המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.




 
הזוי. איך קרה שזאת רמת התחזוקה?

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
הזוי. איך קרה שזאת רמת התחזוקה?
 
היו מקומות שמורים ברכבת?

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
היו מקומות שמורים ברכבת?
 

sanniu

New member
פטנט לזה - 2003 הראשונים - לוד.

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
פטנט לזה - 2003 הראשונים - לוד.
 

נחלאותי

New member
ביצה ותרנגולת?

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
ביצה ותרנגולת?
אני שמעתי שבעיות התחזוקה החלו בגלל הנסיעה של הקרונועים בקו המשודרעעעעעעע לירושלים, על פיתוליו והנזק שהוא גורם לחוגונים, עוד לפני שעשו אאוטסורסינג לתחזוקה...

אז מי אשם? הקו לי-ם או ההפר(ע)טה?


או שב"תחזוקה לקויה" הכוונה היא למראה החיצוני והפנימי של הקרונועים, שזה מבחינתי מצדיק מינימום הלנת שכר, ולא מעניין אותי אם חברה פרטית או ציבורית גרמה לזה.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
כדאי שתתעדכן.

ביצה ותרנגולת?
אני שמעתי שבעיות התחזוקה החלו בגלל הנסיעה של הקרונועים בקו המשודרעעעעעעע לירושלים, על פיתוליו והנזק שהוא גורם לחוגונים, עוד לפני שעשו אאוטסורסינג לתחזוקה...

אז מי אשם? הקו לי-ם או ההפר(ע)טה?


או שב"תחזוקה לקויה" הכוונה היא למראה החיצוני והפנימי של הקרונועים, שזה מבחינתי מצדיק מינימום הלנת שכר, ולא מעניין אותי אם חברה פרטית או ציבורית גרמה לזה.
כדאי שתתעדכן.
הנזקים עליהם אתה מדבר זה סיפור מלפני כמעט עשר שנים. מאז החוגונים חוזקו ואין שום קשר לבעיות הנוכחיות.
הבעיות הנוכחיות מקורן במערכות חשמל, הידראוליקה, מנועים וכו' וכו'. הרשימה ארוכה.
 
נו אז מה הבעיה לתחזק?

כדאי שתתעדכן.
הנזקים עליהם אתה מדבר זה סיפור מלפני כמעט עשר שנים. מאז החוגונים חוזקו ואין שום קשר לבעיות הנוכחיות.
הבעיות הנוכחיות מקורן במערכות חשמל, הידראוליקה, מנועים וכו' וכו'. הרשימה ארוכה.
נו אז מה הבעיה לתחזק?
קשה לי להאמין שעובדי הרכבת הם מומחים עולמיים בתחזוקת IC3 שאין בלתם
 
הבעיה היא חלפים ! כמעט ולא ניתן כיום למצוא חלפים

נו אז מה הבעיה לתחזק?
קשה לי להאמין שעובדי הרכבת הם מומחים עולמיים בתחזוקת IC3 שאין בלתם
הבעיה היא חלפים ! כמעט ולא ניתן כיום למצוא חלפים
מקוריים למערכות החשמל והמנוע של הקרונועים. כאשר אתה מרכיב צינור גומי שאינו מתאים, נוצרת נזילת דלק שיכולה לגרום לשריפה. אבל קיים בית מלאכה פרטי יחודי באחת ממדינות דרום מזרח אסיה שמייצר חלפים תחליפיים ברמת דיוק ואיכות אסטרונומיות. ולמעשה, איכותי יותר מהמקור. אני עובד מולו בנושא חלפים לציוד אחר שלא כאן המקום לפרטם. תאר לך שבית המלאכה הזה הציל כבר כמה קטרי G16 ישנים מהשבתה בעקבות ייצור מעולה של חלפים שלא ניתן היה להשיגם בשום דרך אחרת. בזמנו פניתי לרכבת והצעתי להיות המתווך שדרכו ניתן יהיה להזמין את החסר. קוראים לזה בעברית: מאעכר.
 

easylivin

New member
"הבעיה לתחזק" טמונה בכך שמיקור החוץ הינו חלקי.

נו אז מה הבעיה לתחזק?
קשה לי להאמין שעובדי הרכבת הם מומחים עולמיים בתחזוקת IC3 שאין בלתם
"הבעיה לתחזק" טמונה בכך שמיקור החוץ הינו חלקי.
ואכן מדובר על בעיות מנועים בעיקר. בכתבות שפורסמו ב-ynet וב-TheMarker בחצי השנה האחרונה (הבעיות "החדשות" עלו לפתע לכותרות בחודשי הקיץ) נכתב בצורה חד-משמעית שאלסטום אינה אחראית על תחזוקת המנועים, אלא...
אלא מי? הרכבת, כמובן.
 
מה הקטע של חצי עבודה במיקור חוץ, חוץ מלהטמין פח לאלסטום?

