המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!

מצב
הנושא נעול.

moses990

New member
או שאפשר פשוט לעשות חיוג...

אבל יש צורך בהקמת קשת מסילתית על מנת שהרכבת תוכל להפעיל
רכבות ישירות בין דימונה לבאר שבע מרכז.
זה דורש עבודת תשתית. אי אפשר להפעיל רכבות כאלו מחר בבוקר.
גם אם יחליטו מחר בבוקר (ולא יחליטו) לבצע פרויקט כזה, זה יקח חודשים ארוכים, אם לא מספר שנים, עד שהקשת תושלם.
פרויקט כזה, אם ילקח בחשבון, סביר להניח שלא יתממש לפני הקמת תחנה חדשה לדימונה וייתכן שיתממש רק אם וכאשר תבוצע המסילה לאילת.
ולכן זה לא רלוונטי בעתיד הנראה לעין.
במצב הנוכחי - לא יכולים ברכבת להפעיל רכבות כאלו.
או שאפשר פשוט לעשות חיוג...
או שאפשר פשוט שנהג הקטר יוציא עצמו מהקטר בב"ש צפון, ילך רבע מטר בצד השני ויסיע את הרכבת מהצד השני שלה.
&nbsp
 

alantan

New member
מה שטוב לציריך אינו טוב בהכרח לארץ...


או שאפשר פשוט לעשות חיוג...
או שאפשר פשוט שנהג הקטר יוציא עצמו מהקטר בב"ש צפון, ילך רבע מטר בצד השני ויסיע את הרכבת מהצד השני שלה.
&nbsp
מה שטוב לציריך אינו טוב בהכרח לארץ...
 

Ccyclist

Well-known member
ציריך וברן, כך בקו מנמה"ת ציריך לויספ שבדרום שווי.

מה שטוב לציריך אינו טוב בהכרח לארץ...
ציריך וברן, כך בקו מנמה"ת ציריך לויספ שבדרום שווי.
וכן היה חיוג בציריך מרכז בקו ללוצרן בטיול שסיקרתי בפורום לפני שנה וחצי.
&nbsp
צריך שוויץ בתחנת אוניברסיטת בן גוריון עכשיו !
 

olli3

New member
מנהל
עזוב, זה לא מה שירים את הרכבת מדימונה לבאר שבע.

או שאפשר פשוט לעשות חיוג...
או שאפשר פשוט שנהג הקטר יוציא עצמו מהקטר בב"ש צפון, ילך רבע מטר בצד השני ויסיע את הרכבת מהצד השני שלה.
&nbsp
עזוב, זה לא מה שירים את הרכבת מדימונה לבאר שבע.
כלתושב דימונה יש אוטובוס צמוד לבית או במרחק הליכה מהבית שהוא ישיר לבאר שבע + ישיר לאוניברסיטה וסורוקה - למה שהוא יעדיף את הרכבת?
&nbsp
דר"א, מאז שיש גם את 770 של אגד הישירי דרך כביש 6 לת"א, גם הוא נגס במספר הנוסעים ברכבת.
&nbsp
גם מאופקים ונתיבות לא יסעו ההמונים לבאר שבע, בעיקר בשל מיקומי התחנות, אבל עוד חזון למועד. בסופו של דבר גם הנגב יהיה עוד יותר פקוק ממה שהוא כיום והרכבת תהפוך לכלי הגעה יעיל ומהיר יותר למרות ההחלפה שהנוסע ידרש לעשות מביתו אל תחנת הרכבת.
 

moses990

New member
מה זה קשור אבל למיקור חוץ?

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
מה זה קשור אבל למיקור חוץ?
זה שיש הזנחה זה אומר שאולי המיקור חוץ הספציפי שעשו לא נכון.. זה לא אומר ששיטת מיקור החוץ אינה טובה.
&nbsp
&nbsp
 

nitro11

New member
אולי כדאי שיעברו ל-IC4

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
אולי כדאי שיעברו ל-IC4
[URL]http://www.globalrailnews.com/blog/2014/12/10/report-finds-light-at-the-end-of-the-tunnel-for-troubled-ic4/[/URL]
 

אורי404

New member


המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
 

moses990

New member
IC3 צריכים לצאת לגמלאות...

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
IC3 צריכים לצאת לגמלאות...
זה טוב שיש מחסור בהם.. שהרכבת תרכוש קורנועים חדשים...
 
זה עוד רק קצה הקרחון... כאשר תהיה אצלי, אספר לך בעל-פה

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
זה עוד רק קצה הקרחון... כאשר תהיה אצלי, אספר לך בעל-פה
כל מיני נקודות חשובות על הקרונועים...
 
כל היום אני עסוק בלנסות להוריד או לרכוש את הקטע המוסיקלי

נכון מאוד.
כל היום אני עסוק בלנסות להוריד או לרכוש את הקטע המוסיקלי
שנקרא Mermaids של ההרכב המוסיקלי slow runner ונדה !!! אמזון לא רוצה כתובת ישראלית בכל הקשור ל-MP3. אולי תציל אותי ממצב הביש הזה?? עד שמצאת את שם הקטע והמבצעים, לא ניתן להורידו ברשת !!! מצאתי באיזה אתר את הקטע בוידאו ובהופעה חיה, אך זה לא הביצוע היפה והמקורי. מה עושים יא מנוול???
אבייל'ה העצוב...
 

בועז ל

New member
הסר דאגה. אשיג לך אותו.

כל היום אני עסוק בלנסות להוריד או לרכוש את הקטע המוסיקלי
שנקרא Mermaids של ההרכב המוסיקלי slow runner ונדה !!! אמזון לא רוצה כתובת ישראלית בכל הקשור ל-MP3. אולי תציל אותי ממצב הביש הזה?? עד שמצאת את שם הקטע והמבצעים, לא ניתן להורידו ברשת !!! מצאתי באיזה אתר את הקטע בוידאו ובהופעה חיה, אך זה לא הביצוע היפה והמקורי. מה עושים יא מנוול???
אבייל'ה העצוב...
הסר דאגה. אשיג לך אותו.
גם אם זה יעלה לי הון עתק של $ בודד.
 
כדור גלידה מקורי ירוק עם מכסה צהוב משנת 1968 ממתין לך

אצלך במייל, דוק'.
כדור גלידה מקורי ירוק עם מכסה צהוב משנת 1968 ממתין לך
כאן בסלון ! תגיע מהר ותיקח אותו ! כולו שלך !!! ויטמן אורגינל - 1968.
רב תודות על מציאת הקטע !!! תמיד ידעתי שיש על מי לסמוך !!!

אביה.
 
לא חסרים - רובם עבר לחיפה

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
לא חסרים - רובם עבר לחיפה
לרכבת הפרברית חיפה חוף הכרמל - נהרייה (עכו)
הרכבות הללו הן IC3 , וכן השרות לירושלים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה