אין היגיון להמשיך עם הפרויקט במצב הנוכחי
ביום הפתיחה של הרק"ל (2022-2024) לפי אומדנים של נ.ת.ע הביקוש לנסיעות יעלה על ההספק המקסימלי של המערכת.
 
צריך כבר היום למצוא איך להציל את המצב ולבנות את הקטע התת קרקעי מוכן להפעלת מטרו
אין היגיון להמשיך עם הפרויקט במצב הנוכחיהאויב של הטוב הוא הטוב מאוד
כנראה שאתה צודק שהיו צריכים לתכנן מטרו ולא רק"ל
אבל כיום, שהתקדמו כל כך בתכנון, עדיף להתקדם ולא לחזור אחורה.
ייתכן שקווים עתידיים יותר, מעבר לקו האדום, כדאי לחשוב על מטרו, אבל גם זה כבר קשה לשנות היום.
בכל מקרה, נראה לי שכפי שקרה בירושלים, עדיף לנסות להתקדם ולהגיע להפעלה מוקדם ככל האפשר.
רק מערכת פועלת תוכיח לכל המקטרגים שאין תחליף למערכות להסעת המונים.
ביום הפתיחה של הרק"ל (2022-2024) לפי אומדנים של נ.ת.ע הביקוש לנסיעות יעלה על ההספק המקסימלי של המערכת.
 
צריך כבר היום למצוא איך להציל את המצב ולבנות את הקטע התת קרקעי מוכן להפעלת מטרו