401 נוסע בתדירות גבוהה?אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.
נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת
נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.
אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.
קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
צודק401 נוסע בתדירות גבוהה?
6 נסיעות יומיות מבני ברק לירושלים
3 נסיעות יומיות מירושלים לבני ברק
אחלה תדירות...
אם כבר, השאלה הנכונה היא: מדוע לא העבירו את רוב הנסיעות של קו 400 לקו 401.
ובסיטיפסאנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.
נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת
נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.
אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.
קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
הבעיה של הערכות הזמן של נתיב נרחבת יותראנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.
נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת
נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.
אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.
קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
זה בקווים מסויימים במקומות קבועיםאנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.
נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת
נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.
אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.
קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
"מפני שיבה תקום" - כריזהזה בקווים מסויימים במקומות קבועים
66 בגשר המיתרים, 24 ברחוב בורוכוב...
גם לי היה זכור כך"מפני שיבה תקום" - כריזה
ההקשר של המשפט ברכב ציבורי הוא לפנות מקום לקשישים.גם לי היה זכור כך
בכל מקרה אלו שני חלקים של פסוק אחד (שהוצא מהקשרו).
אכן"מפני שיבה תקום" - כריזה
כמה דברים>>>אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.
נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת
נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.
אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.
קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
אגב "והדרת פני זקן", אהבתי את הכריזה בחשמליות בווינה.אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.
נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת
נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.
אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.
קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
וכמובן ברוסיה, במטרו:אגב "והדרת פני זקן", אהבתי את הכריזה בחשמליות בווינה.
בחשמליות בווינה מדי פעם יש כריזה שאומרת: "אנא היו ערניים. ייתכן שנוסעים אחרים צריכים את מקום הישיבה שלכם יותר."
(מקווה שדייקתי בתרגום)
 
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.