הקווים בבאר שבע הם על כביש מרכזי
7-8 מגיע לתחנה מרכזית ממוצע של 10 דק' נסיעה , אפשר להחליף
אוטובוס בקלות BIG , אפשר להחליף גם בסורקה אוטבוס ל BIG.
לא ברור לי למה אין אוטבוס לגראנד קניון ורק קו 9 או 13 מגיע ליד .
באר שבע היא עיר גדולה מאד והקווים שם מווסתים לתחנה מרכזית
דק' נסיעה של 10-15-20 דק' נסיעה , אתה יודע בגוש דן להגיע מחולון
לתל אביב לוקח בבוקר מעל שעה .
יבנה קטנה ופה אוטובוס יש בכל רחוב ,האוטבוס נוסע דרום וחזרה צפון וחזרה
דרום , מערב מזרח חזרה למזרח ובכלל אין נוסעים.
הקווים בבאר שבע הם על כביש מרכזילקווים מרכזיים, כן.
קווים 3,7,8,9,12,31 יש להם תדירות טובה. באופן יחסי - לא, הם עדיין מפוצצים בשעות העומס.
 
אבל מה תעשה עם הקווים האלה? תגיע למרכזית... ואם אתה רוצה להגיע לביג? אז אם אתה מנווה זאב, יש לך מזל ויש לך קו 14, פעם ברבע שעה-עשרים דקות, או שאם אתה מי"א ו' וד' אז יש לך קווים 16 ו-25, במקרה הטוב פעם ברבע שעה, בדרך כלל פחות, ועוד ייקח לך דקות ארוכות להגיע איתם לביג...
 
ואם אתה משכונה אחרת? בבקשה, תחליף לקווים הלא תדירים הללו מקו לא תדיר אחר...
ואם אתה רוצה להגיע למרכזית, אבל אתה מנחל עשן/י"א/רמות? אז בבקשה, קח קווים שהתדירות שלהם היא אחת ל-30-40 דקות, או במקרה של נחל עשן קצת פחות. ואתה תידחס, כי זו לא תדירות שמספיקה.
 
או נאות לון, שמקבלת שירות פעם ברבע שעה וגם זה רק לתחנה המרכזית, או נווה נוי, עוד יותר גרוע.
אין לי פשוט כוח להמשיך לתאר את בעיות התח"צ בבאר שבע. יש מהן הרבה.
 
השורה התחתונה היא שלשיטתך תח"צ טובה = אוטובוסים לא ריקים, אבל זה פשוט מדד שגוי. לפי מה שאתה אומר, לכל אחד ביבנה יש רכב, אז למה שיסעו בתח"צ גרועה?
בב"ש זה ממש לא המצב, אז חייבים לנסוע בתח"צ, ואז מה לעשות - גם קווים גרועים מתמלאים.
 
(ובבקשה בוא לא נתחיל לדבר על רמת השירות של מטרודן)
7-8 מגיע לתחנה מרכזית ממוצע של 10 דק' נסיעה , אפשר להחליף
אוטובוס בקלות BIG , אפשר להחליף גם בסורקה אוטבוס ל BIG.
לא ברור לי למה אין אוטבוס לגראנד קניון ורק קו 9 או 13 מגיע ליד .
באר שבע היא עיר גדולה מאד והקווים שם מווסתים לתחנה מרכזית
דק' נסיעה של 10-15-20 דק' נסיעה , אתה יודע בגוש דן להגיע מחולון
לתל אביב לוקח בבוקר מעל שעה .
יבנה קטנה ופה אוטובוס יש בכל רחוב ,האוטבוס נוסע דרום וחזרה צפון וחזרה
דרום , מערב מזרח חזרה למזרח ובכלל אין נוסעים.