אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל

מצב
הנושא נעול.

londonisrael

New member
אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל

אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.

נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת

נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.

אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.

קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
 
401 נוסע בתדירות גבוהה?

אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.

נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת

נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.

אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.

קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
401 נוסע בתדירות גבוהה?
6 נסיעות יומיות מבני ברק לירושלים
3 נסיעות יומיות מירושלים לבני ברק
אחלה תדירות...

אם כבר, השאלה הנכונה היא: מדוע לא העבירו את רוב הנסיעות של קו 400 לקו 401.
 

londonisrael

New member
צודק

401 נוסע בתדירות גבוהה?
6 נסיעות יומיות מבני ברק לירושלים
3 נסיעות יומיות מירושלים לבני ברק
אחלה תדירות...

אם כבר, השאלה הנכונה היא: מדוע לא העבירו את רוב הנסיעות של קו 400 לקו 401.
צודק
נסעתי בו בדיוק בשעות בהן התדירות גבוהה, במשך היום התדירות אפסית.
אולי הוא אמור להוות מענה לפקקי אחה"צ בב"ב המייגעת.
&nbsp
 

davidfainshtein

New member
מנהל
ובסיטיפס

אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.

נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת

נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.

אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.

קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
ובסיטיפס
מישהו עם פטיש לסטיקרים החליט להדביק בתוך הקרונות כל סטיקר אזהרה אפשרי. אה וגם חלק מהכריזה הוחלפה לקול נשי. מענין שהחרדים עוד לא הצטרפו לערבים בתחרות מי ישמיד יותר רכבות...
 

נתנאל531

Well-known member
הבעיה של הערכות הזמן של נתיב נרחבת יותר

אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.

נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת

נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.

אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.

קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
הבעיה של הערכות הזמן של נתיב נרחבת יותר
משותפת גם לקווים פרבריים ובין-עירוניים באזור נהריה, דוגמא בולטת הוא קו 367.
&nbsp
היציאה מהתחנה המרכזית לתחנות בצומת נהריה (לכיוון מזרח וצפון) יכולה לקחת עד 8-10 דקות בזמני עומס (3-4 אוטובוסים שיוצאים ביחד מהתחנה המרכזית מספיקים כדי ליצור עומס, ב־2 צמתים קשים של פניה ימינה ובסה"כ 2 רמזורים לא ארוכים), אך הערכת הזמן בלו"ז המתוכנן היא של 2 דקות לקטע זה. זמן הנסיעה הכולל הוא כשעה וחצי, אך בלוח הזמנים זה מוגדר כשעה.
 
זה בקווים מסויימים במקומות קבועים

אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.

נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת

נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.

אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.

קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
זה בקווים מסויימים במקומות קבועים
66 בגשר המיתרים, 24 ברחוב בורוכוב...
 

olli3

New member
מנהל
כמה דברים>>>

אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.

נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת

נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.

אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.

קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
כמה דברים>>>
1. נתיב אקספרס והערכות זמנים הזויות, תסתכל על קווי נתניה היוצאים ממרכזית ת"א, לוקח להם על פי הלו"ז כ-10 דקות (או יותר) לנסוע קילומטר אחד עד התחנה הקרובה ברחוב המסגר, בפועל זה לוקח להם 2-3 דקות.
&nbsp
2. קווים מחויבת להציב את המכונות האלו כחלק ממכרז חשמונאים בו היא זכתה, בדיוק כמו שאפיקים תהיה מחויבת להציב מכונות כאלו במקומות שונים במכרז בו זכתה לאחרונה של אשכול אשדוד-יבנה-ת"א, בני ברק, רחובות. ובדיוק כמו שחברת נהור שזכתה במכרז הנגב המערבי ותחליף את אגד תעבורה, מחויבת להציב מכונות כאלו.
&nbsp
אגד מציבה רק אילתומט בתחנות מרכזיות בעיקר שיש מהן שירות לאילת. כמו כן, לאגד יש קופות שבהן ניתן לטעון את הרב קו ולשלם באשראי. לאף מפעיל אחר בכל חלקי הארץ אין קופות כבר...
 
אגב "והדרת פני זקן", אהבתי את הכריזה בחשמליות בווינה.

אנקדוטות תח"ציות מרחבי ישראל
אגד - בכל הקווים העירוניים בירושלים העוברים בתחנה המרכזית, נוספה למערכת הכריזה בקשה "והדרת פני זקן" המושמעת בקביעות לפני התחנה המרכזית.

נתיב אקספרס - לאחרונה נוספה למערכת הכריזה באוטובוסים בצפת קריינות בשפה הערבית למספר מקומות מרכזיים, היא מושמעת לפני שם התחנה בעברית. הערבים חוזרים לצפת

נתיב אקספרס - שעות ההגעה המשוערות של מערכת משרד התחבורה בקווי צפת, לחלוטין לא ריאליות. הקווים היוצאים מירושלים מבצעים סיבוב של כחצי שעה שאמור לקחת לפי הלו"ז 12 דקות, אין שום התחשבות בתחנה באמצע הדרך שמאריכה את הזמן בכרבע שעה נוספת. מבדיקה שלי בקווי ב"ב י-ם וחיפה לצפת, זמן ההגעה בפועל ארוך ב30-45 מהמופיע בלו"ז המשוער של משרד התחבורה. חבל מאד, זה הופך את אפליקציות תכנון התחבורה המצוינות של גוגל ומוביט ללא רלוונטיות.

אפיקים - רוב נוסעי קו 400 מב"ב עולים למעשה בתחנות לאורך גהה, כעת יש לנוסעים משם גם את הקו החדש 401 הנוסע בתדירות גבוהה. לא ברור לי מדוע לא הורידו את התדירות של קווי 400 הנוסעים לעיתים כמעט ריקים.

קווים - ללאחרונה פרסה החברה בירושלים בכמה מוקדים, מכשיר להטענת כרטיסי הרב קו. חבל שאגד הגדולה מפגרת טכנולוגית מאחור.
אגב "והדרת פני זקן", אהבתי את הכריזה בחשמליות בווינה.
בחשמליות בווינה מדי פעם יש כריזה שאומרת: "אנא היו ערניים. ייתכן שנוסעים אחרים צריכים את מקום הישיבה שלכם יותר."
(מקווה שדייקתי בתרגום)
&nbsp
 

davidfainshtein

New member
מנהל
וכמובן ברוסיה, במטרו:

אגב "והדרת פני זקן", אהבתי את הכריזה בחשמליות בווינה.
בחשמליות בווינה מדי פעם יש כריזה שאומרת: "אנא היו ערניים. ייתכן שנוסעים אחרים צריכים את מקום הישיבה שלכם יותר."
(מקווה שדייקתי בתרגום)
&nbsp
וכמובן ברוסיה, במטרו:
נוסעים נכבדים! היו אדיבים. וותרו על מקומכם לנכים, אנשים מבוגרים, נוסעים עם לדים ונשים הרות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה