו עדיין היה קיים עד לפני כשנתיים, במיוחד בעבור אוטובוסים של תגבור שאינם בעלי מכונת כרטוס ושמבצעים קו ישיר.
מכשירי הכירטוס שאתה מתאר היו רק בקווי השיכון
(קווים 4, 5 וצפון ת"א + ירושלים).
 

מיכי 10

Member
אהבתי את הרעיון של "בקשות/שאלות לא הכוונה" :)

בקשות/שאלות לא הכוונה
אהבתי את הרעיון של "בקשות/שאלות לא הכוונה" :)
אם אתה מרשה, אקח את הרעיון פעם בהזדמנות, גם לפורום שלי. אצלנו אין כל יום סעיף של הכוונת תח' ציבורית, כמובן.

אבל אולי אוכל לשנות את ה"לא הכוונה" למשהו שכֵּן יתאים לנו.

מיכל.
 

אורי404

New member


אהבתי את הרעיון של "בקשות/שאלות לא הכוונה" :)
אם אתה מרשה, אקח את הרעיון פעם בהזדמנות, גם לפורום שלי. אצלנו אין כל יום סעיף של הכוונת תח' ציבורית, כמובן.

אבל אולי אוכל לשנות את ה"לא הכוונה" למשהו שכֵּן יתאים לנו.

מיכל.
 

raminec

New member
לבריאות

אהבתי את הרעיון של "בקשות/שאלות לא הכוונה" :)
אם אתה מרשה, אקח את הרעיון פעם בהזדמנות, גם לפורום שלי. אצלנו אין כל יום סעיף של הכוונת תח' ציבורית, כמובן.

אבל אולי אוכל לשנות את ה"לא הכוונה" למשהו שכֵּן יתאים לנו.

מיכל.
לבריאות
 

darkshadow1

New member
זה גם מה שחשבתי-

שלא ניתן לרדת בהן, אלא רק לעלות.
זה גם מה שחשבתי-
אבל נהגים לא מתייחסים אליהן בצורה כזאת באופן קבוע. למשל:
אוטובוס מתקרב לתחנת "אסוף בלבד". מישהו לוחץ "עצור". הנהג מתקרב לתחנה- היא מאוד עמוסה באוטובוסים אחרים ובאנשים, אבל כבר עוצר בה אוטובוס נוסף של אותו הקו (שעדיין יש בו מקום). הנהג נדחף לתחנה, עוצר, פותח דלתות, נוסע או שניים יורדים וכמובן שאנשים שחיכו בתור בכניסה לאוטובוס השני רצים לאוטובוס החדש.
 

olli3

New member
מנהל
אני לא מבין מה רצית לתאר כאן...

זה גם מה שחשבתי-
אבל נהגים לא מתייחסים אליהן בצורה כזאת באופן קבוע. למשל:
אוטובוס מתקרב לתחנת "אסוף בלבד". מישהו לוחץ "עצור". הנהג מתקרב לתחנה- היא מאוד עמוסה באוטובוסים אחרים ובאנשים, אבל כבר עוצר בה אוטובוס נוסף של אותו הקו (שעדיין יש בו מקום). הנהג נדחף לתחנה, עוצר, פותח דלתות, נוסע או שניים יורדים וכמובן שאנשים שחיכו בתור בכניסה לאוטובוס השני רצים לאוטובוס החדש.
אני לא מבין מה רצית לתאר כאן...
נוסעים באוטובוס, מגיעים לתחנה שכבר יש בה אוטובוס באותו הקו. התחנה הספציפית הזו היא תחנת העלאה בלבד. כאן זה מתפצל לשניים:

1. תחנת העלאה בלבד, ללא כל תלות בתחנות שקדמו לה.
2. תחנת העלאה בלבד לנוסעים שעלו בתחנות מסויימות לפני כן.

אתן דוגמא לאופציה השנייה: קו 947, למי שעולה בצומת רעננה מרכז, לא תתאפשר ירידה בתחנות השונות בהוד השרון (למעט חלופת הבוקר של 947 שיוצאת מצומת רעננה מרכז).

האופציה השנייה מקשה על הנהגים. קשה לזכור מי עלה איפה ולמי ניתן לאפשר לרדת ולמי לא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה