5x11 - The Other Woman

ניר4819

New member
מאיזו בחינה? (ספויילרים)

לא ראיתי את הפרק, אבל אני יודע מה קורה בו, בפרט שפגי עוזבת את סטרלינג קופר, שיורדים לתהומות חדשים כשהם מסרסרים בג'ואן בשביל קמפיין היגואר...
 
למה את יודע לפני שאתה רואה?


למה לא להנות מהפרק?

זה שמסרסרים את ג'ואן זה לחלוטין מספיק בשביל להצדיק WTF
 

black scar1

New member
(לגבי שתי ההערות)


(כבר ראיתי את הפרק)
מישהו יודע מה יעלה בגורלה של פגי? עוד נראה אותה בסדרה?
 

ניר4819

New member
בתשובה לשאלתך...

אני חושש שכן. יש לי תחושה שלא ירחק היום ודון יבוא אליה להתחנן לעבודה. וזה יהיה היום שבו אני אפסיק לצפות בסדרה. יש גבול להשפלות שאני מוכן לראות את דון עובר, והסדרה מתקרבת בצעדי ענק לקו האדום הזה.
 

black scar1

New member
שאלתי אם למישהו יש ידיעה מוצקה

ולא השערות.

ולגבי שאר ההודעה שלך, לא נראה לי שתסריט כזה יקרה (למען השם לא ראית את הפרק), אבל אני חייבת לומר לך שההתייחסות שלך לסדרה מאוד מטרידה אותי, על גבול הלא בריא. וסליחה אם זה מעליב אותך.
 

wasaby

New member
הגעתי מהראשי

קצת מוזר לי שאתה מגדיר את העזיבה של פגי כהשפלה לדון.

הצעד של פגי נראה לי נורא טבעי - אתה מתחיל כטירון בחברה אחת, לומד ומתקדם אבל תמיד יזכרו לך שם את מי שהיית בהתחלה. מתישהו כדי לפרוש כנפיים צריך לעבור הלאה.

דון מרגיש אולי פגוע, מאוכזב, הוא מרגיש שהוא השקיע בפגי ואז היא בורחת לו, אבל מושפל?
 

ניר4819

New member
את מכירה אותי... (ספוילרים)

אין לי כוח לחכות עד יום שבת ושידור הפרק בארץ (מעניין שפה אני לא צופה בפרקים לפניע שידורם בארץ, בניגוד לבערך כל סדרה אחרת שאני אוהב... בדיוק עכשיו רואה את פרק אתמול של משחקי הכס). ואגב, זה רק אני או שגם לך נראה שהעזיבה של פגי את החברה זה סוג של בריחה מספינה טובעת? כי סטרלינג קופר נראית יותר ויותר בדרך למטה, בעזרתו האדיבה של ליין כמובן אבל לא רק.
 

ניר4819

New member
התכוונתי בדיעבד...

לי לפחות ברור שהחברה עומדת ליפול. ליין דואג לזה במעילות שלו. כשהיא תיפול, יהיה אדם אחד שלא יצטרך לחפש עבודה חדשה, כי כבר יש לו. וזו פגי. ולכן התסריט שכתבתי למעלה, שבו דון מבקש ממנה עבודה ביום מן הימים, כן נראה לי כמו משהו שעשוי לקרות, שהסדרה הולכת לקראתו. וכן, היחס שלי לסדרה בעייתי. מעולם לא הרגשתי קרבה כזו לסדרה או לדמות בסדרה. אמרתי זאת פעמים רבות בעבר, ולא הסתרתי את היחס המעריץ שלי לדון.
 
דווקא הפעם


הפרק כן הסתיים בטון חיובי מבחינת העסק.
אבל בהחלט יכול להיות שזה השקט שלפני הסערה.

אבל אנחנו רק בעונה חמש, הסדרה אמורה להגמר בסוף עונה 7 לפי מה שהבנתי. אז בכל מקרה יהיה לנו עוד קצת זמן איתם.

ולגבי דון. ראית אותו במצבים פי כמה יותר גרועים מ"צריך לבקש עבודה".
בכלל העונה הזאת הוא הרבה פחות סוער רגשית, הוא במקום הרבה יותר טוב עושה רושם (וכמעט משעמם לאיטים אגב, חשבתי על זה היום שהוא פחות מעניין העונה הזאת לדעתי. בטח אחרי העונה הקודמת)
 

ניר4819

New member
המראה, הכריזמה, הקוליות והביטחון שהוא משדר

העובדה שנשים נמרחות עליו, והוא אפילו לא צריך להתאמץ להשיג אותן. הוא המודל הגברי שלי. ככה הייתי רוצה להיראות ולהתנהג.
 

ניר4819

New member
גם זו דרך לומר את זה

והיא נכונה. מעולם לא הכחשתי. לא הייתי רוצה את הצדדים הבעייתיים של דון, רק את הקסם והחן החיצוני. תראי לאן הוא מגיע רק בזכות זה.
 
כמה הערות
וניר אל תקרא!

אני לא אוהבת את מייגן. לא יודעת למה אבל כשרואים אותה באסה לי ואני רוצה שכבר יעברו הלאה.

הסוף של הפרק מדהים. אני עדיין חושבת עליו. פגי יוצאת, ג'ואן מסתכלת עליה, פגי מחייכת. וואו וואו וואו. המבט הזה של ג'ואן. וואו

דון. כמה נראה לכם שהוא לא רצה שג'ואן תלך על זה כי זה מוסרית לא בסדר וכמה כי זה אומר שלא היצירתיות שלו היא שהביאה להם את יגואר?

כל עניין ה-לג'ואן יש מחיר, לפגי אין. וואו
ובכלל זה כל כך הרבה יותר מורכב מזה. לג'ואן יש מחיר גבוה, אבל היא צריכה גבר שיעזור לה לנקוב בו. לפגי יש מחיר כנראה אבל רק כשהוא מגיע מבחוץ, אין לה מחיר מול דון. פה היא מצליחה לעמוד על שלה ולהבין שזה צעד שהיא צריכה לעשות (וכמה שקינאתי בה על הצעד הזה).
ובין הכל מייגן שצריכה להסתובב.
מופתי.
 

black scar1

New member


וואו! יפה אבחנת המחיר! לא חשבתי על זה. קודוס!

לגבי דון- השאלה הזאת גם עלתה במוחי. אני רוצה לחשוב שזה שניהם, ושגם אכפת לו מג'ואן. היו מספיק אנשים רעים בפרק הזה, תני לי את הספק שיש שם אחד טוב.

השיחה הסופית בין דון לפגי קרעה אותי לגזרים. במיוחד הנשיקה בסוף על היד, והדמעות שהיו לשניהם בעיניים. הולי שיט.

כתבתי הרבה על הפרק בקפה וטלוויזיה. תקראו את התגובות שם. הם מרתקות.
 
עוד דבר שחשבתי עליו בהקשר הזה


אם העסק באמת הולך להתדרדר כמו שזה היה הכיוון שלו עד הפרק הזה, יכולים להראות את כל המעשה של ג'ואן - שעושה את הכל בשביל הכסף כדי שיהיה לבן שלה, כמעשה בסופו של דבר, לא רלוונטי.
 

black scar1

New member


וחשבתי על עוד משהו בכיוון אחר. מה ימנה מאותו חלאה שדרש לשכב עם ג'ואן להמשיך לדרוש את זה? שתשכב איתו או שיבטל איתם את העסק? הם נתנו לו תקדים, למה שלא ימשיך להשתמש בו?
 
למעלה