כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מחלף נווה אילן

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
מחלף נווה אילן
הנוסעים הוותיקים בכביש 1 זוכרים בוודאי את הפנייה המסוכנת שהתקיימה בצומת נווה אילן. מהר מאוד הבינו הרשויות שיש לבטל פנייה זו (ובצדק!), אך שלא כבפנייה המסוכנת לא פחות בשער הגיא, לא הוקם מחלף בצומת נווה אילן. תושבי יד השמונה, טלזסטון, נווה אילן ועובדי ג.ג. אולפנים נאלצו במשך שנים רבות מדי לנסוע בנסיעה אטית ושלא לצורך דרך הכפר אבו גוש. גם הגישה ליישובים מכיוון מערב אלה הצריכה קטע נסיעה מוארך מזרחה ובחזרה, שלא לצורך.

בתמונה: הדמיית מחלף נווה אילן. המחלף, שבלי שום קשר לפרויקט הנוכחי, היה צריך להתבצע כבר לפני שנים רבות.
 

בועז ל

New member
סמוך לטלזסטון

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
סמוך לטלזסטון
נישאר קצת בקרבת מחלף נווה אילן העתידי. אזור עבודות זה הוא מהמתקדמים ביותר בפרויקט.
 

בועז ל

New member
סמוך לאנדרטת נרצחי קו 405 של אגד

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
סמוך לאנדרטת נרצחי קו 405 של אגד
מוקם מעבר תת"ק מתחת לכביש.
 

בועז ל

New member
לשעבר - צומת נווה אילן

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
לשעבר - צומת נווה אילן
ובקרוב, חלק מהמחלף החדש ומעבר תת"ק מתחת לכביש 1.
 

בועז ל

New member
****

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
****
כאמור, קצב העבודות במקום מתקדם היטב ומאז שצולמה התמונה הושגה התקדמות נאה נוספת.
 

בועז ל

New member
במושגים של הפורום - כמעט תמונת ארכיון

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
במושגים של הפורום - כמעט תמונת ארכיון
אתם כמובן יכולים לתאר לעצמכם שהתוואי השתנה לא מעט מאז.
 

בועז ל

New member
****

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
****
 

בועז ל

New member
מבט מהקסטל

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
מבט מהקסטל
חלק משמעותי משני מיליון קוב העפר של הפרויקט מגיע משני המבתרים העצומים שנחצבו סמוך לאבו גוש.
 

בועז ל

New member
פרידה מסמלים

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
פרידה מסמלים
כביש 1 עומד להיפרד מסמליו ההיסטוריים: סיבוב מוצא ועליית הקסטל שהפילה למשכב כלי רכב רבים. לא הרחק, "שבע אחיות" עדיין פעילות. ישששש!
 

alantan

New member
נוף ילדותי עומד להיעלם, קשה לי לשמוח על כך

פרידה מסמלים
כביש 1 עומד להיפרד מסמליו ההיסטוריים: סיבוב מוצא ועליית הקסטל שהפילה למשכב כלי רכב רבים. לא הרחק, "שבע אחיות" עדיין פעילות. ישששש!
נוף ילדותי עומד להיעלם, קשה לי לשמוח על כך
קו 55 (היום 155?) לא יהיה אותו הדבר. מצד שני היום אין טייגרים בלבן-תכלת כך שממילא הוא אינו אותו הדבר.
 
עצוב...לא יהיה לי עם מי להתחרות בעלייה של הקס

פרידה מסמלים
כביש 1 עומד להיפרד מסמליו ההיסטוריים: סיבוב מוצא ועליית הקסטל שהפילה למשכב כלי רכב רבים. לא הרחק, "שבע אחיות" עדיין פעילות. ישששש!
עצוב...לא יהיה לי עם מי להתחרות בעלייה של הקס
הקסטל...תמיד אני מגיע ראשון לפסגה ועוקף את כולם בעליה הזו...
 

בועז ל

New member
****

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
****
 

בועז ל

New member
מהירות התכן - 90 קמ"ש

כביש 1 - פרויקט ה
של "נתיבי ישראל"
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
"שבתשתיות" יוצא השבוע לחופשה ובמקומו מובאת סקירה מפרויקט שאמנם אינו תח"צי, אך בהחלט פרויקט תחבורתי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. דומני שאין צורך להכביר מילים על חשיבותו של כביש 1 כעורק התחבורה הראשי לירושלים. לראיה, אפילו חכ"מ (חובב כבישים מצוי), כמנהלנו היקר רמי'ש
, מכיר בחשיבותו ובחיוניותו של הכביש.

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, לאיש יח"צ של הפרויקט, טום גולדפלד, ולמנהלת הפרויקט על הסיוע הרב בהכנת הסקירה.
תודה רבה-רבה


יאללה, המסוק של אנדי כבר מחכה לנו לביצוע טיסת הדמיה מעל הכביש החדש.
מהירות התכן - 90 קמ"ש
מהירות הנסיעה המותרת בכביש - בהתאם להחלטת המשטרה.
בתמונה: ניצביו של גשר מוצא העתידי.
 

alantan

New member
מדוע מהירות תכן כל כך נמוכה לכביש שמתוכנן

מהירות התכן - 90 קמ"ש
מהירות הנסיעה המותרת בכביש - בהתאם להחלטת המשטרה.
בתמונה: ניצביו של גשר מוצא העתידי.
מדוע מהירות תכן כל כך נמוכה לכביש שמתוכנן
להיות עם רדיוסים גדולים מאוד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה