נתיב התחבורה ברח' ז'בוטינסקי בפ"ת המכונה ציר המוות יסגר

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מעולה, יש לך אפשרות לצלם תמונות? מעניין אותי מאד.

גל ירוק כזה השיתו בצומת כצנלסון-סירקין בגבעתיים המחודש
יש כחצי דקה כמעט בה כל הרמזורים לנוסעים אדומים, והולכי הרגל כולם בירוק ושאר הזמן כולם באדום.
מעולה, יש לך אפשרות לצלם תמונות? מעניין אותי מאד.
זה צומת איקסים קלאסי, בדיוק כמו זה שהיה בירושלים. כל התנועה עומדת, הולכי הרגל חוצים בבטחה ואפשר גם באלכסון שפתאום כבר לא אסון.
 

orchilit

New member
אני לא עובר שם בדרך כלל, אבל אם ייצא לי בקרוב, אצלם ואשלח.

מעולה, יש לך אפשרות לצלם תמונות? מעניין אותי מאד.
זה צומת איקסים קלאסי, בדיוק כמו זה שהיה בירושלים. כל התנועה עומדת, הולכי הרגל חוצים בבטחה ואפשר גם באלכסון שפתאום כבר לא אסון.
אני לא עובר שם בדרך כלל, אבל אם ייצא לי בקרוב, אצלם ואשלח.
 

amit1270

New member
יש בירושלים עוד צומת איקסים (יחיד כיום). קוראים לו כיכר השבת

מעולה, יש לך אפשרות לצלם תמונות? מעניין אותי מאד.
זה צומת איקסים קלאסי, בדיוק כמו זה שהיה בירושלים. כל התנועה עומדת, הולכי הרגל חוצים בבטחה ואפשר גם באלכסון שפתאום כבר לא אסון.
יש בירושלים עוד צומת איקסים (יחיד כיום). קוראים לו כיכר השבת
 

ארזS

New member
אם אני זוכר נכון גם צומת הרחובות חזון איש - עזרא בבני ברק

יש בירושלים עוד צומת איקסים (יחיד כיום). קוראים לו כיכר השבת
אם אני זוכר נכון גם צומת הרחובות חזון איש - עזרא בבני ברק
למרות שאינו צומת X אלא צומת T מופעל אור ירוק להולכי רגל בכל הרמזורים כאשר התנועה נעצרת לחלוטין.
הסיבה היא שאחרת אף הולך רגל לא יוכל לחצות שם את הכביש.
 

orenhz

Member
גם בצמתים רבי עקיבא/ירושלים ורבי עקיבא/חזון איש

אם אני זוכר נכון גם צומת הרחובות חזון איש - עזרא בבני ברק
למרות שאינו צומת X אלא צומת T מופעל אור ירוק להולכי רגל בכל הרמזורים כאשר התנועה נעצרת לחלוטין.
הסיבה היא שאחרת אף הולך רגל לא יוכל לחצות שם את הכביש.
גם בצמתים רבי עקיבא/ירושלים ורבי עקיבא/חזון איש
 

ארזS

New member
דרך אגב, אני תושב בני ברק לשעבר

גם בצמתים רבי עקיבא/ירושלים ורבי עקיבא/חזון איש
דרך אגב, אני תושב בני ברק לשעבר
והאמת שכיום כשאני צריך לבקר בעיר אני לא הכי שמח...
בזמנו פעלו בעיר 3-4 קווי אוטובוסים, כיום אולי 30-40 קווים...

אני פשוט לא מבין איך אפשר לחיות בעיר הזאת. שיהיו בריאים.
 

aviy99

New member
פתח תקווה: נתיב התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי יסגר הלילה

נתיב התחבורה ברח' ז'בוטינסקי בפ"ת המכונה ציר המוות יסגר
נתיב התחבורה ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה המכונה "ציר המוות" ייסגר
YNET - פורסם: 09.11.14 , 14:49
עיריית פתח תקווה החליטה לסגור את נתיבי התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי בעיר עקב ריבוי התאונות הקטלניות והקשות שאירעו במקום בשנים האחרונות. עבודות העתקת תחנות האוטובוס לצדי הכביש יחלו באופן מיידי והסגירה תצא לפועל ביומיים הקרובים.

את ההחלטה קיבל ראש העירייה יצחק ברוורמן באופן חד-צדדי לאחר שהעירייה חסמה בעבר את נתיבי התחבורה הציבורית בצד המערבי של הרחוב, גם אז עקב תאונות קטלניות וקשות. מהעירייה נמסר כי הם מצפים ממשרד התחבורה למצוא הסדרי בטיחות ברורים שיפסיקו את התאונות במקום.
(רענן בן צור)
פתח תקווה: נתיב התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי יסגר הלילה
נתיב התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה ייסגר הלילה. זאת בעקבות החלטת ראש העיר עו"ד איציק ברוורמן, לסגור לאלתר את נתיב התחבורה הציבורית במרכז הכביש.

הצבת המחסומים (ניו-ג'רזי) תתבצע במשך כשלוש שעות, במהלך שעות הערב המאוחרות וזאת על מנת לצמצם את ההפרעה לתנועת הרכבים בכביש. עם סגירת הנתיב המסוכן יועתקו תחנות האוטובוס חזרה לנתיב הימני, בסמוך למדרכה, כפי שהיה בעבר, בדומה לנת"צ בפועל בהמשך הרחוב.

פורסם כעת במעריב
 
הודעות של אגד ואפיקים:

נתיב התחבורה ברח' ז'בוטינסקי בפ"ת המכונה ציר המוות יסגר
נתיב התחבורה ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה המכונה "ציר המוות" ייסגר
YNET - פורסם: 09.11.14 , 14:49
עיריית פתח תקווה החליטה לסגור את נתיבי התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי בעיר עקב ריבוי התאונות הקטלניות והקשות שאירעו במקום בשנים האחרונות. עבודות העתקת תחנות האוטובוס לצדי הכביש יחלו באופן מיידי והסגירה תצא לפועל ביומיים הקרובים.

את ההחלטה קיבל ראש העירייה יצחק ברוורמן באופן חד-צדדי לאחר שהעירייה חסמה בעבר את נתיבי התחבורה הציבורית בצד המערבי של הרחוב, גם אז עקב תאונות קטלניות וקשות. מהעירייה נמסר כי הם מצפים ממשרד התחבורה למצוא הסדרי בטיחות ברורים שיפסיקו את התאונות במקום.
(רענן בן צור)
הודעות של אגד ואפיקים:
אגד:
11.11.2014 פתח תקווה - סגירת מסלול התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי
החל מיום רביעי 12/11/14 ייסגר לתנועה מסלול התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה ממחלף גהה ועד המרכז הרפואי "רבין" (בילינסון) לכל אורכו בשני כיווני הנסיעה. הקווים ייסעו ברחוב ז'בוטינסקי בנתיב הרכבים הפרטיים מחוץ למסלול התחבורה הציבורית ויעצרו בתחנות שלאורך הרחוב.
[URL]http://www.egged.co.il/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94.aspx[/URL]

אפיקים:
11/11/2014 פתח תקווה - החל מתאריך 12.11.14 ייסגר מסלול התחבורה הציבורית ברחוב זבוטינסקי
לקוחות יקרים!
החל מיום רביעי 12/11/14 ייסגר לתנועה מסלול התחבורה הציבורית ברחוב ז’בוטינסקי בפתח תקווה ממחלף גהה ועד המרכז הרפואי "רבין" (בילינסון) לכל אורכו בשני כיווני הנסיעה.
הקווים: 86, 186, 189, 181, 188, 211, 486 ייסעו ברחוב ז’בוטינסקי בנתיב הרכבים הפרטיים מחוץ למסלול התחבורה הציבורית.
עקב שינויי התנועה צפויים שיבושים ועיכובים בתנועת האוטובוסים.
ניתן להתעדכן בכל עת במוקד המידע בטל’ *6686
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה!
[URL]http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=news&item=720[/URL]

אין (עדיין) הודעות של דן וקווים.
 
המת"צ הפסיק לפעול היום או שהוא פועל? ואיך אין באתר של החברה

נתיב התחבורה ברח' ז'בוטינסקי בפ"ת המכונה ציר המוות יסגר
נתיב התחבורה ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה המכונה "ציר המוות" ייסגר
YNET - פורסם: 09.11.14 , 14:49
עיריית פתח תקווה החליטה לסגור את נתיבי התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי בעיר עקב ריבוי התאונות הקטלניות והקשות שאירעו במקום בשנים האחרונות. עבודות העתקת תחנות האוטובוס לצדי הכביש יחלו באופן מיידי והסגירה תצא לפועל ביומיים הקרובים.

את ההחלטה קיבל ראש העירייה יצחק ברוורמן באופן חד-צדדי לאחר שהעירייה חסמה בעבר את נתיבי התחבורה הציבורית בצד המערבי של הרחוב, גם אז עקב תאונות קטלניות וקשות. מהעירייה נמסר כי הם מצפים ממשרד התחבורה למצוא הסדרי בטיחות ברורים שיפסיקו את התאונות במקום.
(רענן בן צור)
המת"צ הפסיק לפעול היום או שהוא פועל? ואיך אין באתר של החברה
בעלת ההיקף הגדול ביותר של פעילות במת"צ (דן) שום הודעה על כך?
אפילו אפיקים שמו עדכון באתר, וגם קווים (לקווים יש רק את קו 5 ,641 וקווי מודיעין במת"צ).
 
אתמול בלילה חסמו את המת"צ

המת"צ הפסיק לפעול היום או שהוא פועל? ואיך אין באתר של החברה
בעלת ההיקף הגדול ביותר של פעילות במת"צ (דן) שום הודעה על כך?
אפילו אפיקים שמו עדכון באתר, וגם קווים (לקווים יש רק את קו 5 ,641 וקווי מודיעין במת"צ).
אתמול בלילה חסמו את המת"צ
 
יש הודעה באתר של דן:

המת"צ הפסיק לפעול היום או שהוא פועל? ואיך אין באתר של החברה
בעלת ההיקף הגדול ביותר של פעילות במת"צ (דן) שום הודעה על כך?
אפילו אפיקים שמו עדכון באתר, וגם קווים (לקווים יש רק את קו 5 ,641 וקווי מודיעין במת"צ).
יש הודעה באתר של דן:
הודעה לנוסעי הקווים:1,38,49,50,51,66,82,92,150,166,192,251,366,466

שינוי במיקום תחנות ברח' ז'בוטינסקי פתח-תקווה בעקבות סגירת המת"צ
מביאים בזאת לידיעתכם, כי החל מיום ד' 12/11/14 הועתקו תחנות הקווים אל מחוץ למת"צ ז'בוטינסקי בעקבות סגירת המת"צ לתנועה.
להלן מיקומי התחנות:

לכיוון פתח-תקווה:
צומת גהה:
תחנה 1 – 466, 166, 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 92, 82, 49

ז'בוטינסקי/היצירה:
תחנה 1 – 466, 51, 50, 38, 1
תחנה 2 – 166, 92, 82, 66, 49

ז'בוטינסקי/שנקר:
תחנה 1 – 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 466, 366, 166, 92, 82, 49, 38

ז'בוטינסקי/הסיבים:
תחנה 1 – 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 466, 366, 166, 92, 82, 49, 38


לכיוון תל-אביב:

ז'בוטינסקי/השחם:
תחנה 1- 466
תחנה 2- 92, 82, 49, 38

ז'בוטינסקי/הסיבים:
תחנה 1 – 466, 51, 50, 1
תחנה 2– 366, 251, 192, 166, 150, 66

ז'בוטינסקי/שנקר:
תחנה 1 – 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 466, 366, 166, 92, 82, 49, 38

ז'בוטינסקי/היצירה:
תחנה 1 – 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 466, 366, 166, 92, 82, 49, 38

נסיעה טובה

[URL]http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=5510[/URL]
 
אז דן קוראים בפורום! לפני רבע שעה עדיין לא הייתה הודעה

יש הודעה באתר של דן:
הודעה לנוסעי הקווים:1,38,49,50,51,66,82,92,150,166,192,251,366,466

שינוי במיקום תחנות ברח' ז'בוטינסקי פתח-תקווה בעקבות סגירת המת"צ
מביאים בזאת לידיעתכם, כי החל מיום ד' 12/11/14 הועתקו תחנות הקווים אל מחוץ למת"צ ז'בוטינסקי בעקבות סגירת המת"צ לתנועה.
להלן מיקומי התחנות:

לכיוון פתח-תקווה:
צומת גהה:
תחנה 1 – 466, 166, 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 92, 82, 49

ז'בוטינסקי/היצירה:
תחנה 1 – 466, 51, 50, 38, 1
תחנה 2 – 166, 92, 82, 66, 49

ז'בוטינסקי/שנקר:
תחנה 1 – 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 466, 366, 166, 92, 82, 49, 38

ז'בוטינסקי/הסיבים:
תחנה 1 – 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 466, 366, 166, 92, 82, 49, 38


לכיוון תל-אביב:

ז'בוטינסקי/השחם:
תחנה 1- 466
תחנה 2- 92, 82, 49, 38

ז'בוטינסקי/הסיבים:
תחנה 1 – 466, 51, 50, 1
תחנה 2– 366, 251, 192, 166, 150, 66

ז'בוטינסקי/שנקר:
תחנה 1 – 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 466, 366, 166, 92, 82, 49, 38

ז'בוטינסקי/היצירה:
תחנה 1 – 66, 51, 50, 1
תחנה 2 – 466, 366, 166, 92, 82, 49, 38

נסיעה טובה

[URL]http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=5510[/URL]
אז דן קוראים בפורום! לפני רבע שעה עדיין לא הייתה הודעה
 
מדוע לכיוון פ"ת קו 66 מופרד מקו 49 בכל התחנות? הרי יש להם

נתיב התחבורה ברח' ז'בוטינסקי בפ"ת המכונה ציר המוות יסגר
נתיב התחבורה ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה המכונה "ציר המוות" ייסגר
YNET - פורסם: 09.11.14 , 14:49
עיריית פתח תקווה החליטה לסגור את נתיבי התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי בעיר עקב ריבוי התאונות הקטלניות והקשות שאירעו במקום בשנים האחרונות. עבודות העתקת תחנות האוטובוס לצדי הכביש יחלו באופן מיידי והסגירה תצא לפועל ביומיים הקרובים.

את ההחלטה קיבל ראש העירייה יצחק ברוורמן באופן חד-צדדי לאחר שהעירייה חסמה בעבר את נתיבי התחבורה הציבורית בצד המערבי של הרחוב, גם אז עקב תאונות קטלניות וקשות. מהעירייה נמסר כי הם מצפים ממשרד התחבורה למצוא הסדרי בטיחות ברורים שיפסיקו את התאונות במקום.
(רענן בן צור)
מדוע לכיוון פ"ת קו 66 מופרד מקו 49 בכל התחנות? הרי יש להם
בדיוק את אותו המסלול!!
 

olli3

New member
מנהל
מדוע קו 49 בכלל נוסע בז'בוטינסקי ולא דרך כביש 5?

מדוע לכיוון פ"ת קו 66 מופרד מקו 49 בכל התחנות? הרי יש להם
בדיוק את אותו המסלול!!
מדוע קו 49 בכלל נוסע בז'בוטינסקי ולא דרך כביש 5?
ומזה משנה, תחנה ליד תחנה בעומס הגדול של התנועה הרגילה + תנועת אוטובוסים גדולה, גם ככה לא תאפשר עצירה של כל אוטובוס ממש בתחנה אלא יעצרו כמה אחד אחרי השני.
 
תלוי ברווח שיהיה בין התחנות, ובוא ניתן לך מקרה של שעת

מדוע קו 49 בכלל נוסע בז'בוטינסקי ולא דרך כביש 5?
ומזה משנה, תחנה ליד תחנה בעומס הגדול של התנועה הרגילה + תנועת אוטובוסים גדולה, גם ככה לא תאפשר עצירה של כל אוטובוס ממש בתחנה אלא יעצרו כמה אחד אחרי השני.
תלוי ברווח שיהיה בין התחנות, ובוא ניתן לך מקרה של שעת
שפל שאדם מבוגר ישוב בתחנה של 66 והתחנות ריקות לגמרי, והנהג של 49 רואה שהתחנה שלו ריקה, אז הוא נוסע מהר ולא עוצר.
לגבי כביש 5- קו 49 משרת גם את תושבי בנר ברק שקרובים לצומת גהה, וגם את תושבי גבעת שמואל, כך שהתחנה של צומת גהה מאוד חשובה. בבוקר הרבה חיילים מגבעת שמואל ומבני ברק שקרובה לצומת גהה מחכים לו.
 

olli3

New member
מנהל
זה לא אמור ש49 צריך לשרת גם אותם, זה אומר שצריך קו נורמלי

תלוי ברווח שיהיה בין התחנות, ובוא ניתן לך מקרה של שעת
שפל שאדם מבוגר ישוב בתחנה של 66 והתחנות ריקות לגמרי, והנהג של 49 רואה שהתחנה שלו ריקה, אז הוא נוסע מהר ולא עוצר.
לגבי כביש 5- קו 49 משרת גם את תושבי בנר ברק שקרובים לצומת גהה, וגם את תושבי גבעת שמואל, כך שהתחנה של צומת גהה מאוד חשובה. בבוקר הרבה חיילים מגבעת שמואל ומבני ברק שקרובה לצומת גהה מחכים לו.
זה לא אמור ש49 צריך לשרת גם אותם, זה אומר שצריך קו נורמלי
במקביל לקו 137 שיסע בבכביש גהה ויתן את הקישור בין אזורים אלו לכביש גהה ובין כביש גהה לכפר הירוק ואונ' ת"א.
&nbsp
צריך להבין שהתחבורה הציבורית צריכה להיות יעילה וככל שיש לקו יותר תחנות וככל שהמסלול שלו מוארך יותר ולא מהיר כמו המסלול שבו כל רכב פרטי יסע - כל מי שיכול, לא יסע בו.
&nbsp
וכפי שעמוד השדרה פירט, אין סיבה שכל הקווים האלו יסעו על ז'בוטינסקי בפתח תקווה ובכלל בחלקם בהמשך דרכם לת"א. אין שום סיבה שנסיעה בקו 56 ממחלף אונו לעזריאלי תיקח 20 דקות (ואפילו פחות, נסעתי המון פעמים) ואילו נסיעה ב350 עד עזריאלי תיקח כ-45 דקות (במקרה הטוב).
 
יש קו עם מסלול כזה, רק צריך להתייחס אליו כקו סדיר ולא כקו

זה לא אמור ש49 צריך לשרת גם אותם, זה אומר שצריך קו נורמלי
במקביל לקו 137 שיסע בבכביש גהה ויתן את הקישור בין אזורים אלו לכביש גהה ובין כביש גהה לכפר הירוק ואונ' ת"א.
&nbsp
צריך להבין שהתחבורה הציבורית צריכה להיות יעילה וככל שיש לקו יותר תחנות וככל שהמסלול שלו מוארך יותר ולא מהיר כמו המסלול שבו כל רכב פרטי יסע - כל מי שיכול, לא יסע בו.
&nbsp
וכפי שעמוד השדרה פירט, אין סיבה שכל הקווים האלו יסעו על ז'בוטינסקי בפתח תקווה ובכלל בחלקם בהמשך דרכם לת"א. אין שום סיבה שנסיעה בקו 56 ממחלף אונו לעזריאלי תיקח 20 דקות (ואפילו פחות, נסעתי המון פעמים) ואילו נסיעה ב350 עד עזריאלי תיקח כ-45 דקות (במקרה הטוב).
יש קו עם מסלול כזה, רק צריך להתייחס אליו כקו סדיר ולא כקו
יוממים חד-יומי - קו 95 של קווים.
 
מדוע 366 נוסע דרך ז'בוטינסקי ולא דרך מלכה, המר ואם המושבות?

מדוע קו 49 בכלל נוסע בז'בוטינסקי ולא דרך כביש 5?
ומזה משנה, תחנה ליד תחנה בעומס הגדול של התנועה הרגילה + תנועת אוטובוסים גדולה, גם ככה לא תאפשר עצירה של כל אוטובוס ממש בתחנה אלא יעצרו כמה אחד אחרי השני.
מדוע 366 נוסע דרך ז'בוטינסקי ולא דרך מלכה, המר ואם המושבות?
מדוע 38 נוסע דרך ז'בוטינסקי ולא דרך אם המושבות?
מדוע 553 נוסע דרך ז'בוטינסקי עד גהה ולא דרך גיסין, המר וכביש 5?
מדוע 350 נוסע דרך ז'בוטינסקי בבני ברק ורמת גן ולא דרך אלוף שדה?
מדוע 82 נוסע דרך ז'בוטינסקי ולא דרך 471 ואלוף שדה?
מדוע באמת?
כי למשרד התחבורה יש קונספציה שהדרך מכל רחבי פתח תקוה לכל רחבי גוש דן חייבת לעבור בז'בוטינסקי הקדוש בלבד.
כעת הקונספציה הזו מתפוצצת לאנשי משרד התחבורה בפרצוף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה