סקר: אנדרואיד או איי פון

אצלי באיפון זה עובד יופי

והאמת שזאת אפליקציה נחמדה.
אולי זה לא ירד לאנדרואיד שלך כמו שצריך. תמחק ותוריד שוב, אולי זה יעזור.
 

isrhammer

New member
אני משתמש ב - Underground

MMa underground

יש שם חדשות, לוחמים, אירועים (כל האירועים בארה"ב - אלו שהסתיימו והבאים) - לא לצפייה אומנם אבל לפחות אתה יכול לעקוב.

בקיצור, אחלה אפליקציה, אני מאוד מרוצה ממנה
 

BT24

New member
אנדרואיד

גם לי עדיין אין סמארטפון אבל טאבלט של אנדרואיד יש, וממה ששמעתי על נוחות השימוש (העברת קבצים וניהולם על המכשיר למשל) אני בטוח שבחרתי נכונה. אם וכשאקנה סמארטפון, סביר להניח שגם הוא יהיה אנדרואיד (התעסקתי מעט מאוד עם אייטיונז בחיי, ואני ממש לא מעוניין להתעסק עוד. אני מוכן לשקול משהו של ווינדואוז מובייל אם הם ישפרו [בהרבה] את מגוון האפליקציות שלהם).
 

fatnoam

Active member
אייפון פה

נראה שאני במיעוט.

בכל אופן זה פחות או יותר לשאול "עראק או וודקה?"

כל אחד והרעל שלו. אני התחלתי עם אייפון 3GS, הדגם המקביל של סמסונג (גלקסי 1) היה נחות בהרבה אז לבחור באייפון היה no brainer. לא מזמן שדרגתי לאייפון 5, שגם הוא טוב בהרבה מהגלקסי S3, ואין לי ממש בעיות עם המוצר שאייפון מספק, מבחינת מחסור בגמישות כמו שהאנדרואיד מספק.

אגב, לפרוץ את האייפון לוקח שניה וחצי, ואז הוא הרבה יותר קסטומבילי מהסמסונג S3, שלא נדבר על זה שמבחינת חומרה אייפון 5 עולה על מקבילו S3 או מכשירי HTC של עד לפני חודשיים (לא מזמן יצא HTC חדש מטורף) כמעט בכל פרט למעט גודל מסך.

ואם תשאלו אותי, הסמארטפונים גדולים מדי. אני מעדיף סלולרי קטן.

חוץ מזה, וזה די common concept, האייפון יפה יותר מהגלקסי שנראה ממש מצועצע ליידו. זה כבר עניין של דיעה אבל.


נ.ב
מי שקרא כאן על פריצה וחושש על אחריות וכו', אז תמיד ניתן לעשות rollback למכשיר שמסיר כל עקבות פריצה וכדומה. סתם שתדעו.
 

AmitNHB

New member
לגבי הפריצות.

תראה, אני חושב שראיתי והתנסיתי עם כל הדורות של הפרוצים, מה, איפה איך ולמה: משרתים כמו מגה אפלוד וכו' ואתרי הטורנטים, לתוכנות השיתןף שהיו לפני לחבר מביא לחבר בימי הדיסקים הצרובים ועוד שנים לפני זה בימים שהיינו מעבירים אחד לשני משחקים ב 20 דיסקטים עם קובץ arj. שום דבר אף פעם לא יעלה על הנוחות של פשוט לקנות את המוצר כמו שהוא. הבעיה תמיד הייתה שזה היה יקר. היום שאפליקציות הם במקרה הרע עולות דולר וכאשר אני מחזיק 4 מחשבים שונים (מחשב, לאפטופ, טאבלט ופלאפון) של יצרנים שונים עם מערכות הפעלה שונות, להתעסק עם פריצות זה מעבר לסבלנות שלי. כאשר מדובר בחבילה אחת של מכשיר+תכנה זה גם ניהיה מסוכן. כן, אפשר לעשות קומבינה על קומבינה אבל השאלה היא למה להתחיל להתעסק עם זה בכלל כאשר יש לך מכשיר לא פחות טוב (ואני אומר הרבה יותר טוב) מעבר לפינה ? לחבר מכשיר עם USB ולהעביר קבצים זה א"ב ולראות קבצי מדיה (בלי להתחיל לחפש קודקים) זה ג"ד. אם המכשירים של אפל לא עוברים את המבחן הזה, זה אומר דיינו
. כמובן שבסוף זו החלטה אישית ועל טעם ועל ריח אין להתווכח. אני רק אומר, אם כבר להתחיל להתעסק עם הבפנים של הפנים, הרי יש מכשירים שהאיכות שלהם עולה מבחינת חומרה עולה גם על איי פון וגם על גלקסי באותו המחיר. אם אתה מוכן לוותר על הנחוות, אז כבר היתי מחפש משהו אחר במילא. לגבי חומרה. האמת שאני לא ממש יודע למי יש מצלמה יותר טובה, מעבד יותר מהיר, רזולוציה יותר טובה וכו'... אני מניח שזה מי שיוצא אחרי... גלקסי 4 טוב מאיי פון 5 טוב מגלקסי 3 טוב מאיי פון 4S טוב מגלקסי 2 טוב מאיי פון 4 טוב מגלקסי 3 אם אני זוכר נכון את הסדר... אבל האמת היא שעבור רובנו המוחלט אנחנו לא באמת מרגישים את איכות הפיקסל במצלמה בכזו רמה של דיוק ורב האפליקציות במילא מותאמות ליכולות של המכשיר הפחות מהיר, ככה שזה לא באמת משנה... היות שהמחירים דומים ויכולות החומרה די זהות (למעט גודל המסך, כאן גלקסי גדון יותר אבל כמו שאתה אומר, זה לא בהכרח יתרון) אז עד כמה שאני רואה את זה זה עניין הנוחות בשימוש במכשיר הוא המכריע וכאן זה פשוט שמיים וארץ.
 

