זו בדיוק הנקודה שלי. בשביל זה צריך להקים בסיס.
כל עוד אין להם פה בסיס, ישראל מהווה יעד ביניים ליעדים שלהם מאירופה והנוסעים מהארץ מפסידים יום טיול.
בשביל להכות בשוק הם חייבים להתחרות מול אל על על טיסות הבוקר לאירופה.
אני לא יודע מאיפה הבאת את הנתון של אנשים שמתעצלים לקום לטיסות בוקר, אבל רוב האנשים היו בוחרים לטוס בבוקר (ולא להפסיד יום טיול) מול טיסת צהריים, בעיקר אם מדובר בסופ"ש (עם טרולי למשל).
מעבר לכך, המחירים של איזיג'ט משמעותית יותר זולים מאל על והמתחרות, וגם אם משפחה צריכה להוסיף מזוודה אחת או שתיים, בהזמנה מוקדמת - החיסכון משמעותי!
חבר הזמין לפני כמה ימים טיסה הלוך / חזור מלונדון לתל אביב עם איזיג'ט לסוף יולי ב-250$. המקבילות באל על ובריטיש גבו 600$.
זה לא הפרש מינמלי, ואני מבטיח לך שעל מזוודה הם לא היו גובים 350$.