"הבעיה לתחזק" טמונה בכך שמיקור החוץ הינו חלקי.
ואכן מדובר על בעיות מנועים בעיקר. בכתבות שפורסמו ב-ynet וב-TheMarker בחצי השנה האחרונה (הבעיות "החדשות" עלו לפתע לכותרות בחודשי הקיץ) נכתב בצורה חד-משמעית שאלסטום אינה אחראית על תחזוקת המנועים, אלא...
אלא מי? הרכבת, כמובן.
מה הקטע של חצי עבודה במיקור חוץ, חוץ מלהטמין פח לאלסטום?
במטרה "להוכיח" שמיקור החוץ "נכשל" ?
 

easylivin

New member
תוצאה של "פשרה" עם ועד העובדים וההסתדרות...

מה הקטע של חצי עבודה במיקור חוץ, חוץ מלהטמין פח לאלסטום?
במטרה "להוכיח" שמיקור החוץ "נכשל" ?
תוצאה של "פשרה" עם ועד העובדים וההסתדרות...
והאינטרס שלהם ברור מלכתחילה.
 

Ofekalef1

New member
דווקא נראה טוב


המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
דווקא נראה טוב
 
מגוחך

המחסור בקרונועי IC3 מביא אותנו לרמת אבסורד חדשה!
התמונה ההזויה הזו צולמה הבוקר בתחנת דימונה.
המחסור החמור בקרונועי IC3 כתוצאה מתחזוקה לקויה, בעקבות הוצאת התחזוקה שלהם למיקור חוץ מאלצת את הרכבת למצוא פתרונות יצירתיים משהו.
הרכבת העמוסה לעייפה בקו באר שבע-דימונה המופעלת בשגרה ע"י קרונוע בודד, הופעלה הבוקר ע"י קטר יורו 4000 וקרון כוח DD.
מגוחך
אני אפילו לא רוצה להעריך את השטח שהמושבים תופסים מתוך כלל השטח שה"רכבת" תופסת, שלא לדבר על הדלק, שכר לעובדים וכו' שמושקעים (אפילו אם נניח שכל המושבים תפוסים).
 

Ofekalef1

New member
כמה זה כבר יותר מבזבז מאשר מערך IC3?

מגוחך
אני אפילו לא רוצה להעריך את השטח שהמושבים תופסים מתוך כלל השטח שה"רכבת" תופסת, שלא לדבר על הדלק, שכר לעובדים וכו' שמושקעים (אפילו אם נניח שכל המושבים תפוסים).
כמה זה כבר יותר מבזבז מאשר מערך IC3?
 
כנראה לא הרבה יותר, אבל זה פשוט מדגיש את הגיחוך

כמה זה כבר יותר מבזבז מאשר מערך IC3?
כנראה לא הרבה יותר, אבל זה פשוט מדגיש את הגיחוך
כשאתה שם מערך IC3 עוד יש איזושהי אשליה שאולי-אולי-אולי חמסה-חמסה טפו-טפו-טפו יש הצדקה לקו. המראה הזה פשוט מבהיר שאין סיכוי בעולם שיהיו יותר מ-20 נוסעים על הרכבת ביום אופטימי במיוחד.
 

moses990

New member
סיכוי יש.. זה הרבה שאלה של נוחות ומיתוג.

כנראה לא הרבה יותר, אבל זה פשוט מדגיש את הגיחוך
כשאתה שם מערך IC3 עוד יש איזושהי אשליה שאולי-אולי-אולי חמסה-חמסה טפו-טפו-טפו יש הצדקה לקו. המראה הזה פשוט מבהיר שאין סיכוי בעולם שיהיו יותר מ-20 נוסעים על הרכבת ביום אופטימי במיוחד.
סיכוי יש.. זה הרבה שאלה של נוחות ומיתוג.
יכולים ברכבת להפעיל את הקו עד ב"ש מרכז... זה בהחלט יכול להשפיע על התנועה בקו.
יכולים ברכבת למכור כרטיס משותף לאוטובוס.
 

amit1270

New member
אין חיבור ישיר בין דימונה לבאר שבע מרכז.

סיכוי יש.. זה הרבה שאלה של נוחות ומיתוג.
יכולים ברכבת להפעיל את הקו עד ב"ש מרכז... זה בהחלט יכול להשפיע על התנועה בקו.
יכולים ברכבת למכור כרטיס משותף לאוטובוס.
אין חיבור ישיר בין דימונה לבאר שבע מרכז.
 
אבל יש צורך בהקמת קשת מסילתית על מנת שהרכבת תוכל להפעיל

"יכולים ברכבת להפעיל..."
מה היה לא ברור בזה?
אבל יש צורך בהקמת קשת מסילתית על מנת שהרכבת תוכל להפעיל
רכבות ישירות בין דימונה לבאר שבע מרכז.
זה דורש עבודת תשתית. אי אפשר להפעיל רכבות כאלו מחר בבוקר.
גם אם יחליטו מחר בבוקר (ולא יחליטו) לבצע פרויקט כזה, זה יקח חודשים ארוכים, אם לא מספר שנים, עד שהקשת תושלם.
פרויקט כזה, אם ילקח בחשבון, סביר להניח שלא יתממש לפני הקמת תחנה חדשה לדימונה וייתכן שיתממש רק אם וכאשר תבוצע המסילה לאילת.
ולכן זה לא רלוונטי בעתיד הנראה לעין.
במצב הנוכחי - לא יכולים ברכבת להפעיל רכבות כאלו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה