תודה על ההצעות, בהחלט רעיונות מעולים
יש רצון לנת"צ גם בנתיבי איילון בקטע עליו אתה מדבר. יש רצון לנת"צים ברחבי ישראל כולל בתוך הערים. מנגד יש יותר מידי גורמים שלא רוצים אותם ולמרות שהגיונית יש לפתוח נת"צים בכבישים עמוסים, יש לכך מתנגדים רבים שיכולים להוביל לכישלון מהלכים שכאלו.
זה סוג של חינוך מחדש פתיחת הנת"צ באיילון...
תודה על ההצעות, בהחלט רעיונות מעוליםקבל:
1. להעביר את קו 378 של מטרופולין ליסוע דרך הנת"צ.
2. 9 קווים מאשקלון/אשדוד/יבנה דרך הנת"צ למסוף 2000 ולאוניברסיטת תל אביב - 3 מכל מוצא ללא עצירות ביניים בנת"צ למסוף 2000, 3 לאוניברסיטת תל אביב, 3 לרכבת מרכז שעוצרים במחלפים באיילון דרום.
3. קו מרחובות מהיר לרכבת מרכז דרך 431 והנת"צ.
אבל אני נשאר בדיעה שקווים כאלה לא מצדיקים את הנת"צ ובודאי שהנת"צ הזה לוקה בחסר כל עוד הוא רק עד קיבוץ גלויות ולא עד רוקח.
הנה עוד דוגמא לשיטת הטלאים: אם כבר נת"צ באיילון, אז מתבקש קודם כל שיהיה בקטע המרכזי והכי עמוס שלו שגם יש בו יותר נתיבים.
יש דברים שתלויים זה בזה, ונת"צ באיילון דרום בלבד שלאחריו האוטובוסים "המהירים" ייתקעו בין קיבוץ גלויות למסוף 2000 או צפונה יותר, נועד מראש לכשלון.
ולכן, עצם הגישה של לנסות להצדיק את הנת"צ הזה במבודד מכל השאר זו גישה מוטעית.
אז הצעה בונה לך ולמשרד התחבורה: אם כבר מתעקשים על נת"צ באיילון תאריכו אותו לקטע החשוב ביותר של הכביש הזה (שגם יתחבר לנתיב המהיר בכביש 1).
אתם יורים לעצמכם ברגליים בגישה שאתם נוקטים בה ומנסים לדלות מים מאבן.
זה בדיוק ההיפך מגישה מערכתית יעילה.
יש רצון לנת"צ גם בנתיבי איילון בקטע עליו אתה מדבר. יש רצון לנת"צים ברחבי ישראל כולל בתוך הערים. מנגד יש יותר מידי גורמים שלא רוצים אותם ולמרות שהגיונית יש לפתוח נת"צים בכבישים עמוסים, יש לכך מתנגדים רבים שיכולים להוביל לכישלון מהלכים שכאלו.
זה סוג של חינוך מחדש פתיחת הנת"צ באיילון...