הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

loco58

New member
שינוי בתדירות המטרונית המוצהרת

הודעות ודיווחים
שינוי בתדירות המטרונית המוצהרת
באתר המפות הממשלתי ובאתר משרד התחבורה שונתה התדירות של המטרונית בקו 1 בשעות השיא (7-8 בבוקר) מנסיעה כל 3 דקות לנסיעה כל 4-5 דקות (לסירוגין). כך גם בשעות אחה"צ בהן הובטחה תדירות של 4 דקות.
בקו 2 ישנו שיפור קטן בתדירות הנסיעות בשעות היום, וקו 3 ללא שינוי
 
תודה על המידע!

שינוי בתדירות המטרונית המוצהרת
באתר המפות הממשלתי ובאתר משרד התחבורה שונתה התדירות של המטרונית בקו 1 בשעות השיא (7-8 בבוקר) מנסיעה כל 3 דקות לנסיעה כל 4-5 דקות (לסירוגין). כך גם בשעות אחה"צ בהן הובטחה תדירות של 4 דקות.
בקו 2 ישנו שיפור קטן בתדירות הנסיעות בשעות היום, וקו 3 ללא שינוי
תודה על המידע!
כנראה ממילא האוטובוסים של קו 1 מגיעים בקבוצות של 5 אוטובוסים ( ראיתי במו עיניי) ויותר כבר לאמצע המסלול, אז אין סיבה להוציא אותם סתם בתדירות כזאת.
 

ניצן cocos

New member
נסיעה אתמול במטרונית - דיווח

הודעות ודיווחים
נסיעה אתמול במטרונית - דיווח
נסעתי אתמול בערב במטרונית, עליתי מתחנת רכבת חיפה מרכז לכיוון הקריות. חיכיתי ב7 בערב 3 דקות ואז הגיע קו 2. תוך רבע שעה הוא הגיע למרכזית המפרץ ושם התמלא עד דוחק, (ולצערנו גם איזה נוסע שקיטר כל הזמן על המטרונית, מפגש מהלך על 2), אחרי כ37 דקות המטרונית הגיעה למרכזית הקריות כאשר בתחנות עשור וקריון ירדו הרבה נוסעים. (כלומר רק חלק ממסלול המטרונית עמוס בשאר אפשר לשבת בנחת). אח"כ חיפשתי קו חוזר ומייד בא קו 3. קו זה נסע תוך 37~ דקות למרכזית המפרץ ושם סיימתי.

חוויות הנסיעה, נסיעה נחמדה, שלטים טובים בתחנות כמו ברקלת, הדיילים היו אדיבים ומסבירים, היו מעט שנסעו לחוויה , הרוב היו צריכים את הנסיעה הזאת. הכריזה ב3 שפות שלא מפסיקה מעצבנת משהו, שיגידו את שם התחנה וזהו. למרות שהתשתית היא כמו של רכבת זה אוטובוס עם כל הרעידות הקפיצות, (התרגלתי לרקלת).
לסיכום הייתה נסיעה נוחה ונחמדה.
 

alantan

New member
נראה לי שהעומס נגרם מנסיעות של גולשי תפוז...

נסיעה אתמול במטרונית - דיווח
נסעתי אתמול בערב במטרונית, עליתי מתחנת רכבת חיפה מרכז לכיוון הקריות. חיכיתי ב7 בערב 3 דקות ואז הגיע קו 2. תוך רבע שעה הוא הגיע למרכזית המפרץ ושם התמלא עד דוחק, (ולצערנו גם איזה נוסע שקיטר כל הזמן על המטרונית, מפגש מהלך על 2), אחרי כ37 דקות המטרונית הגיעה למרכזית הקריות כאשר בתחנות עשור וקריון ירדו הרבה נוסעים. (כלומר רק חלק ממסלול המטרונית עמוס בשאר אפשר לשבת בנחת). אח"כ חיפשתי קו חוזר ומייד בא קו 3. קו זה נסע תוך 37~ דקות למרכזית המפרץ ושם סיימתי.

חוויות הנסיעה, נסיעה נחמדה, שלטים טובים בתחנות כמו ברקלת, הדיילים היו אדיבים ומסבירים, היו מעט שנסעו לחוויה , הרוב היו צריכים את הנסיעה הזאת. הכריזה ב3 שפות שלא מפסיקה מעצבנת משהו, שיגידו את שם התחנה וזהו. למרות שהתשתית היא כמו של רכבת זה אוטובוס עם כל הרעידות הקפיצות, (התרגלתי לרקלת).
לסיכום הייתה נסיעה נוחה ונחמדה.
נראה לי שהעומס נגרם מנסיעות של גולשי תפוז...
 

amit1270

New member
*מפגש או מפגע?

נסיעה אתמול במטרונית - דיווח
נסעתי אתמול בערב במטרונית, עליתי מתחנת רכבת חיפה מרכז לכיוון הקריות. חיכיתי ב7 בערב 3 דקות ואז הגיע קו 2. תוך רבע שעה הוא הגיע למרכזית המפרץ ושם התמלא עד דוחק, (ולצערנו גם איזה נוסע שקיטר כל הזמן על המטרונית, מפגש מהלך על 2), אחרי כ37 דקות המטרונית הגיעה למרכזית הקריות כאשר בתחנות עשור וקריון ירדו הרבה נוסעים. (כלומר רק חלק ממסלול המטרונית עמוס בשאר אפשר לשבת בנחת). אח"כ חיפשתי קו חוזר ומייד בא קו 3. קו זה נסע תוך 37~ דקות למרכזית המפרץ ושם סיימתי.

חוויות הנסיעה, נסיעה נחמדה, שלטים טובים בתחנות כמו ברקלת, הדיילים היו אדיבים ומסבירים, היו מעט שנסעו לחוויה , הרוב היו צריכים את הנסיעה הזאת. הכריזה ב3 שפות שלא מפסיקה מעצבנת משהו, שיגידו את שם התחנה וזהו. למרות שהתשתית היא כמו של רכבת זה אוטובוס עם כל הרעידות הקפיצות, (התרגלתי לרקלת).
לסיכום הייתה נסיעה נוחה ונחמדה.
*מפגש או מפגע?
 

טנק2

New member
המעבר בגשר רוקח מתחדש מוקדם מהצפוי

הודעות ודיווחים
המעבר בגשר רוקח מתחדש מוקדם מהצפוי
כבר מהיום לפנות בוקר (הלילה של 20-21.8) תחודש התנועה בגשר רוקח.
בעקבות כך יחזרו מסלולי הקווים המתאימים לתוואי המקורי (קו 47,48 וקווים נוספים)
 

amit1270

New member
"סיטיפס" תיקנס במיליון שקלים בשל איחורים

הודעות ודיווחים
"סיטיפס" תיקנס במיליון שקלים בשל איחורים
בשל העיכובים, מפעילת הרכבת הקלה בירושלים "סיטיפס" תיקנס במיליון שקלים. על פי הנהלת הרכבת ומשרד התחבורה, משך הנסיעה ארוך ב-20% מהמתוכנן, תדירות הרכבות אינה עומדת בתנאי הזיכיון וישנן עדיין בעיות במכונות הכרטוס

גלי צה"ל אונליין
 

raminec

New member
תודה על הקישור

"סיטיפס" תיקנס במיליון שקלים בשל איחורים
בשל העיכובים, מפעילת הרכבת הקלה בירושלים "סיטיפס" תיקנס במיליון שקלים. על פי הנהלת הרכבת ומשרד התחבורה, משך הנסיעה ארוך ב-20% מהמתוכנן, תדירות הרכבות אינה עומדת בתנאי הזיכיון וישנן עדיין בעיות במכונות הכרטוס

גלי צה"ל אונליין
תודה על הקישור
שמעתי את זה בחדשות היום בחצי אוזן ולא ממש שמתי לב להתחלת הידיעה.
 

raminec

New member
איכשהו תמיד חילוקי הדעות האלו

"סיטיפס" תיקנס במיליון שקלים בשל איחורים
בשל העיכובים, מפעילת הרכבת הקלה בירושלים "סיטיפס" תיקנס במיליון שקלים. על פי הנהלת הרכבת ומשרד התחבורה, משך הנסיעה ארוך ב-20% מהמתוכנן, תדירות הרכבות אינה עומדת בתנאי הזיכיון וישנן עדיין בעיות במכונות הכרטוס

גלי צה"ל אונליין
איכשהו תמיד חילוקי הדעות האלו
בין משרד התחבורה לחברות התח"צ קורים כך שמי שנדפק זה משתמש הקצה - הנוסעים.
בגלל חילוקי הדעות:
1. מתעכבת סלילת הארכת התוואי צפונה ודרומה.
2. מתעכבת הזמנת רכבות נוספות.
למה אי אפשר להמשיך לעבוד ולפתור את המחלוקות בנפרד? למה תמיד הנוסעים הם בני הערובה בכל העסק הזה?
 

אורי404

New member


איכשהו תמיד חילוקי הדעות האלו
בין משרד התחבורה לחברות התח"צ קורים כך שמי שנדפק זה משתמש הקצה - הנוסעים.
בגלל חילוקי הדעות:
1. מתעכבת סלילת הארכת התוואי צפונה ודרומה.
2. מתעכבת הזמנת רכבות נוספות.
למה אי אפשר להמשיך לעבוד ולפתור את המחלוקות בנפרד? למה תמיד הנוסעים הם בני הערובה בכל העסק הזה?
 

asmopil

New member
תחבורה ציבורית בג'סר א זרקא

הודעות ודיווחים
תחבורה ציבורית בג'סר א זרקא
בשקט בשקט מופעלים מזה פחות משבוע מיניבוסים של קווים מג'סר א זרקא לחדרה ולפרדס חנה.
קו 68 לחדרה דרך הלל יפה (בשני כיווני הנסיעה), וקו 69 לפרדס חנה דרך בנימינה.
עד כה, בג'סר הפעילו חאפרים מקומיים שירות לחדרה במחיר 10 ש"ח ולקחו אותך עד הבית בג'סר. ראיתי שני מיניבוסים והם באופן יחסי היו עם נוסעים, בעיקר נוסעות. וראיתי גם מספר אנשים בתחנות.
המיניבוס לחדרה נוסע פעם בשעה בממוצע עד 18:00 ולג'סר עד 19:00. חלופת פרדס חנה מופעלת מספר פעמים ביום וחבל שהיא מדלגת על רכבת בנימינה, היא כנראה אמורה להחזיר את עובדות הניקיון מפרדס חנה לג'סר.
אמרו שאף אחד לא יסע עם המיניבוסים האלה, בינתיים זה נראה דווקא מוצלח. אחלה של שירות גם לנחל תנינים היפהפה (אך קצת מלוכלך בחלקו). אולי כדאי בשעה 20:00 להכניס את האוטובוס שנוסע לפרדיס גם לג'סר.
 
טוב לשמוע. נראה שהתדירות של 68 סבירה מאד:

תחבורה ציבורית בג'סר א זרקא
בשקט בשקט מופעלים מזה פחות משבוע מיניבוסים של קווים מג'סר א זרקא לחדרה ולפרדס חנה.
קו 68 לחדרה דרך הלל יפה (בשני כיווני הנסיעה), וקו 69 לפרדס חנה דרך בנימינה.
עד כה, בג'סר הפעילו חאפרים מקומיים שירות לחדרה במחיר 10 ש"ח ולקחו אותך עד הבית בג'סר. ראיתי שני מיניבוסים והם באופן יחסי היו עם נוסעים, בעיקר נוסעות. וראיתי גם מספר אנשים בתחנות.
המיניבוס לחדרה נוסע פעם בשעה בממוצע עד 18:00 ולג'סר עד 19:00. חלופת פרדס חנה מופעלת מספר פעמים ביום וחבל שהיא מדלגת על רכבת בנימינה, היא כנראה אמורה להחזיר את עובדות הניקיון מפרדס חנה לג'סר.
אמרו שאף אחד לא יסע עם המיניבוסים האלה, בינתיים זה נראה דווקא מוצלח. אחלה של שירות גם לנחל תנינים היפהפה (אך קצת מלוכלך בחלקו). אולי כדאי בשעה 20:00 להכניס את האוטובוס שנוסע לפרדיס גם לג'סר.
טוב לשמוע. נראה שהתדירות של 68 סבירה מאד:
בערך פעם בשעה לאורך רוב שעות היום.
69 הוא הקו היחיד שמגיע לתחנת רכבת, והוא פועל כקו יוממים.
 

אורי404

New member
טוב לדעת.


תחבורה ציבורית בג'סר א זרקא
בשקט בשקט מופעלים מזה פחות משבוע מיניבוסים של קווים מג'סר א זרקא לחדרה ולפרדס חנה.
קו 68 לחדרה דרך הלל יפה (בשני כיווני הנסיעה), וקו 69 לפרדס חנה דרך בנימינה.
עד כה, בג'סר הפעילו חאפרים מקומיים שירות לחדרה במחיר 10 ש"ח ולקחו אותך עד הבית בג'סר. ראיתי שני מיניבוסים והם באופן יחסי היו עם נוסעים, בעיקר נוסעות. וראיתי גם מספר אנשים בתחנות.
המיניבוס לחדרה נוסע פעם בשעה בממוצע עד 18:00 ולג'סר עד 19:00. חלופת פרדס חנה מופעלת מספר פעמים ביום וחבל שהיא מדלגת על רכבת בנימינה, היא כנראה אמורה להחזיר את עובדות הניקיון מפרדס חנה לג'סר.
אמרו שאף אחד לא יסע עם המיניבוסים האלה, בינתיים זה נראה דווקא מוצלח. אחלה של שירות גם לנחל תנינים היפהפה (אך קצת מלוכלך בחלקו). אולי כדאי בשעה 20:00 להכניס את האוטובוס שנוסע לפרדיס גם לג'סר.
טוב לדעת.
 
בחדשות אתמול: עשרות מפרקיות מעלות אבק

הודעות ודיווחים
בחדשות אתמול: עשרות מפרקיות מעלות אבק
http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-b75591f57ed9041004.htm

עשרות אוטובוסים חדשים שמיועדים לפרוייקט התחבורה של גוש דן עומדים ריקים וללא שימוש בחניונים בבני ברק ובבת ים. הפרוייקט היה אמור לשמש מערך הסעה המוני עד שהרכבת הקלה תתחיל לעבוד, אבל הפרוייקט מתעכב והאבק מצטבר. ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "אנו מקדמים את הפרוייקט, מתוך כוונה להפעילו בתחילת שנת 2014"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה