למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
הקווים בבאר שבע הם על כביש מרכזי

לקווים מרכזיים, כן.
קווים 3,7,8,9,12,31 יש להם תדירות טובה. באופן יחסי - לא, הם עדיין מפוצצים בשעות העומס.
&nbsp
אבל מה תעשה עם הקווים האלה? תגיע למרכזית... ואם אתה רוצה להגיע לביג? אז אם אתה מנווה זאב, יש לך מזל ויש לך קו 14, פעם ברבע שעה-עשרים דקות, או שאם אתה מי"א ו' וד' אז יש לך קווים 16 ו-25, במקרה הטוב פעם ברבע שעה, בדרך כלל פחות, ועוד ייקח לך דקות ארוכות להגיע איתם לביג...
&nbsp
ואם אתה משכונה אחרת? בבקשה, תחליף לקווים הלא תדירים הללו מקו לא תדיר אחר...
ואם אתה רוצה להגיע למרכזית, אבל אתה מנחל עשן/י"א/רמות? אז בבקשה, קח קווים שהתדירות שלהם היא אחת ל-30-40 דקות, או במקרה של נחל עשן קצת פחות. ואתה תידחס, כי זו לא תדירות שמספיקה.
&nbsp
או נאות לון, שמקבלת שירות פעם ברבע שעה וגם זה רק לתחנה המרכזית, או נווה נוי, עוד יותר גרוע.
אין לי פשוט כוח להמשיך לתאר את בעיות התח"צ בבאר שבע. יש מהן הרבה.
&nbsp
השורה התחתונה היא שלשיטתך תח"צ טובה = אוטובוסים לא ריקים, אבל זה פשוט מדד שגוי. לפי מה שאתה אומר, לכל אחד ביבנה יש רכב, אז למה שיסעו בתח"צ גרועה?
בב"ש זה ממש לא המצב, אז חייבים לנסוע בתח"צ, ואז מה לעשות - גם קווים גרועים מתמלאים.
&nbsp
(ובבקשה בוא לא נתחיל לדבר על רמת השירות של מטרודן)
הקווים בבאר שבע הם על כביש מרכזי
7-8 מגיע לתחנה מרכזית ממוצע של 10 דק' נסיעה , אפשר להחליף

אוטובוס בקלות BIG , אפשר להחליף גם בסורקה אוטבוס ל BIG.

לא ברור לי למה אין אוטבוס לגראנד קניון ורק קו 9 או 13 מגיע ליד .

באר שבע היא עיר גדולה מאד והקווים שם מווסתים לתחנה מרכזית

דק' נסיעה של 10-15-20 דק' נסיעה , אתה יודע בגוש דן להגיע מחולון

לתל אביב לוקח בבוקר מעל שעה .

יבנה קטנה ופה אוטובוס יש בכל רחוב ,האוטבוס נוסע דרום וחזרה צפון וחזרה

דרום , מערב מזרח חזרה למזרח ובכלל אין נוסעים.
 

Ofekalef1

New member
לא, לא, לא.

הקווים בבאר שבע הם על כביש מרכזי
7-8 מגיע לתחנה מרכזית ממוצע של 10 דק' נסיעה , אפשר להחליף

אוטובוס בקלות BIG , אפשר להחליף גם בסורקה אוטבוס ל BIG.

לא ברור לי למה אין אוטבוס לגראנד קניון ורק קו 9 או 13 מגיע ליד .

באר שבע היא עיר גדולה מאד והקווים שם מווסתים לתחנה מרכזית

דק' נסיעה של 10-15-20 דק' נסיעה , אתה יודע בגוש דן להגיע מחולון

לתל אביב לוקח בבוקר מעל שעה .

יבנה קטנה ופה אוטובוס יש בכל רחוב ,האוטבוס נוסע דרום וחזרה צפון וחזרה

דרום , מערב מזרח חזרה למזרח ובכלל אין נוסעים.
לא, לא, לא.
נסעת משכונות שזמן הנסיעה מהן ברכב פרטי למרכזית הוא חמש דקות (נווה זאב, נווה נוי, ה') או משכונה ד'/ט', שמהן השירות הוא בהחלט מהיר. (אבל מט'? לא תדיר.)
&nbsp
אבל מכל שכונה אחרת - לא קרוב אפילו. לא מעמותות, לא מנחל עשן, לא מו', לא מי"א, ממש לא מרמות, ולא יודע אם שכחתי עוד שכונה.
&nbsp
ואיך תגיע לסורוקה? לא כל הקווים מגיעים לסורוקה. וגם כשאתה מגיע, הרבה פעמים מגיעים 16 ו-25 ביחד, ואז מה תעשה עכשיו? תחכה עוד עשרים דקות...
ובלי בכלל לדבר על זה שהמסלולים שלהם איטיים והם נוסעים לאט...
&nbsp
גרנד קניון בעייתי יותר כי אי אפשר ממש לבצע תוספת של קווים במכרז מהסוג הישן, ולכן את מה שיכלו לעשות עשו - וזה שינוי מסלול קל לקו 13 כך שיגיע בצמוד לגרנד קניון.
&nbsp
 

benshap2

New member
אנחנו נסכם שלא להסכים

כמה ראיתי 20 איש , 30 ,זה מתחלק ב 4 אוטבוסים

בקו 3 יהיו 10-7 נוסעים .
בקו 1 יהיו 7- 10 נוסעים.
בקו 6 יהיו 5-8 נוסעים .
בקו 4 יהיו 0-3 נוסעים.
רוב הנוסעים חיילים ואנשי קבע וביטחון,בוא לא נסחף .

וזה לא ממש הצלחה שיורדים מהרכבת 150 נוסעים .

ולא לשכוח זה בשעת השיא נוסעים מהרכבת.

וכבר כתבתי לך 300 פעם ,לא הצעתי להוריד פנמיים , לראות מה מיותר

ויש קו 4 שיצא ב 17:25 יצא ריק לגמרי מהמתנ"ח .

קו 6 נוסע בשעות שפל ריק , כך גם הקווים 3-6.

לתת צ'אנס לקווים אחרים ולהחזיר את 179.


הצלחה של תחבורה ציבורית ,זה אוטבוס עם 25 - 20 נוסעים .

נסעתי בכל הארץ בקווים פנימיים ב 17:00 לא ראיתי אוטבוס ריק ,

זה בשבילי סימן הכשלון הגדול של המכרז .
אנחנו נסכם שלא להסכים
אני מראה לך שתוך 36 שעות חל שינוי משמעותי בדפוסי הנסיעה של אנשים מהרכבת ואליה ביבנה. רק תחשוב מה יהיה אם הכל יהיה מסונכרן וירוץ טוב וכו' ויהיה כרטיס שכולל את כל הנסיעות במחיר טוב. אנשים ישאירו רכב בבית.
 

Ofekalef1

New member
גם אני הייתי מתרגז אם הייתי רואה אוטובוסים ריקים

אופק אני כן מתכוון לקשר בין שירות לכמות נוסעים

משרד התחבורה עשה טעות שלקח את יבנה יחד עם אשדוד ,

יבנה בכלל שייכת למרחב רחובות -מרכז ולא למחוז דרום .

אם תקרא אותי אז אני קושר הכל בהכל , זה כל הפרמטרים נכנסים יחד

משוכללים לתוצאה של אין נוסעים , את ימי החסד אני לא אתן כי הם היו

פה שנתיים ואתה יודע אחרי 100 ימי חסד מבטלים תדיריות וקווים ובגלל

אני מרוגז ,במקום לפתות נוסעים חדשים ללכת קדימה , זה הולך אחורה ,

אני לא יודע איך הייתם מגיבים לראות בעיר קטנה כל כך הרבה אוטובסים

חדשים ריקים ,גם 5 נוסעים זה ריק !!!

, זה מרגיז אותי ויותר מרגיז שאני לא יכול לעשות כלום

גם BENSHAP תושב האזור הסביר לכם , אין עם מי לדבר .

אתה רואה את כל החברה האלה מדושני עונג נואמים וזורקים .

את הכסף ואני אומר איפה הצדק ,איפה .

אבל אתם יודעים יש לי רכב יחסית חדש 1600, עבודה טובה

, אז למה אני מתרגז , מה צריך להיות אכפת לי בכלל , לא ברור לי ..
גם אני הייתי מתרגז אם הייתי רואה אוטובוסים ריקים
עם תחילת מכרז. אבל הייתי מתרגז על תושבי עירי (ושאר הנוסעים) שלא משכילים להשתמש בהם, אלא לוקחים את הרכב הפרטי...
&nbsp
אתה חייב להבין שאפיקים של לפני המכרז הנוכחי זה דבר אחר מאפיקים של המכרז הנוכחי. אל תפסול, אין לך שום תועלת מזה.
&nbsp
יש לך הזדמנות עכשיו להשאיר את הרכב בבית. התדירות טובה, הפריסה טובה - סע באוטובוס. אם האוטובוס לא יגיע - תתלונן. אם התלונה לא תעזור, תתבע. אתה תקבל פיצוי.
אבל אני לא חושב שאתה תגיע לזה, כי לא סביר שהרמה כל כך גרועה. סביר שרובם המוחלט של האוטובוסים יוצאים. על נוחות המושבים אני לא אתווכח איתך... אבל אני בספק אם הם מאוד לא נוחים (מה שכן, אכן המושבים של מטרופולין נוחים מאוד).
&nbsp
יכול להיות שכמות הנוסעים הנמוכה נובעת מרמת שירות נמוכה לאורך זמן של אפיקים, שגרמה לאנשים לא להסתמך על אוטובוסים. לדעתי זה לא נובע מזה, אלא מזה שתדירות הקווים הייתה נמוכה ולא היה אפשר להסתמך עליהם. בכל מקרה, כנגד שירות גרוע צריך לפעול ואין לך טעם להתלונן על זה עכשיו, פשוט צריך לגרום לשינוי.
 

benshap2

New member
נסעתי היום בקו 177 והיה תענוג. כיסאות מאוד נוחים!

גם אני הייתי מתרגז אם הייתי רואה אוטובוסים ריקים
עם תחילת מכרז. אבל הייתי מתרגז על תושבי עירי (ושאר הנוסעים) שלא משכילים להשתמש בהם, אלא לוקחים את הרכב הפרטי...
&nbsp
אתה חייב להבין שאפיקים של לפני המכרז הנוכחי זה דבר אחר מאפיקים של המכרז הנוכחי. אל תפסול, אין לך שום תועלת מזה.
&nbsp
יש לך הזדמנות עכשיו להשאיר את הרכב בבית. התדירות טובה, הפריסה טובה - סע באוטובוס. אם האוטובוס לא יגיע - תתלונן. אם התלונה לא תעזור, תתבע. אתה תקבל פיצוי.
אבל אני לא חושב שאתה תגיע לזה, כי לא סביר שהרמה כל כך גרועה. סביר שרובם המוחלט של האוטובוסים יוצאים. על נוחות המושבים אני לא אתווכח איתך... אבל אני בספק אם הם מאוד לא נוחים (מה שכן, אכן המושבים של מטרופולין נוחים מאוד).
&nbsp
יכול להיות שכמות הנוסעים הנמוכה נובעת מרמת שירות נמוכה לאורך זמן של אפיקים, שגרמה לאנשים לא להסתמך על אוטובוסים. לדעתי זה לא נובע מזה, אלא מזה שתדירות הקווים הייתה נמוכה ולא היה אפשר להסתמך עליהם. בכל מקרה, כנגד שירות גרוע צריך לפעול ואין לך טעם להתלונן על זה עכשיו, פשוט צריך לגרום לשינוי.
נסעתי היום בקו 177 והיה תענוג. כיסאות מאוד נוחים!
מקום לרגליים - כמעט כמו במושבים בתשלום נוסף במטוסים. מיזוג נהדר.
&nbsp
הפסדתי את הרכבת של 16:57 מעזריאלי בדקה אחת, אז המתנתי ל 177 שיוצא מרכבת מרכז בשעה 17:00 בירידה לאיילון.
הוא הגיע ב 17:18, 2 דקות אחרי שהגיע 280 שיוצא יחד איתו מרכבת מרכז.
היה די ריק (280 היה מלא), אבל זה קו חדש לגמרי זה הגיוני.
&nbsp
הגענו ליבנה תוך 20 דקות (יותר מהר מהרכבת המהירה, אבל ממש בקצת. וגם מדובר באוגוסט שאין בו פקקים כמעט).
&nbsp
עליתי עליו בשביל לנסות, וזה גם חסך לי 20-30 דקות מול הרכבת המאספת של 17:37.
&nbsp
ברגע שלו"ז הרכבות ישתנה ותהיה רכבת מהירה ב xx:15 והאוטובוס הזה ב xx:18 , זה יכול לפגוע בפיתוח שלו.
&nbsp
מחיר הנסיעה 7.70 (סביב ה 6.20 אם מגלמים את הנחת הערך הצבור).
ערך צבור קודם שהוטען על ידי בדן או אגד (לא זוכר כבר) - עבד.
 

Ofekalef1

New member


נסעתי היום בקו 177 והיה תענוג. כיסאות מאוד נוחים!
מקום לרגליים - כמעט כמו במושבים בתשלום נוסף במטוסים. מיזוג נהדר.
&nbsp
הפסדתי את הרכבת של 16:57 מעזריאלי בדקה אחת, אז המתנתי ל 177 שיוצא מרכבת מרכז בשעה 17:00 בירידה לאיילון.
הוא הגיע ב 17:18, 2 דקות אחרי שהגיע 280 שיוצא יחד איתו מרכבת מרכז.
היה די ריק (280 היה מלא), אבל זה קו חדש לגמרי זה הגיוני.
&nbsp
הגענו ליבנה תוך 20 דקות (יותר מהר מהרכבת המהירה, אבל ממש בקצת. וגם מדובר באוגוסט שאין בו פקקים כמעט).
&nbsp
עליתי עליו בשביל לנסות, וזה גם חסך לי 20-30 דקות מול הרכבת המאספת של 17:37.
&nbsp
ברגע שלו"ז הרכבות ישתנה ותהיה רכבת מהירה ב xx:15 והאוטובוס הזה ב xx:18 , זה יכול לפגוע בפיתוח שלו.
&nbsp
מחיר הנסיעה 7.70 (סביב ה 6.20 אם מגלמים את הנחת הערך הצבור).
ערך צבור קודם שהוטען על ידי בדן או אגד (לא זוכר כבר) - עבד.

יכול להיות שלאחר שינוי הלו"ז אפשר יהיה לשנות את השעות של 177 בהתאם.
&nbsp
האמת שיש קטע כזה בב"ש, בשעות המאוחרות 380 יוצא ביחד עם הרכבת שהיא פעם בשעה - או שבע דקות לפני, או שבע דקות אחרי. מעניין אם מתוכנן לשנות את הזמנים שלו.
 

benshap2

New member
מי שעולה מאיילון מצפון לדרום במחלף השלום יכול להמשיך ישר


יכול להיות שלאחר שינוי הלו"ז אפשר יהיה לשנות את השעות של 177 בהתאם.
&nbsp
האמת שיש קטע כזה בב"ש, בשעות המאוחרות 380 יוצא ביחד עם הרכבת שהיא פעם בשעה - או שבע דקות לפני, או שבע דקות אחרי. מעניין אם מתוכנן לשנות את הזמנים שלו.
מי שעולה מאיילון מצפון לדרום במחלף השלום יכול להמשיך ישר
ברמזור?
אם כן, אני חושב שהסיבוב הקטן הזה שסתם לוקח 18 דקות יכול להפוך בקלות ל4-5 דקות...לרדת ישר מרכבת מרכז לאיילון, לעלות בשלום ולרדת מיד חזרה לאיילון.
התחנה המבוטלת בקריה גם ככה קרובה מאוד לתחנה בירידה לאיילון (3-4 דקות הליכה).
&nbsp
הבעיה שאני די בטוח שאין שם ישר למכוניות, בגלל שכשהמכוניות שם פונות שמאלה לדרך השלום, יש ירוק בימינה למי שבא מקפלן ורוצה לרדת לאיילון דרום.
 

guyweiss

New member
אין ישר במחלף השלום מנתיבי איילון בשני הכיוונים

מי שעולה מאיילון מצפון לדרום במחלף השלום יכול להמשיך ישר
ברמזור?
אם כן, אני חושב שהסיבוב הקטן הזה שסתם לוקח 18 דקות יכול להפוך בקלות ל4-5 דקות...לרדת ישר מרכבת מרכז לאיילון, לעלות בשלום ולרדת מיד חזרה לאיילון.
התחנה המבוטלת בקריה גם ככה קרובה מאוד לתחנה בירידה לאיילון (3-4 דקות הליכה).
&nbsp
הבעיה שאני די בטוח שאין שם ישר למכוניות, בגלל שכשהמכוניות שם פונות שמאלה לדרך השלום, יש ירוק בימינה למי שבא מקפלן ורוצה לרדת לאיילון דרום.
אין ישר במחלף השלום מנתיבי איילון בשני הכיוונים
 

yossiwed

New member
על זה אני מדבר ואני אומר לך זה יהיה ריק

נסעתי היום בקו 177 והיה תענוג. כיסאות מאוד נוחים!
מקום לרגליים - כמעט כמו במושבים בתשלום נוסף במטוסים. מיזוג נהדר.
&nbsp
הפסדתי את הרכבת של 16:57 מעזריאלי בדקה אחת, אז המתנתי ל 177 שיוצא מרכבת מרכז בשעה 17:00 בירידה לאיילון.
הוא הגיע ב 17:18, 2 דקות אחרי שהגיע 280 שיוצא יחד איתו מרכבת מרכז.
היה די ריק (280 היה מלא), אבל זה קו חדש לגמרי זה הגיוני.
&nbsp
הגענו ליבנה תוך 20 דקות (יותר מהר מהרכבת המהירה, אבל ממש בקצת. וגם מדובר באוגוסט שאין בו פקקים כמעט).
&nbsp
עליתי עליו בשביל לנסות, וזה גם חסך לי 20-30 דקות מול הרכבת המאספת של 17:37.
&nbsp
ברגע שלו"ז הרכבות ישתנה ותהיה רכבת מהירה ב xx:15 והאוטובוס הזה ב xx:18 , זה יכול לפגוע בפיתוח שלו.
&nbsp
מחיר הנסיעה 7.70 (סביב ה 6.20 אם מגלמים את הנחת הערך הצבור).
ערך צבור קודם שהוטען על ידי בדן או אגד (לא זוכר כבר) - עבד.
על זה אני מדבר ואני אומר לך זה יהיה ריק
אתה לא יכול להשוות עיר כמו אשדוד 250 אלף תושבים ליבנה .

באופן כללי התושבים של יבנה איבדו אמון בתחבורה הציבורית ,

הם מאמינים ברכבת , חבל , על זה אני מצביע ועל זה אני כובל

ורצתי לשנות לטובה ,אבל אין עם מי לדבר.

כאמור הקו יהיה ריק גם בעתיד ,לא יפסיקו אותו כי הוא 4 פעמים אחר

הצהרים .
 

Ofekalef1

New member
ואכן, אתה לא משווה.

על זה אני מדבר ואני אומר לך זה יהיה ריק
אתה לא יכול להשוות עיר כמו אשדוד 250 אלף תושבים ליבנה .

באופן כללי התושבים של יבנה איבדו אמון בתחבורה הציבורית ,

הם מאמינים ברכבת , חבל , על זה אני מצביע ועל זה אני כובל

ורצתי לשנות לטובה ,אבל אין עם מי לדבר.

כאמור הקו יהיה ריק גם בעתיד ,לא יפסיקו אותו כי הוא 4 פעמים אחר

הצהרים .
ואכן, אתה לא משווה.
קו 280 - פועל בכל שעות היום עם תדירות הולכת וגדלה ככל שמתקרבים לשעת השיא, עד לתדירות של אחת לרבע שעה, לעומת קו 177 - אחת לשעה, ופעיל רק בשעות השפל.
&nbsp
אף אחד לא משווה. יבנה מקבלת שירות פחות תדיר, אבל שירות סביר שכן מאפשר לאנשים להתחיל לעזוב את הרכב הפרטי בשביל תחבורה ציבורית. וזו המטרה. הרי אם כולם יעזבו את הרכב ויעברו לתח"צ, ברור לך שהמערכת הנוכחית לא תספיק, נכון?
&nbsp
אבל אף אחד לא יעזוב את הרכב הפרטי בשביל קווים עירוניים של פעם בחצי שעה... כי ברבע שעה אפשר לנסוע לתל אביב ברכב פרטי, ולא להיתקע בהגעה מוקדמת מדי ליעד שלך...
&nbsp
סתם נתתי כדוגמה את הקווים העירוניים, אני לא יודע על איזו תדירות אתה מלין. אבל תדירות סבירה ושירות סביר יגרום אולי לאנשים לוותר על הרכב. בכיוון ההפוך - לא יקרה.
 

benshap2

New member
יוסי - הקו הזה מצוין

על זה אני מדבר ואני אומר לך זה יהיה ריק
אתה לא יכול להשוות עיר כמו אשדוד 250 אלף תושבים ליבנה .

באופן כללי התושבים של יבנה איבדו אמון בתחבורה הציבורית ,

הם מאמינים ברכבת , חבל , על זה אני מצביע ועל זה אני כובל

ורצתי לשנות לטובה ,אבל אין עם מי לדבר.

כאמור הקו יהיה ריק גם בעתיד ,לא יפסיקו אותו כי הוא 4 פעמים אחר

הצהרים .
יוסי - הקו הזה מצוין
וכרגע התיאום שלו עם הרכבת מעולה.
רכבת ב 37 ו 57, ואוטובוס ב 18. יש יותר מושלם מזה? (וכן. 17 ו 18 זה אותו דבר).
האוטובוס ריק כי אף אחד לא מכיר אותו עדיין, ברגע שיכירו הוא יהיה להיט לדעתי. ועוד יותר ברגע שיתקינו מצלמות נת"צ על איילון בבוקר.

נכון, הרכבת משנה זמנים, וטוב יעשו אפיקים אם כשזה יקרה ישקלו להזיז גם את הקו הזה קצת, כך שיגיע בין הרכבת המהירה של 15 לרכבת המאספת של 45, סביב וחצי, ויהווה חלופה מעולה ומהירה.

כשתכננו את הלו"ז תכננו אותו לפי הלו"ז הנוכחי של הרכבת, אין שם מגידי עתידות באפיקים...לכשלו"ז זה ישתנה - אני מקווה שיעשו חושבים וישנו את שעות הקו בהתאם.
 

olli3

New member
מנהל
אפיקים לא תכננו את הלו"ז. משרד התחבורה מטפל בזה.

יוסי - הקו הזה מצוין
וכרגע התיאום שלו עם הרכבת מעולה.
רכבת ב 37 ו 57, ואוטובוס ב 18. יש יותר מושלם מזה? (וכן. 17 ו 18 זה אותו דבר).
האוטובוס ריק כי אף אחד לא מכיר אותו עדיין, ברגע שיכירו הוא יהיה להיט לדעתי. ועוד יותר ברגע שיתקינו מצלמות נת"צ על איילון בבוקר.

נכון, הרכבת משנה זמנים, וטוב יעשו אפיקים אם כשזה יקרה ישקלו להזיז גם את הקו הזה קצת, כך שיגיע בין הרכבת המהירה של 15 לרכבת המאספת של 45, סביב וחצי, ויהווה חלופה מעולה ומהירה.

כשתכננו את הלו"ז תכננו אותו לפי הלו"ז הנוכחי של הרכבת, אין שם מגידי עתידות באפיקים...לכשלו"ז זה ישתנה - אני מקווה שיעשו חושבים וישנו את שעות הקו בהתאם.
אפיקים לא תכננו את הלו"ז. משרד התחבורה מטפל בזה.
 

orchilit

New member
טרול קלאסי, זה היה די ברור מההתחלה

למה לדעתי אתה טרול?
1. צורת הכתיבה המוזרה עם רוווח של שורה. יש המון פסיקים גם במקום בו צריכה להיות נקודה.
&nbsp
2. היטפלות למפעיל מסויים ואך ורק דברי שבח למפעיל אחר.
&nbsp
3. התעלמות מוחלטת מכל דבר שנכתב על מטרופולין, אלא אם כן אלו דברי שבח למטרופולין. מרגיש כאילו יש כאן חתונה קתולית עם מטרופולין. בנוסף, אמירות שקריות על "אי תלונות על מטרופולין" בדף הפייסבוק שלהם, למרות שיש שם לא מעט תלונות של נוסעים.
&nbsp
4. חזרה על המנטרה שאתר אפיקים גרוע. גם האתר של מטרופולין עבור תכנון נסיעה גרוע מהיסוד, ממש ממש קשה למצוא דרכו מידע על פי נקודת מוצא ונקודת יעד. אבל, לא נשמע על כך מילה מפיך, כי זה פשוט מושלם כמו שזה.
&nbsp
5. אתה חופר, לא מחדש דבר וחוזר על אותם הדברים שוב ושוב ושוב.
טרול קלאסי, זה היה די ברור מההתחלה
 

orenhz

Member
ברוך הבא תפוזו, באמת התגעגענו אליך

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
ברוך הבא תפוזו, באמת התגעגענו אליך
 

DRORIKO8

New member
אתה לא היוסף הראשון שעושה בלאגן בפורום

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
אתה לא היוסף הראשון שעושה בלאגן בפורום
אפילו לברי סחרוף נמאס והוא כתב על זה שיר מחאה
https://www.youtube.com/watch?v=JVkDUbqP5ko
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה