בדקתי, עבדתי תקופה כסוקר עבור משרד התחבורה.
בדקתי את זה מהכיוון של מי שעולה בסורוקה ומה יעד ההמשך שלו וקווים כמו 149, 567, 501, 502, 531, 641,921 וקווי דן לרמת גן ופתח תקווה לצד כמובן גם קווים למרכז ת"א - חזרו על עצמם כל פעם.
קצת קשה לי להאמין שבכיוון השוב במוצ"ש או בראשון, זה היה שונה. חוץ מזה שאני מכיר אישית 8 אנשים שעושים את המסלול הזה כי גם למצוא טרמפ זו משימה לא קלה בכלל. איך שטרמפ מפורסם, תוך 5-10 דקות הוא כבר סגור.
עכשיו לגבי הרכבת:
1. תחנת הרכבת בבאר שבע טובה רק למי שגר בשכונה ג' ובמעונות ג'.
2. קווי האוטובוס טובים למי שגר בשכונות ב', ג' וד'
3. הרכבת יקרה פי שניים.
*יש סטודנטים שמשתמשים ברכבת, אבל לא כולם ואם תשאל אותי, הרוב לא משתמשים ברכבת כדי להגיע מכפר סבא/רעננה/הוד השרון/פתח תקווה לבאר שבע.
שורה תחתונה, לא לכולם יש אוטו, לא לכולם יש מקום בטרמפים ולא לכולם יש כסף להוציא על רכבות. הדרך המהירה ביותר היא באמצעות טרמפ, הרכבת לא כזאת מהירה בנסיעה מכפר סבא לת"א ועם ההחלפה לבאר שבע בת"א... וזאת למרות שטרמפ עולה 25-30 לבן אדם, רבים מעדיפים את האופציה הזו כי היא באמת מהירה וגם מורידים אותם ברוב המקרים עד הבית או קרוב לבית. הרכבת לא מצטיינת בלהוריד אותך עד הבית (ברוב המקרים), היא איטית בדיוק כמו האוטובוס (נכון גם להיום) ועולה פי שניים מהאוטובוס. אז אין באמת עדיפות לרכבת וגם ככה רוב הסטודנטים חוזרים לבאר שבע כבר בשבת/מוצ"ש.
בדקתי, עבדתי תקופה כסוקר עבור משרד התחבורה.בדקת כמה אנשים באים מחליפים ל-380?
מי שאין לו אוטו עדיף לו לנסוע עם הרכבת
בדקתי את זה מהכיוון של מי שעולה בסורוקה ומה יעד ההמשך שלו וקווים כמו 149, 567, 501, 502, 531, 641,921 וקווי דן לרמת גן ופתח תקווה לצד כמובן גם קווים למרכז ת"א - חזרו על עצמם כל פעם.
קצת קשה לי להאמין שבכיוון השוב במוצ"ש או בראשון, זה היה שונה. חוץ מזה שאני מכיר אישית 8 אנשים שעושים את המסלול הזה כי גם למצוא טרמפ זו משימה לא קלה בכלל. איך שטרמפ מפורסם, תוך 5-10 דקות הוא כבר סגור.
עכשיו לגבי הרכבת:
1. תחנת הרכבת בבאר שבע טובה רק למי שגר בשכונה ג' ובמעונות ג'.
2. קווי האוטובוס טובים למי שגר בשכונות ב', ג' וד'
3. הרכבת יקרה פי שניים.
*יש סטודנטים שמשתמשים ברכבת, אבל לא כולם ואם תשאל אותי, הרוב לא משתמשים ברכבת כדי להגיע מכפר סבא/רעננה/הוד השרון/פתח תקווה לבאר שבע.
שורה תחתונה, לא לכולם יש אוטו, לא לכולם יש מקום בטרמפים ולא לכולם יש כסף להוציא על רכבות. הדרך המהירה ביותר היא באמצעות טרמפ, הרכבת לא כזאת מהירה בנסיעה מכפר סבא לת"א ועם ההחלפה לבאר שבע בת"א... וזאת למרות שטרמפ עולה 25-30 לבן אדם, רבים מעדיפים את האופציה הזו כי היא באמת מהירה וגם מורידים אותם ברוב המקרים עד הבית או קרוב לבית. הרכבת לא מצטיינת בלהוריד אותך עד הבית (ברוב המקרים), היא איטית בדיוק כמו האוטובוס (נכון גם להיום) ועולה פי שניים מהאוטובוס. אז אין באמת עדיפות לרכבת וגם ככה רוב הסטודנטים חוזרים לבאר שבע כבר בשבת/מוצ"ש.