תחזור אלי עם תשובה כמה עומס לקריעה אפשר להעמיס

על מוט ברזל ואפילו קצת רך בקוטר 15 מ"מ במקום הצר שלו .
ועל הברגה גסה בקוטר 30 מ"מ
 

enigo

New member
לגרירה בכביש אין שום חשיבות לחוזק לכיפוף

לכן אפשר לגרור עם חבל/רצועה.
 
במסגרת לימודיך כאן אני יכול לגלות לך ?

יש רצועה להרמת 20 טון . תגגל קצת ללמוד בנושא .
 

enigo

New member
ומה החוזק לכיפוף של אותה רצועה?

היכולת שלך לא להבין את הנקודה הוא לא פחות ממדהים...
 

the annonymous

New member
בוא נתקדם עם הידע ההנדסי המפותח שלך וההיגיון ה"בריא" שלך

מה ההיגיון למקם וו גרירה שלא במרכז הרכב?
 
שאלות של כתה א ? הקורה או הפגוש חזקים יותר קרוב לקצה

זה לא וו גרירה של עגלה שמחובר ל 2 הקורות של השסי .
נקודת העיגון לגרירה כנראה מחוברת בהמשך גם לקורת השסי .
 

the annonymous

New member
כנראה שצריך לחזור איתך לגן

את נקודת העיגון מתכננים בהתאם לשימוש המיועד ואחר כך דואגים לחזק אותה מספיק. לפי ההיגיון שלך אפשר לנסוע על הרזרבי שהוא בתא המטען כי שם הוא נמצא.
 
אין להם ברירה זה יצא להם כך, שזה המקום היותר חזק ברכב

ולא וו הקשירה שאיתו אתה טוען שצריך לגרור .
זה נכון שאם הוו היה ניתלש בחילוץ אז לאף אחד זה לא היה מזיז
כמו שלאף אחד לא איכפת שיש הרוגים כי הרכב קורס על יושביו .
 
זה קצת שובר את הטענה שלי , היצרנים במקרה של וו גרירה עליון

עשו משהוא יותר חזק מוו הגרירה התחתון . ושומו שמיים אפילו שמו פקק בטמבון שזו השקעה עודפת נוספת .
אבל עדיין מאזדה התקמצנה על החומר של הבורג או אולי זה הקבלן משנה ?

אבל ההזיות שלך על פיוזים מצחיקות יותר .
 

enigo

New member
שאלה מהירה - מה ההבדל במחיר לדעתך

בין החומר הרך לקשה?
אתה הרי כל הזמן טוען שזה בשם החיסכון - אז כמה חסכו?
 

WarDog

New member
בו תסביר לי מה מנע מהם לעשות את החיבור בדיוק באמצע?

אם מתכננים היו רוצים להתקין את החיבור באמצע הם היו מתכננים אותו באמצע ואז משנים את העיצוב מסביב ולא הפוך.
&nbsp
רק במקרים מאוד מיוחדים האסטטיקה מנצחת את ההגיון ההנדסי (שגם בהם המהנדסים מוצאים פתרונות אחרים שלא יפגעו באסטטיקה ועדין יעמדו בדרישה ההנדסית)
 
יש מכוניות עם וו גרירה באמצע , למשל למרצדס יש .

אין שום עניין אסטטי הוו לא נראה לעין
רק בדצ'יה דוסטר יש טבעת גרירה הבולטת מהטמבון .
רק לא ברור לי איך מחברים משהוא לטבעת הזו , הטמבון מסביבה
קרוב מידי .
 

the annonymous

New member
שאלו אותך למה לא סללו את הכביש ישר וענית שהכביש ליד ישר

השאלה הברורה מאוד היתה מה הפריע למתכננים לעשות את "וו הגרירה" באמצע ולא אם יש מכוניות שבהן "וו הגרירה" באמצע.
 
למה הם צריכים לשים אותו באמצע ? אם יש מכוניות שהוו באמצע

אז שום דבר לא מפריע לשים באמצע .
לא ראיתי איך האום מתחבר לשסי , אני מניח שיותר קל ומשתלם לחבר אותו לקורת השסי ולא לאמצע הפגוש .
לגרירה זה לא מפריע .
 
למעלה