fatnoam

Active member
דעתי בנושא

1. תגובה יפה ואתה צודק כמובן.
2. לפרוץ היום את המכשיר זה הרבה יותר פשוט מפעם. וואללה אחי הגדול זה אחד הפורצים של פעם. היה לו BBS משלו, אם מישהו פה לעזאזל חוץ ממני יודע מזה. למה אני אומר את זה, כי פעם הדברים האלה היו כל כך time consuming, ובאמת היית צריך להשקיע בהם.
היום, Guide קטן ביוטיוב, המלצה באתר לחבילת תוכנות, ואתה מה שנקרא good to go. במיוחד למשתמשים כמוך, זה ממש בקטנה, ואתה מקבל הרבה יותר ממה שהאנדרואיד מציע. לפחות לדעתי.
3. כאן אני מתייחס למה כתבתי ב-1 שאתה צודק - הסנכרון פלטפורמות חרא, ומוצר פרוץ בהקשר לסנכרונים שונים זה הכי חרא. מצד שני, זה בכלל לא פקטור אצל רוב האנשים. הסנכרון של הפריצות ל-PC מושלם, ואפילו נוח בהרבה ממה שאפל מציעים. ופחות או יותר זה מכסה 90% ממשתמשי הפרוצים.

4. ועוד מישהו כתב כאן שאפל זה מונופול - אולי יש לזה סיבה מסוימת. הפלאפון כבר שנים מקדים את זמנו. עכשיו באמת סמסונג נתנו פוש מטורף, אבל אני חושב שבעוד שנה שנתייםשוב תבוא בשורה מאפל שתשאיר את סמסונג מאחור.
 

AmitNHB

New member
חח... BBS, כן, זוכר את הימים שהיינו צריכים

לחכות יום בשביל להוריד GIF...
 

זקס11

New member
אחחחח..... נוסטלגיה

איפה התקופה שחיפשתי פורנו עם מודם 2400 ביט ומסך ירוק.....
 

fatnoam

Active member
לשניכם, מזדהה :)

אגב אצלנו באזור היה מישהו שהיה מוכר גיפים של בחורות ערומות בחצי שקל
 

AmitNHB

New member
בחצי שקל ? שווה. אצלנו היו מוכרים אותם בעבור

טוסטים בקיוסק בחטיבתי, לזכרוני 3 שקלים והמניאק שהיה מוכר אותם היה אחד החברים הכי טובים שלי והשמוק לא נתן לי הנחה
 

זקס11

New member
שכחת את הנקודה העיקרית

אפל זה מונופול, ואנדרואיד זה שוק חופש. מה שאומר שבאנדרואיד יש הרבה יותר מבחר.
ואם תכנס לאתר שציינתי מקודם (PANDAWILL, אבל יש אחרים), תראה שניתן למצוא טאבלטים עם חומרה מקבילה לאייפדים ברבע עד חמישית המחיר מאייפד.
למשל, הטאבלט שציינתי אוכל בלי מלח את האייפד 3, ועוד שלושה חודשים תמצא טאבלטים שאוכלים בלי מלח את האייפד 4 בפחות מ 1000 ש"ח.
 

ommerl

New member
אנדרואיד

מאז שסטיב ג'ובס נפטר, אפל רק משכללים את הקיים ולא מחדשים כמעט בכלל. הוא היה הרוח שהחזיקה אותם.

נכון להיום, אין מתחרה לגלקסי 3, הן מבחינת ביצועים והן מבחינת מפרט טכני, לפי מה שידוע לי.

יש לי גלקסי 3 ואני מרוצה עד הגג. לא נתקע לשניה, ולפעמים אני רוצה לחבר אותו עם המחשב שלי (גיליתי שהוא מהיר יותר מהמחשב שלי!).
 

isrhammer

New member
אנדרויד

אנדרויד היא כל מה שאין באייפון:

מגוון סמארטפונים, מערכת פתוחה, דיסק קשיח נייד (ולא אייטיונס), אין צורך בסנכרון ואפשר להוריד ישירות למכשיר כל קובץ שהוא, אותם אפליקציות באותה איכות כמו באייפון, בלו - טוט' פתוח לכל המכשירים חוץ מה לאייפונים, אין צורך לפרוץ את המכשיר כדי להוריד קבצים, התאמה אישית (Customization) של מערכת ההפעלה, ווידג'טים, ובטח יש עוד כמה דברים שפספסתי...
 
למעלה