מצגת עקרונות "לו"ז מהפכה".

מצב
הנושא נעול.
יש אבל עם החלפה

אבל זה פוגע עוד יותר בנסיעות צפונה מאשקלון?
עד שיש בכלל איזהו קו או תחבורה שנוסעת צפונה גם את זה מבטלים? מה נסגר איתם? מה אני צריך קו להרצליה שזה במרכז? אני צריך תבחורה ציבורית צפונה למה את זה אין פה? וגם מה שיש הורסים,מיום ליום הרכבת פשוט הולכת להיות גרועה יותר
יש אבל עם החלפה
ובשעות השיא בבוקר תהיה רכבת אחת בשעה מאשקלון לבנימינה ובשעות אחר הצהריים בכיוון ההפוך.
 
אם החלפה אני גם יכול להגיע לחו"ל זה לא פתרון

יש אבל עם החלפה
ובשעות השיא בבוקר תהיה רכבת אחת בשעה מאשקלון לבנימינה ובשעות אחר הצהריים בכיוון ההפוך.
אם החלפה אני גם יכול להגיע לחו"ל זה לא פתרון
כל הענין הוא שכמה שפחות טרטרטוים כדי להגיע ממקום למקום, במקום זה מצמצמים לי את האפשריות, אגב מה הענין שהפכו אתה קווים של נתניה רחובות הפכו לנתניה אשקלון ובנימינה אשקלון לבנימינה רחובות? למה לא להשאיר את אותו דבר?
 
אגב, שים לב שהשינויים בצפון תואמים את הכיוון

כצפוי: מהפכה יוק, מעט מאוד שינויים.
כשכתבת "לו"ז מהפכה" הבנתי הייתה שיתוכנן לו"ז חדש לגמרי מאפס, וכפועל יוצא עם קווי שירות די שונים מאלה שיש היום. לדעתי זה לא צפוי לקרות בשנים הקרובות ולא כי אין צורך (יש ועוד איך), אלא כי אומץ לעשות דבר כזה אין ולא צפוי להיות פתאום למקבלי ההחלטות.

יש בכל זאת כמה שינויים לטובה כמו הארכת הפרברית עד לנהריה והפעלת רכבת ישירה לאשדוד-אשקלון-שדרות. יש גם דברים שנויים במחלוקת: קו בנימינה-רחובות במקום בנימינה-אשקלון (לדעתי זהו צעד נכון, אבל צפוי להיתקל בהתנגדות) והפעלת רכבת ישירה בקו לירושלים שלא עוצרת בבית שמש (חלק משמעותי מהנוסעים מ/אל ירושלים הם מבית שמש). יש גם דברים שקשה לי לחוות בכלל דעה לגביהם, כמו הכפלת מספר הרכבות בקו לדימונה משני זוגות ביום לארבע... ויש דברים שבולטים בחסרונם, כמו רכבת הלילה המובטחת לרחובות-אשדוד-אשקלון, ושתי רכבות לשעה בלבד בתחנות חולון ובת-ים (ככה לא אמור להיראות קו רכבת מטרופוליני).

ואני בהחלט מצפה לשינויים לטובה גם בזמני הנסיעה, שהמצגת לא מתייחסת אליהם. או שנזמין את המנהלים לנסיעת מבחן נוספת בקטע יבנה מערב-אשדוד?
אגב, שים לב שהשינויים בצפון תואמים את הכיוון
שאתה חותר אליו - מגמה של הפרדה בין שירות פרברי לשירות בינעירוני - תראה מה קורה לתחנות קרית חיים, חוצות המפרץ ובת גלים.
 
רכבות לדימונה

כצפוי: מהפכה יוק, מעט מאוד שינויים.
כשכתבת "לו"ז מהפכה" הבנתי הייתה שיתוכנן לו"ז חדש לגמרי מאפס, וכפועל יוצא עם קווי שירות די שונים מאלה שיש היום. לדעתי זה לא צפוי לקרות בשנים הקרובות ולא כי אין צורך (יש ועוד איך), אלא כי אומץ לעשות דבר כזה אין ולא צפוי להיות פתאום למקבלי ההחלטות.

יש בכל זאת כמה שינויים לטובה כמו הארכת הפרברית עד לנהריה והפעלת רכבת ישירה לאשדוד-אשקלון-שדרות. יש גם דברים שנויים במחלוקת: קו בנימינה-רחובות במקום בנימינה-אשקלון (לדעתי זהו צעד נכון, אבל צפוי להיתקל בהתנגדות) והפעלת רכבת ישירה בקו לירושלים שלא עוצרת בבית שמש (חלק משמעותי מהנוסעים מ/אל ירושלים הם מבית שמש). יש גם דברים שקשה לי לחוות בכלל דעה לגביהם, כמו הכפלת מספר הרכבות בקו לדימונה משני זוגות ביום לארבע... ויש דברים שבולטים בחסרונם, כמו רכבת הלילה המובטחת לרחובות-אשדוד-אשקלון, ושתי רכבות לשעה בלבד בתחנות חולון ובת-ים (ככה לא אמור להיראות קו רכבת מטרופוליני).

ואני בהחלט מצפה לשינויים לטובה גם בזמני הנסיעה, שהמצגת לא מתייחסת אליהם. או שנזמין את המנהלים לנסיעת מבחן נוספת בקטע יבנה מערב-אשדוד?
רכבות לדימונה
המשמעות של 'ארבעה זוגות' היא ארבע נסיעות לכל כיוון - בדיוק המצב כיום.
 

easylivin

New member
על התיקון. זה באמת היה מוזר אילו היו

רכבות לדימונה
המשמעות של 'ארבעה זוגות' היא ארבע נסיעות לכל כיוון - בדיוק המצב כיום.
על התיקון. זה באמת היה מוזר אילו היו
מכפילים את מספר הרכבות בקו לדימונה במצבו הנוכחי.
 

Mister Eli

New member
דימונה נותרה ללא שינוי

כצפוי: מהפכה יוק, מעט מאוד שינויים.
כשכתבת "לו"ז מהפכה" הבנתי הייתה שיתוכנן לו"ז חדש לגמרי מאפס, וכפועל יוצא עם קווי שירות די שונים מאלה שיש היום. לדעתי זה לא צפוי לקרות בשנים הקרובות ולא כי אין צורך (יש ועוד איך), אלא כי אומץ לעשות דבר כזה אין ולא צפוי להיות פתאום למקבלי ההחלטות.

יש בכל זאת כמה שינויים לטובה כמו הארכת הפרברית עד לנהריה והפעלת רכבת ישירה לאשדוד-אשקלון-שדרות. יש גם דברים שנויים במחלוקת: קו בנימינה-רחובות במקום בנימינה-אשקלון (לדעתי זהו צעד נכון, אבל צפוי להיתקל בהתנגדות) והפעלת רכבת ישירה בקו לירושלים שלא עוצרת בבית שמש (חלק משמעותי מהנוסעים מ/אל ירושלים הם מבית שמש). יש גם דברים שקשה לי לחוות בכלל דעה לגביהם, כמו הכפלת מספר הרכבות בקו לדימונה משני זוגות ביום לארבע... ויש דברים שבולטים בחסרונם, כמו רכבת הלילה המובטחת לרחובות-אשדוד-אשקלון, ושתי רכבות לשעה בלבד בתחנות חולון ובת-ים (ככה לא אמור להיראות קו רכבת מטרופוליני).

ואני בהחלט מצפה לשינויים לטובה גם בזמני הנסיעה, שהמצגת לא מתייחסת אליהם. או שנזמין את המנהלים לנסיעת מבחן נוספת בקטע יבנה מערב-אשדוד?
דימונה נותרה ללא שינוי
4 רכבות לכל כיוון ביום.
 

amit1270

New member
מהפכונת

מצגת עקרונות "לו"ז מהפכה".
* בחודש דצמבר השנה ייפתח לתנועה קטע אשקלון-שדרות. קו השירות הוד השרון-ראשל"צ-אשקלון יוארך לשדרות. בשעות השיא תופעלנה שתי רכבות שתתחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת שדרות, בעוד שבשעות השפל תופעל רכבת אחת לשעה. מועדי נסיעה מדויקים בקטע אשקלון-שדרות יפורסמו במהלך חודש זה. לא יהיו שינויים נוספים בלו"ז דצמבר 2013.

* בתחילת שנת 2014 יופעל לו''ז חדש, לו"ז חורף 2014 (מהפכה), שנמצא כעת בתכנון. מצ"ב מצגת שמתארת את עקרונות "לו"ז המהפכה" ע"פ קווי השירות.
מהפכונת
 
יש סיכוי לקו חוף מאשקלון דרך בת ים?

מצגת עקרונות "לו"ז מהפכה".
* בחודש דצמבר השנה ייפתח לתנועה קטע אשקלון-שדרות. קו השירות הוד השרון-ראשל"צ-אשקלון יוארך לשדרות. בשעות השיא תופעלנה שתי רכבות שתתחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת שדרות, בעוד שבשעות השפל תופעל רכבת אחת לשעה. מועדי נסיעה מדויקים בקטע אשקלון-שדרות יפורסמו במהלך חודש זה. לא יהיו שינויים נוספים בלו"ז דצמבר 2013.

* בתחילת שנת 2014 יופעל לו''ז חדש, לו"ז חורף 2014 (מהפכה), שנמצא כעת בתכנון. מצ"ב מצגת שמתארת את עקרונות "לו"ז המהפכה" ע"פ קווי השירות.
יש סיכוי לקו חוף מאשקלון דרך בת ים?
המצגת לא נפתחת אצלי. יש מצב לקו חדש מאשקלון צפונה דרך בת ים הרצליה ונתניה?
 
לא לפי המצגת ולפי חלוקת הקווים השונים בין

יש סיכוי לקו חוף מאשקלון דרך בת ים?
המצגת לא נפתחת אצלי. יש מצב לקו חדש מאשקלון צפונה דרך בת ים הרצליה ונתניה?
לא לפי המצגת ולפי חלוקת הקווים השונים בין
המסילות במסדרון איילון.
יהיה קו אשקלון-נתניה דרך רחובות ולוד (במקום אשקלון-בנימינה ורחובות-נתניה יהיה אשקלון-נתניה ורחובות-בנימינה).
הקו מאשקלון (בעתיד משדרות) דרך ראשון לציון, בת ים וחולון ימשיך כמו היום עד הוד השרון.
 
אז גם את הקו הצפוני היחידי שיש לאשקלון יבטלו?

לא לפי המצגת ולפי חלוקת הקווים השונים בין
המסילות במסדרון איילון.
יהיה קו אשקלון-נתניה דרך רחובות ולוד (במקום אשקלון-בנימינה ורחובות-נתניה יהיה אשקלון-נתניה ורחובות-בנימינה).
הקו מאשקלון (בעתיד משדרות) דרך ראשון לציון, בת ים וחולון ימשיך כמו היום עד הוד השרון.
אז גם את הקו הצפוני היחידי שיש לאשקלון יבטלו?
עד שיש בכללל איזה תבחורהכ לשהי לצפון גם אותה יבטלו וישארו אותה עד נתניה בלבד? מה עשינו בזה לא מבין, איזה עצבים שהתחבורה הזאת רק הולכת ונהרסת במקום להשתפר, אני היתי בכלל עושה משהו אחר, דווקא את הקו שאמור להיות משדרות להוד השרון היתי הופך אותתו צפונה(וכך גם לתשובי דרום גוש דן יהיה נסיעה צפונה) ואת הקו של אשקלון רחובות להופך אותו לרחובות וכך גם לרחובות יש דרך להגיע לפתח תקווה ולא רק דרך קוי אוטבוס.
 
לכולם יש איך להגיע לכל מקום רק עם החלפה

אז גם את הקו הצפוני היחידי שיש לאשקלון יבטלו?
עד שיש בכללל איזה תבחורהכ לשהי לצפון גם אותה יבטלו וישארו אותה עד נתניה בלבד? מה עשינו בזה לא מבין, איזה עצבים שהתחבורה הזאת רק הולכת ונהרסת במקום להשתפר, אני היתי בכלל עושה משהו אחר, דווקא את הקו שאמור להיות משדרות להוד השרון היתי הופך אותתו צפונה(וכך גם לתשובי דרום גוש דן יהיה נסיעה צפונה) ואת הקו של אשקלון רחובות להופך אותו לרחובות וכך גם לרחובות יש דרך להגיע לפתח תקווה ולא רק דרך קוי אוטבוס.
לכולם יש איך להגיע לכל מקום רק עם החלפה
החלפת רכבת בתל אביב זה לא אסון.
 
למה אני צריך להחליף? למה אין אפשרות ישירה?

לכולם יש איך להגיע לכל מקום רק עם החלפה
החלפת רכבת בתל אביב זה לא אסון.
למה אני צריך להחליף? למה אין אפשרות ישירה?
ומה לעשות ההחלפה המטומטמת הזאת בתל אביב מבזבזת זמן(אגב בעקבות הקו החדש אני צריך להמתין רבע שעה עד 20 דקות כדי שתגיע לי רכבת לצפון , ואם זה הקווים שהיו עד עכשיו לכיון בנימנינה צריך גם להחליף עכשיו? זה מה שהקרא הרעה בתנאים, וחבל,במקום לשפר ולנסות לחבר גם את החוף הדרומי לצפון פשוט מבטלים אותו
 

ronezra

New member
אין סיכוי כי בתחנת ההגנה והשלום זה רציף אחר ו

יש סיכוי לקו חוף מאשקלון דרך בת ים?
המצגת לא נפתחת אצלי. יש מצב לקו חדש מאשקלון צפונה דרך בת ים הרצליה ונתניה?
אין סיכוי כי בתחנת ההגנה והשלום זה רציף אחר ו
ושונה מהמקובל לכיוון צפון
 

נוסע23

New member
המצגת קצת מבלבלת לגבי הקו לבאר שבע

מצגת עקרונות "לו"ז מהפכה".
* בחודש דצמבר השנה ייפתח לתנועה קטע אשקלון-שדרות. קו השירות הוד השרון-ראשל"צ-אשקלון יוארך לשדרות. בשעות השיא תופעלנה שתי רכבות שתתחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת שדרות, בעוד שבשעות השפל תופעל רכבת אחת לשעה. מועדי נסיעה מדויקים בקטע אשקלון-שדרות יפורסמו במהלך חודש זה. לא יהיו שינויים נוספים בלו"ז דצמבר 2013.

* בתחילת שנת 2014 יופעל לו''ז חדש, לו"ז חורף 2014 (מהפכה), שנמצא כעת בתכנון. מצ"ב מצגת שמתארת את עקרונות "לו"ז המהפכה" ע"פ קווי השירות.
המצגת קצת מבלבלת לגבי הקו לבאר שבע
כתוב שם שיהיה זוג רכבות (שתי רכבות ביום?) דרך נתב"ג עם עצירה ברמלה. אבל בדיאגרמה, התחנה ברמלה מופיעה בקו שמסומן בירוק, לא בחום.

אם אכן מוסיפים שתי רכבות דרך נתב"ג עם עצירה ברמלה, ושאר הקווים נותרים כפי שהיו, אז לא מדובר בשינוי משמעותי (זה יועיל לנוסעים שרוצים להגיע לנתב"ג וישפר את השרות מרמלה לתל אביב, אבל לרוב הנוסעים מבאר שבע למרכז הרכבת הזו תהיה עד כדי כך איטית שעדיף יהיה להם להמתין לרכבת הבאה).

אם לעומת זאת מדובר על עצירה נוספת ברכבת הרגילה, אז עבור רוב הנוסעים מדובר בהרעה בזמן הנסיעה, לא בשיפור.

כך או כך, זה קצת מאכזב - קיוויתי לראות תוספת של רכבות מהירות בין באר שבע לתל אביב. אני מקווה לפחות שיעשה מאמץ לקצר את זמן הנסיעה.
 

Juvy

New member
אגב, בתכנית המקורית לתחנת שדרות-

מצגת עקרונות "לו"ז מהפכה".
* בחודש דצמבר השנה ייפתח לתנועה קטע אשקלון-שדרות. קו השירות הוד השרון-ראשל"צ-אשקלון יוארך לשדרות. בשעות השיא תופעלנה שתי רכבות שתתחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת שדרות, בעוד שבשעות השפל תופעל רכבת אחת לשעה. מועדי נסיעה מדויקים בקטע אשקלון-שדרות יפורסמו במהלך חודש זה. לא יהיו שינויים נוספים בלו"ז דצמבר 2013.

* בתחילת שנת 2014 יופעל לו''ז חדש, לו"ז חורף 2014 (מהפכה), שנמצא כעת בתכנון. מצ"ב מצגת שמתארת את עקרונות "לו"ז המהפכה" ע"פ קווי השירות.
אגב, בתכנית המקורית לתחנת שדרות-
...תכננו גם שביל אפניים שייקשר מהרכבת ישירות מכללת ספיר.
מישהו יודע מה קורה עם השביל הזה? אם יסלל בכלל? כי בשטח כרגע לא נראה שנעשה משהו לטובת העניין.
 

amit1270

New member
בסיור שערכנו שם, בועז ואני, לפני חודשיים

אגב, בתכנית המקורית לתחנת שדרות-
...תכננו גם שביל אפניים שייקשר מהרכבת ישירות מכללת ספיר.
מישהו יודע מה קורה עם השביל הזה? אם יסלל בכלל? כי בשטח כרגע לא נראה שנעשה משהו לטובת העניין.
בסיור שערכנו שם, בועז ואני, לפני חודשיים
נאמר לנו שהשביל ייסלל. לא בטוח שזה באחריות הרכבת.
 
שום בשורות בקו לירושלים

מצגת עקרונות "לו"ז מהפכה".
* בחודש דצמבר השנה ייפתח לתנועה קטע אשקלון-שדרות. קו השירות הוד השרון-ראשל"צ-אשקלון יוארך לשדרות. בשעות השיא תופעלנה שתי רכבות שתתחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת שדרות, בעוד שבשעות השפל תופעל רכבת אחת לשעה. מועדי נסיעה מדויקים בקטע אשקלון-שדרות יפורסמו במהלך חודש זה. לא יהיו שינויים נוספים בלו"ז דצמבר 2013.

* בתחילת שנת 2014 יופעל לו''ז חדש, לו"ז חורף 2014 (מהפכה), שנמצא כעת בתכנון. מצ"ב מצגת שמתארת את עקרונות "לו"ז המהפכה" ע"פ קווי השירות.
שום בשורות בקו לירושלים
לא סתימת החורים הדו שעתיים בשעות הצהריים.
לא רכבת יותר מאוחרת לירושלים בערב.
על קיצור משמעותי של הלו"ז כבר מזמן הפסקתי לפנטז.

מה שיש זו הרכבת ה"מהירה" המקושקשת פעמיים ביום, שאם מישהו צריך החלפה מתחנת ההגנה לתחנת ת"א השלום או מרכז (היעד של רוב הנוסעים) רווח הזמן נאכל כמעט לחלוטין. מעניין כמה משתמשים בזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה