קו 669 מרעננה לבאר שבע!! החל מ1/12

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
אז תעשה קו שכן יסע דרך כביש 6

אבל בתח"צ האופציה הזו לא קיימת
אז בהינתן שאין קו אוטובוס דרך כביש 6, מה יעשה אדם שפוי ללא רכב שצריך להגיע מכפר סבא לבאר שבע?
אז תעשה קו שכן יסע דרך כביש 6
ואגב אני לא בטוח שברכבת מכפר סבא זה יותר זמן
 
בשעות השיא בטוח רכבת תהיה יותר מהירה

אז תעשה קו שכן יסע דרך כביש 6
ואגב אני לא בטוח שברכבת מכפר סבא זה יותר זמן
בשעות השיא בטוח רכבת תהיה יותר מהירה
אבל עדיין יהיו נוסעים שיעדיפו לעלות על אוטובוס בצומת רעננה ללא מעבר בתל אביב והחלפת רכבות והאוטובוס מיועד לא רק לתושבי כפר סבא ורעננה אלא גם לתושבי פתח תקוה, בני ברק, דרום מזרח רמת גן, גבעת שמואל, קרית אונו, גני תקוה, אור יהודה ויהוד.
שוב, אין מספיק ביקוש שמצדיק קו שיפעל כל יום ישירות בין כפר סבא לבאר שבע.
אז מה אתה מציע שהקו החדש יקוצר ויתחיל רק במחלף גהה, כי כפר סבאים ורעננים לא ישתמשו בו?
נקודת המוצא הכי מתאימה לקו כזה היא צומת רעננה, כי אז הקו יוכל לשרת בקלות גם את תושבי ישובי השרון לאורך כביש 4 וגם תושבים של כפר סבא ורעננה שכן יעדיפו ליסוע בו.
כפר סבאים שמעדיפים רכבת או ליסוע דרך תל אביב יוכלו להמשיך לעשות זאת כפי שעשו עד עתה.
רק חבל שהלו"ז של הקו לא אטרקטיבי לנסיעות גם בכיוון ההפוך. מה שהיה מעלה את סיכויי השרידות של הקו.
 

droriko

New member
לדעתי

בשעות השיא בטוח רכבת תהיה יותר מהירה
אבל עדיין יהיו נוסעים שיעדיפו לעלות על אוטובוס בצומת רעננה ללא מעבר בתל אביב והחלפת רכבות והאוטובוס מיועד לא רק לתושבי כפר סבא ורעננה אלא גם לתושבי פתח תקוה, בני ברק, דרום מזרח רמת גן, גבעת שמואל, קרית אונו, גני תקוה, אור יהודה ויהוד.
שוב, אין מספיק ביקוש שמצדיק קו שיפעל כל יום ישירות בין כפר סבא לבאר שבע.
אז מה אתה מציע שהקו החדש יקוצר ויתחיל רק במחלף גהה, כי כפר סבאים ורעננים לא ישתמשו בו?
נקודת המוצא הכי מתאימה לקו כזה היא צומת רעננה, כי אז הקו יוכל לשרת בקלות גם את תושבי ישובי השרון לאורך כביש 4 וגם תושבים של כפר סבא ורעננה שכן יעדיפו ליסוע בו.
כפר סבאים שמעדיפים רכבת או ליסוע דרך תל אביב יוכלו להמשיך לעשות זאת כפי שעשו עד עתה.
רק חבל שהלו"ז של הקו לא אטרקטיבי לנסיעות גם בכיוון ההפוך. מה שהיה מעלה את סיכויי השרידות של הקו.
לדעתי
הוא מסיים בצומת רעננה פשוט כי זה החניון הכי זמין. כבר דנו על זה,ושאלתי אם יש חניון בקריית ארה ואמרו לי שלא.
 

אורי404

New member
צומת רעננה ממש לא זמין

לדעתי
הוא מסיים בצומת רעננה פשוט כי זה החניון הכי זמין. כבר דנו על זה,ושאלתי אם יש חניון בקריית ארה ואמרו לי שלא.
צומת רעננה ממש לא זמין
החניון שם כל כך צפוף וקשה מאוד לנהגי האוטובוסים ולציבור הנוסעים.
זהו מסוף, שמתבקש רענון.
 

droriko

New member
ספר לי על זה

צומת רעננה ממש לא זמין
החניון שם כל כך צפוף וקשה מאוד לנהגי האוטובוסים ולציבור הנוסעים.
זהו מסוף, שמתבקש רענון.
ספר לי על זה
רק לצאת מהחניון זה סיוט,בגלל זה אני כל כך שונא את 561. אגב נסעתי לראשונה עם 640 שבוע שעבר. אני לא למה הוא צריך להיכנס לתוך המסוף מה הבעיה להוריד נוסעים בתחנה של 567/29 וכו , כל הסיבוב הזה שם עם הפקקים והכל זה עוד 10 דקות מיותרות.
 

אורי404

New member
בהחלט סיבוב מייגע ל-640

ספר לי על זה
רק לצאת מהחניון זה סיוט,בגלל זה אני כל כך שונא את 561. אגב נסעתי לראשונה עם 640 שבוע שעבר. אני לא למה הוא צריך להיכנס לתוך המסוף מה הבעיה להוריד נוסעים בתחנה של 567/29 וכו , כל הסיבוב הזה שם עם הפקקים והכל זה עוד 10 דקות מיותרות.
בהחלט סיבוב מייגע ל-640
יש סיבות רבות לשינוי במסוף צומת רעננה.
יש לדעתי היגיון מסוים בכניסה למסוף. כך, כאשר ממתינים בצומת רעננה לכיוון נתניה, ניתן לנסוע במספר קווי אוטובוסים, כמו ה-640 הנ"ל, 641, 642, 930, 947 ו-950.
אגב, בעבר הרחוק (שנות התשעים. אולי גם בתחילת שנות האלפיים), קו 561 לכיוון פתח תקווה ברב הנסיעות לא היה נכנס למסוף. בצומת כפר סבא הוא היה פונה שמאלה לכיוון אורט ומשטרת כפר סבא. רק בחלק מהנסיעות הוא היה נכנס למסוף. מאז צומת כפר סבא עבר שינוי ולא ניתן לפנות שמאלה.
 

droriko

New member
בשעוץ הלחץ אפילו יותר כי הוא לא נכנס למנהרה

צומת רעננה ממש לא זמין
החניון שם כל כך צפוף וקשה מאוד לנהגי האוטובוסים ולציבור הנוסעים.
זהו מסוף, שמתבקש רענון.
בשעוץ הלחץ אפילו יותר כי הוא לא נכנס למנהרה
 

אורי404

New member


בשעות השיא בטוח רכבת תהיה יותר מהירה
אבל עדיין יהיו נוסעים שיעדיפו לעלות על אוטובוס בצומת רעננה ללא מעבר בתל אביב והחלפת רכבות והאוטובוס מיועד לא רק לתושבי כפר סבא ורעננה אלא גם לתושבי פתח תקוה, בני ברק, דרום מזרח רמת גן, גבעת שמואל, קרית אונו, גני תקוה, אור יהודה ויהוד.
שוב, אין מספיק ביקוש שמצדיק קו שיפעל כל יום ישירות בין כפר סבא לבאר שבע.
אז מה אתה מציע שהקו החדש יקוצר ויתחיל רק במחלף גהה, כי כפר סבאים ורעננים לא ישתמשו בו?
נקודת המוצא הכי מתאימה לקו כזה היא צומת רעננה, כי אז הקו יוכל לשרת בקלות גם את תושבי ישובי השרון לאורך כביש 4 וגם תושבים של כפר סבא ורעננה שכן יעדיפו ליסוע בו.
כפר סבאים שמעדיפים רכבת או ליסוע דרך תל אביב יוכלו להמשיך לעשות זאת כפי שעשו עד עתה.
רק חבל שהלו"ז של הקו לא אטרקטיבי לנסיעות גם בכיוון ההפוך. מה שהיה מעלה את סיכויי השרידות של הקו.
 

droriko

New member
ואני אתן לך אנלוגיה מהתחום שלך

אדם שפוי יסע מכפר סבא לבאר שבע דרך כביש 6
האופציה של כביש 4 שייכת לעולם הישן שלפני כביש 6, ועוד בשעות של הפקקים זה גיהנום עלי אדמות.
ואני אתן לך אנלוגיה מהתחום שלך
לנסוע מכפר סבא לבאר שבע בכביש 4, זה כמו להרוס את מסילת איילון ולהחזיר את רכבת תל אביב-חיפה למסלול דרך ראש העין. מה לעשות את לא יכול ללכת נגד הקידמה.
 
אבל גם אי אפשר ללכת נגד הצרכים והביקוש

ואני אתן לך אנלוגיה מהתחום שלך
לנסוע מכפר סבא לבאר שבע בכביש 4, זה כמו להרוס את מסילת איילון ולהחזיר את רכבת תל אביב-חיפה למסלול דרך ראש העין. מה לעשות את לא יכול ללכת נגד הקידמה.
אבל גם אי אפשר ללכת נגד הצרכים והביקוש
קו שיסע דרך כביש 4 יהיה פחות מהיר לכפר סבאים אבל ישרת הרבה יותר נוסעים.
מה לעשות שכמות הנוסעים מכפר סבא לבאר שבע (מלבד מוצ"ש וימי ראשון) לא מצדיקה קו ישיר....
אז שוב, בהינתן שהאלטרנטיבות בתח"צ הן קו דרך כביש 4 או ליסוע דרך תל אביב עם החלפה, מה אדם שפוי יעשה? יקנה רכב? ישאר בביתו בכפר סבא?
 

droriko

New member
כמו שכתבתי אז

אבל גם אי אפשר ללכת נגד הצרכים והביקוש
קו שיסע דרך כביש 4 יהיה פחות מהיר לכפר סבאים אבל ישרת הרבה יותר נוסעים.
מה לעשות שכמות הנוסעים מכפר סבא לבאר שבע (מלבד מוצ"ש וימי ראשון) לא מצדיקה קו ישיר....
אז שוב, בהינתן שהאלטרנטיבות בתח"צ הן קו דרך כביש 4 או ליסוע דרך תל אביב עם החלפה, מה אדם שפוי יעשה? יקנה רכב? ישאר בביתו בכפר סבא?
כמו שכתבתי אז
מה הבעיה לעשות 2 קוים
קו שנוסע על כביש 4 שמיועד לרמת גנים ולקריית אונו ולאור יהודה וכו. וקו לתושבי השרון שיסע דרך כביש 6?
 

droriko

New member
ומה זה "במידה ואין אלטרנטיבה"

כמו שכתבתי אז
מה הבעיה לעשות 2 קוים
קו שנוסע על כביש 4 שמיועד לרמת גנים ולקריית אונו ולאור יהודה וכו. וקו לתושבי השרון שיסע דרך כביש 6?
ומה זה "במידה ואין אלטרנטיבה"
אז תעשה אלטרנטיבה! לא מדובר כאן על רכבת קלה או קו מהיר לירושלים שדורש משאבים עצומים.
 
לקו נוסף כזה יש הצדקה רק במוצ"ש וימי א' בכוון

ומה זה "במידה ואין אלטרנטיבה"
אז תעשה אלטרנטיבה! לא מדובר כאן על רכבת קלה או קו מהיר לירושלים שדורש משאבים עצומים.
לקו נוסף כזה יש הצדקה רק במוצ"ש וימי א' בכוון
דרום ורק בימי חמישי ושישי בכיוון צפון.
אין שום הצדקה בימי ב'-ד' לקו כזה ועלכך גם אתה הסכמת בדיון שהיה בעבר.
וצריך לזכור שבימי א' לחיילים (שהם והסטודנטים הצרכנים העיקריים של קו כזה) יש הסעות לבאר שבע.
 
סוף סוף הצליחו להפעיל קו אחד

כמו שכתבתי אז
מה הבעיה לעשות 2 קוים
קו שנוסע על כביש 4 שמיועד לרמת גנים ולקריית אונו ולאור יהודה וכו. וקו לתושבי השרון שיסע דרך כביש 6?
סוף סוף הצליחו להפעיל קו אחד
בוא קודם נראה את רמת הביקוש בו, ואחרי זה נדבר על חלוקתו לשני קווים נפרדים.
 

droriko

New member
זה לא אינדיקציה

סוף סוף הצליחו להפעיל קו אחד
בוא קודם נראה את רמת הביקוש בו, ואחרי זה נדבר על חלוקתו לשני קווים נפרדים.
זה לא אינדיקציה
כי רוב הסטודנטים מהשרון לא יסעו בו בגלל המסלול.
 
זאת בהחלט סוג של אינדיקציה

זה לא אינדיקציה
כי רוב הסטודנטים מהשרון לא יסעו בו בגלל המסלול.
זאת בהחלט סוג של אינדיקציה
אף אחד לא אומר שכולם יסעו בקו הזה.
אבל לפחות תוכל לדעת כמה יסעו מכביש 4.
ואם זה יצדיק קו נוסף.

בנוסף, אם המחיר יהיה תחרותי (ואין הרבה ספק בזה) אז כן, הרבה סטודנטים יסעו בו.
 

olli3

New member
מנהל
נכון, הם ימשיכו לנסוע עם 149/567 ויחליפו ל380

זה לא אינדיקציה
כי רוב הסטודנטים מהשרון לא יסעו בו בגלל המסלול.
נכון, הם ימשיכו לנסוע עם 149/567 ויחליפו ל380
נו באמת...
 

olli3

New member
מנהל
אלו שנוסעים כיום עם 149/567 ומחליפים ל380

או שהם יסעו עם הדבר הזה שנקרא אוטו
אלו שנוסעים כיום עם 149/567 ומחליפים ל380
לא יעברו לאוטו, מה לא ברור כאן?

אנחנו לא מדברים על אנשים שיעזבו את הרכב ויעברו לאוטובוס, אלא על אנשים שכיום עושים את הדרך לת"א ומת"א ממשיכים באוטובוס לבאר שבע. רק ההחלפות, העליה לאוטובוס וגם התור האורך (קו 380) מאריכים את כל הסיפור ב15-20 דקות וזה במקרה שיש מקום על 380 במוצ"ש, אחרת אתה מחכה לאוטובוס הבא. לכן טענתי שצריכות להיות נסיעות עוד יותר מוקדם של 669 ו לא רק ב21:30 במוצ"ש.
 

droriko

New member
בדקת כמה אנשים באים מחליפים ל-380?

אלו שנוסעים כיום עם 149/567 ומחליפים ל380
לא יעברו לאוטו, מה לא ברור כאן?

אנחנו לא מדברים על אנשים שיעזבו את הרכב ויעברו לאוטובוס, אלא על אנשים שכיום עושים את הדרך לת"א ומת"א ממשיכים באוטובוס לבאר שבע. רק ההחלפות, העליה לאוטובוס וגם התור האורך (קו 380) מאריכים את כל הסיפור ב15-20 דקות וזה במקרה שיש מקום על 380 במוצ"ש, אחרת אתה מחכה לאוטובוס הבא. לכן טענתי שצריכות להיות נסיעות עוד יותר מוקדם של 669 ו לא רק ב21:30 במוצ"ש.
בדקת כמה אנשים באים מחליפים ל-380?
מי שאין לו אוטו עדיף לו לנסוע עם הרכבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה