יום שלישי - בוקר טוב

מיק101

New member
ת ת ת ת תודה מותק

א. מי זה חגי?
ב. עמנואל עצבן אותי בשאלה אחת (בקשר למראהו החיצוני של סערון)
ג. אני מתגעגעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
 

צליל191

Well-known member
אני חושבת שזה חגי גולן, העורך של גלובס

אבל אני לא בטוחה.
דווקא ההערה של עמנואל לא עצבנה אותי. אני ראיתי את זה כמין ביקורת, ששמאלני שלא נראה טוב בחיים לא היה מצליח להתקדם בתוכנית כזאת. כמובן שלסער יש מעלות רבות נוספות, אבל בואי נגיד שהמראה שלו לא ממש הפריע.


גם אני מתגעגעת. לא ממש ראיתי את הגמר, אז היום ראיתי את הקליפ שהראו לו ביציאה, מה שגרם לי יותר להתגעגע
בא לי לחנוק אותו. בכלל לא תכננתי לראות את העונה הזאת. מאיפה הוא הגיע בכלל??
 

sweetgood526

New member
בוקר.קותי בתוכנית הבוקר- ראיון שבו הוא מראה

שוב את החוש הומור שלו ויאמר לזכותו שהוא יודע אם הוא רוצה להעביר את המסר שלו ודברים שהוא רוצה להעביר וגם אם לאחרים לא נעים לשמוע ולעשות את המעבר לזה בחן. אם היה להם זמן והם היו רוצים לערוך ראיון יותר מעמיק הוא היה נכנס לזה יותר....

לפחות הוא יודע שהתקשורת לא אוהבים אותו חלקים בה לפחות אבל ההרגשה ואהבה מהציבור הוא מרגיש...וזה הכי חשוב התקשורת בסופו של יום מתיישרת עם הציבור שאין לה ברירה....
 

מיק101

New member
שום חוש הומור לא ראיתי שם

הבחור יושב צפוד על כסאו וממלמל
"לא אוהבים אותי בתקשורת"
מעניין למה באמת...
 

רוקסין

New member
קותי הביא את השנאה הזאת על עצמו

אפשר אולי לרמות את צופי ערוץ 2 שאין להם זמן לצפות בלייב. אבל אי אפשר לרמות מדינה שלמה. וזה לא סוד שכל בן אדם נורמלי שראה את ההתנהגות הגועלית והאלימה של קותי בלייב שונא אותו. כי בלייב אין אפשרות לערוך ולחתוך. בגלל זה גם בהמשך ההפקה שמה את השקופית המעצבנת שליוותה כמעט את כל העונה הזאת והפכה אותה למשעממת ובלתי נסבלת.
 
מדינה שלמה? להזכירך, הוא ניצח.

את שונאת אותו?

יש לך בעיה . מדובר בסך הכל בבן אדם שאת לא מכירה, דמות בריאלטי. לשנוא זה כבר באמת מוגזם.
 

izmeral1

New member
רוקסין מתוקה אף אחד לא מרומה רק הקהל=

האם זה נורמלי שאני אצא נגד מקום ומקור הפרנסה שלי.זה התקשורת מדיה. כך המקום שמור.
למה מצפים.-שעובד בקשת יוצא נגד קשת הכול מתואם כול מילה ומשפט הבא האחריו.
כך זה כאן הפחד לאבד המקום יותר חזק מהאמת. למה נראה לכם שדליה מזור התחברה לקותי יאנה או לאביבית צבי רגב ערן. הכול מתוך נימוס? או בכלל השאלות והתשובות כתובות הם מראש.
לגבי השקופיות איפה העצומה לקבל הכסף שלנו בחזרה.
אני לא מבינה בכלל איך בכלל לא ניתקתי. אמת איך שאביבית הודחה הבנתי שהמשחק מכור.
-ביחד לא צפיתי אולי כמה דקות ולא יותר. ואמת על השיחה הנוקבת ? של קותי על יאנה.
היה זה גם לתת לה להבין שהיא אפס בלעדיו. כי מאז שאביבית הודחה ואסי עזר
-רמז ליאנה שאת כאן בזכותך.-הבחורה לא פסקה להגיד לו זאת.
כמה שהיא גמדה וכמה שהיא ערמונית לא פחות ממנו עורמה זה גם חוכמה.
אז הציפעון יאנה ציקלון לא פחות אמיתית מקותי מין מצא את מינו. ומי הם
-בכלל שאני אביט על כול הכתבות וכמובן ארדוף אותם כדי להבין מה הם עושים.
סוג ב של העונה וכמובן לא יפים מפבנים ומבחוץ.
נו כאן כתבו שהיא בקמפיין של נעליים זה מה היא נעל מאוהבת" בנעליים או בכסף.
חוץ מי הבילוי לקבל ממנו רק קיקיס.
עוד משהו לדגמן היא חיית להיות בת -7-8-לעבור ניתוח למתיחת רגליים.
מכוערת מבנים ומי בחוץ לו היה בא משהו אמיתי לא היה זה קותי ליד.
כול מי שעבר ליד היה רגע ועף .
היא חייבת הרבה ניתוחים כדי להיות יפה בכוח וכמובן נשית. לפעמים היתי ושבת שהיא בחור.ץץץ
חג שמח לך לכולם
אם לא אוהבים את קותי איך אפשר לאהוב אותה.
 

טלומרז

New member
מצחיק, אבל אביבית היא הגמדה מבין שתיהן

והמנותחת כולה בפנים ובחזה. אין בה דבר אחד אמיתי מבפנים ומבחוץ.
ולכן יאנה זוכה לתהילה כרגע, והצעות מכובדות בעוד אביבית ממשיכה לחפש תשומת לב, יושבת בקניון עם צבי במקום הומה אדם ומחכה שישימו לב אליה, הולכת לים ומזמינה צלמים מ-3 אתרים שונים כדי שיצלמו אותה בביקיני. עבר זמנה של אביבית. מהרגע שיאנה יצאה מבין האח, אין בה רלוונטיות והיא כבר לא מעניינת אף אחד. שבוע של חסד היה לה עד שיאנה יצאה וקטפה את כל תשומת הלב והאהבה שאביבית כ"כ רצתה לעצמה.
 

ביטניקט

New member
זק - האיש שהפך את המניפולציה למקצוע

יורם זק - זק - האיש שהפך את המניפולציה למקצוע ואת הריאליטי שאמור לשקף את המציאות, לסרט מבויים בעריכתו המגמתית.

קותי מתחילת העונה ובחסות ההפקה, עבר על ספר החוקים של פורמט האח הגדול, החל מקללות ואלימות מילוללית, איומים מאחורי הגב של כל דייר מצוי בבית האח הגדול ועד ליריקות גרעפסים מגעילים ודוחים וכמעט אלימות פיזית כנגד דיירות מסויימות, כולל כנגד בת זוגתו הפיקטיבית יאנה, שעליה הוא איים לא פעם ולא פעמיים, הן בפניה והן מאחורי גבה עם דיירים אחרים, שישבור לה את הידיים והרגליים. אך על כל ההתנהגות האלימה הזאת של אדון יקותיאל סבג יקיר ההפקה מהיום הראשון, חיפתה ההפקה והעורך המניפולטור שלה יורם זק, שהריץ את קותי לגמר עוד מהיום הראשון ודאג להסתיר את כל קטעי האלימות המילולית והפיזית שלו ואת הפרת חוקי ספר החוקים של האח הגדול העולמי, שעל הרבה פחות מזה להזכירכם הודחה המתמודדת מעיין חודדה בעונה 2 בבושת פנים.

אך לא קותי, הפייבוריט של ההפקה בכלל ושל יורם זק בפרט, לא רק שלא ננזף ע"י האח הגדול שהוא גם יורם זק המניפולטור, כי אם אפילו כל קטעיו האלימים והמרושעים כנגד שאר הדיירים בבית האח הגדול, הוסתרו מפני הצופים וההפקה איתרגה אותו לאורך כל העונה מהיום הראשון ועד הרגע שהוא יצא אחרון מהבית כזוכה בגמר. כך שכל הכעס של כל מי שצפה וראה את התנהגותו האלימה של יקותיאל סבג לאורך כל העונה, ואיך ההפקה והעורך המניפולטורי שלה זק, דואגת להעלים ולהסתיר את רשעותו ואלימותו של המתמודד קותי סבג מעיני הצופים, כנגד ההפקה ששקוף שמכרה את המשחק לקותי מהשבוע הראשון, עם טקס האחדמיה ואף סידרה לו את יאנה כבת זוג פיקטיבית, בדיוק כמו שסידרה לסער את איילה בעונה השניה, בכדי להריץ את שניהם לגמר כזוג המלכותי. בזמן שכל מי שצפה בשידורים החיים יכל לראות בקלות שמדובר ברומן פיקטיבי שביימה וערכה ההפקה.

אנשים שוכחים שתכנית האח הגדול אמורה להיות תכנית ריאליטי, שכשמה כן היא, אמורה לשקף את המציאות בבית האח הגדול, ושאני אומר מציאות, אני מתכוון לכל הטוב והרע שבה, לא רק למה שנוח לזק המניפולטור ולהפקה. ריאליטי זה לא סרט מבויים. ריאליטי זו מציאות בשידור חי. ומי שהמציאות והשקיפות לא מתאימים לו, מוזמן לטוס להוליווד ולערוך שם סרטים מבויימים ממוחו המניפולטורי הקודח.

יורם זק עם המשחק המלוכלך והמניפולטורי שלו כבר מזמן הפך את הריאליטי של האח הגדול בישראל לסרט מבויים שאין לו שום קשר למציאות, ועל פי עריכתו גם נקבע מי יזכה ומי יפסיד במשחק.

לכן, הגיע הזמן שכולנו, או לפחות כל אלה שראו איך זק המניפולטור מסתיר את כל הקטעים האלימים והמרושעים של יקיר ההפקה קותי, נחרים את את האח הגדול ישראל עד שיורם זק המניפולטור יפוטר מתפקיד העורך של פרקי התכנית המשודרים בערוץ 2. והחרם צריך להתחיל כבר מהעונה הבאה, עונה 5 של האח הגדול ישראל. כי כל עוד זק המניפולטור עורך התכנית, לא יהיה צדק לא בתכנית עצמה ולא בגמר שלה. והזוכה הגדול לא יהיה הזוכה שאמור לזכות בכל מדינה נורמלית שבה האח הגדול זו תכנית מציאות עם שקיפות מלאה גם של המתמודדים ווגם של ההפקה והעורכים שלה, ולא סרט מבויים של עורך מניפולטור שבמקרה משמש גם כאח הגדול, ומנווט הן את המתמודדים והן את הצופים כרצונו.
 
אויש אתה לא נרגע אה?

קודם כל אתה יכול לכתוב עוד 100 פעם את המילה "בת זוגתו הפיקטיבית" זה לא אומר שזה נכון אתה יודע.
דבר שני, ממתי גרפסים הם נגד חוקי הבית?
חוץ מזה לא זכורה לי פעם אחת (
) של אלימות שקותי הפגין, להיפך. הוא התאפק לדעתי יותר מדי פעמים. זיוה שקראה למישהי שהוא אוהב זונה, ערן שבא "להתנצל" וקרא לו קוף וגם כל הפעמים שיאנה עשתה לו דברים בכוונה או הורידו לו כאפות או זרקה אליו בקבוק...אני אישית?במקומו? היו רואים ממני אלימות הרבה קודם. וגם קללות

אם יורם זק היה כזה חכם הוא לא היה נותן לקותי לזכות. עם כל סיפור הכדורים של עונה 2 פרסום שלילי זה לא משהו רצוי אצלם עכשו, וקותי בתור זוכה מקבל הרבה ביקורות לצערי.


אגב, היחידי שאמר שהוא ישבור לו רגליים בחוץ היה ערן על קותי. אז בואו נסדר עובדות.
 
למעלה