רכבת ישראל פסלה את CNR הסינית

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
רכבת ישראל פסלה את CNR הסינית

רכבת ישראל פסלה את CNR הסינית
תשמעו יש פה משהו מלוכלך ,לא רוצים את הסינים תגידו מראש ,אל תתנו להם להרגיש שהם ליגטמים במשחק .

הצעתה של חברת CNR הסינית במכרז הקטרים הענק של רכבת ישראל נפסלה, כך נודע ל"גלובס". הסיבה לביטול היא איחודה עם חברת CSR הסינית אשר מתמודדת גם היא במכרז. בחודשים האחרונים בחנה המחלקה המשפטית של רכבת ישראל את השתתפותן של שתי יצרניות הרכבת הסיניות, ולאחרונה אף שלחה מכתב לנציגות החברה בסין, בו היא דורשת ממנה לבחור איזו הצעה לבטל. חברות אלסטום ובומברדייה טוענות כי אם תזכה במכרז חברה סינית, הן יפנו לבית משפט.


http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001053178#fromelement=hp_morearticles
 

nitro11

New member
בקיצור, העורכי דין הולכים לבלות.

רכבת ישראל פסלה את CNR הסינית
תשמעו יש פה משהו מלוכלך ,לא רוצים את הסינים תגידו מראש ,אל תתנו להם להרגיש שהם ליגטמים במשחק .

הצעתה של חברת CNR הסינית במכרז הקטרים הענק של רכבת ישראל נפסלה, כך נודע ל"גלובס". הסיבה לביטול היא איחודה עם חברת CSR הסינית אשר מתמודדת גם היא במכרז. בחודשים האחרונים בחנה המחלקה המשפטית של רכבת ישראל את השתתפותן של שתי יצרניות הרכבת הסיניות, ולאחרונה אף שלחה מכתב לנציגות החברה בסין, בו היא דורשת ממנה לבחור איזו הצעה לבטל. חברות אלסטום ובומברדייה טוענות כי אם תזכה במכרז חברה סינית, הן יפנו לבית משפט.


http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001053178#fromelement=hp_morearticles
בקיצור, העורכי דין הולכים לבלות.
 

GLSRA

Active member
עורכי הדין הולכים לבלות אולי, הציבור עומד לסבול

רכבת ישראל פסלה את CNR הסינית
תשמעו יש פה משהו מלוכלך ,לא רוצים את הסינים תגידו מראש ,אל תתנו להם להרגיש שהם ליגטמים במשחק .

הצעתה של חברת CNR הסינית במכרז הקטרים הענק של רכבת ישראל נפסלה, כך נודע ל"גלובס". הסיבה לביטול היא איחודה עם חברת CSR הסינית אשר מתמודדת גם היא במכרז. בחודשים האחרונים בחנה המחלקה המשפטית של רכבת ישראל את השתתפותן של שתי יצרניות הרכבת הסיניות, ולאחרונה אף שלחה מכתב לנציגות החברה בסין, בו היא דורשת ממנה לבחור איזו הצעה לבטל. חברות אלסטום ובומברדייה טוענות כי אם תזכה במכרז חברה סינית, הן יפנו לבית משפט.


http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001053178#fromelement=hp_morearticles
עורכי הדין הולכים לבלות אולי, הציבור עומד לסבול
כל עיכוב בהחלטה מסכן את פתיחת הקו לירושלים במועד המתוכנן וחבל.
אגב, Scorpio36 כבר כתב על העניין הזה לא פעם בפורום אם כי זה היה עדיין לא רשמי
 
כן, סקורפיון36 מאוכזב.

עורכי הדין הולכים לבלות אולי, הציבור עומד לסבול
כל עיכוב בהחלטה מסכן את פתיחת הקו לירושלים במועד המתוכנן וחבל.
אגב, Scorpio36 כבר כתב על העניין הזה לא פעם בפורום אם כי זה היה עדיין לא רשמי
כן, סקורפיון36 מאוכזב.
חוקי המסחר הם באופן טבעי אכזריים.
מתחילת שנות ה-60 (המטרו של ת״א) דרך שנות ה-70 (מערכת דן-יהודה-שרון) ובהמשך לשנות ה-80, ה-90 וה-2000, תמיד היו האירופאיים (במיוחד הגרמניים והצרפתיים) היועצים הבחירים של ר״י, עירית ת״א, ומשרד התחבורה, עד להכנת מפרט הקטרים החשמליים שהנו פשוט מעולה ברמתו, כדי לרכוש ציוד ״מהליגה הראשונה״.
״ליושבים ביציע״ קשה לראות את אירופאיים מפסידים על ״המגרש הטכני״ שלהם.
מה לעשות אם הסינים כל כך זולים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה