יש לי חדשות בשבילכם

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
יש לי חדשות בשבילכם


יש לי חדשות בשבילכם

בקרוב יכניסו בקו 5 מכונות שבהם תהייה מערכת ולידציה בדלת האחורית ,ודרכה ישלמו הנוסעים. כרגע זה למטרת ניסיון. בכל אופן יש כאן החזרת עטרה ליושנה (סוג של)
 
תהיה אפשרות בחירה של קוד?

יש לי חדשות בשבילכם

בקרוב יכניסו בקו 5 מכונות שבהם תהייה מערכת ולידציה בדלת האחורית ,ודרכה ישלמו הנוסעים. כרגע זה למטרת ניסיון. בכל אופן יש כאן החזרת עטרה ליושנה (סוג של)
תהיה אפשרות בחירה של קוד?
או שזה אמור להכיל (מה שיותר הגיוני) רק קוד 42.
או שבכלל רק אישורים של בעלי כרטיס חופשי יומי/חודשי/סטודנט וכרטיס המשך, כשכל מי שמשלם יצטרך לעבור דרך הנהג?
 

droriko

New member
את הפרטים הטכנים אני לא יודע

תהיה אפשרות בחירה של קוד?
או שזה אמור להכיל (מה שיותר הגיוני) רק קוד 42.
או שבכלל רק אישורים של בעלי כרטיס חופשי יומי/חודשי/סטודנט וכרטיס המשך, כשכל מי שמשלם יצטרך לעבור דרך הנהג?
את הפרטים הטכנים אני לא יודע
כל מה שאני יודע כתבתי בהודעה. אולי אנשים שיותר מקושרים ממני ידעו לתת עוד פרטים.
 

droriko

New member
מה שאני כן יכול להוסיף בכל זאת

תהיה אפשרות בחירה של קוד?
או שזה אמור להכיל (מה שיותר הגיוני) רק קוד 42.
או שבכלל רק אישורים של בעלי כרטיס חופשי יומי/חודשי/סטודנט וכרטיס המשך, כשכל מי שמשלם יצטרך לעבור דרך הנהג?
מה שאני כן יכול להוסיף בכל זאת
זה שבקו 5 יותקנו מצלמות בדלת האחורית
 

droriko

New member
ועוד משהו שלחלק הוא לא כל כך סקופ אבל בכל זאת

יש לי חדשות בשבילכם

בקרוב יכניסו בקו 5 מכונות שבהם תהייה מערכת ולידציה בדלת האחורית ,ודרכה ישלמו הנוסעים. כרגע זה למטרת ניסיון. בכל אופן יש כאן החזרת עטרה ליושנה (סוג של)
ועוד משהו שלחלק הוא לא כל כך סקופ אבל בכל זאת
דן הולכת למסור את קוי השיכון(לא כוללל כמובן קוים חזקים כמו קו 5 או קו 4) עד עכשיו היו הרבה שהניחו את זה , אבל עכשיו זה רשמי. האם מטרופולין תיקח אותם או שיהיה מכרז ?אין לי מושג
 

אוהד11

New member
איזה קווים אמורים להימסר ?

ועוד משהו שלחלק הוא לא כל כך סקופ אבל בכל זאת
דן הולכת למסור את קוי השיכון(לא כוללל כמובן קוים חזקים כמו קו 5 או קו 4) עד עכשיו היו הרבה שהניחו את זה , אבל עכשיו זה רשמי. האם מטרופולין תיקח אותם או שיהיה מכרז ?אין לי מושג
איזה קווים אמורים להימסר ?
 

droriko

New member
כל המידע שמסרתי הוא מהעיתון של דן שיצא היום

איזה קווים אמורים להימסר ?
כל המידע שמסרתי הוא מהעיתון של דן שיצא היום
כתוב שם "קוי עבר הירקון", אז מן הסתם מתכוונים ל-12,13,14,6
לגבי 24 אני לא יודע
 

droriko

New member
אבל שאלה לי אליך אוהד,ולכל מי שבקיא בהיסטוריה

כל המידע שמסרתי הוא מהעיתון של דן שיצא היום
כתוב שם "קוי עבר הירקון", אז מן הסתם מתכוונים ל-12,13,14,6
לגבי 24 אני לא יודע
אבל שאלה לי אליך אוהד,ולכל מי שבקיא בהיסטוריה
אני יודע ש-42 התחיל בתור קו של בת ים(או שהוא היה מסיים בהתחלה ביפו,אני לא זוכר) מתי הוא סופח לשיכון?(אני מניח שעשו את זה מטעמי כח אדם)
 

mister K

New member
42 כבר שנים של השיכון.

אבל שאלה לי אליך אוהד,ולכל מי שבקיא בהיסטוריה
אני יודע ש-42 התחיל בתור קו של בת ים(או שהוא היה מסיים בהתחלה ביפו,אני לא זוכר) מתי הוא סופח לשיכון?(אני מניח שעשו את זה מטעמי כח אדם)
42 כבר שנים של השיכון.
במשך הרבה שנים היו בקווים 40 ו-42 סידורים גם של השיכון וגם של בת ים.
כיום 40 של בת ים ו-42/142 של השיכון.
 

droriko

New member
40 הוא של אשכול דרום תל אביב("הדרומי")

42 כבר שנים של השיכון.
במשך הרבה שנים היו בקווים 40 ו-42 סידורים גם של השיכון וגם של בת ים.
כיום 40 של בת ים ו-42/142 של השיכון.
40 הוא של אשכול דרום תל אביב("הדרומי")
זה התחיל בתור אשכול של קוי דרום תל אביב(17,16 וכדומה) אבל לאט לאט סיפח קוים מאשכולות אחרים בגלל בעיות כח אדם.
 

droriko

New member
כמו למשל קו 61

40 הוא של אשכול דרום תל אביב("הדרומי")
זה התחיל בתור אשכול של קוי דרום תל אביב(17,16 וכדומה) אבל לאט לאט סיפח קוים מאשכולות אחרים בגלל בעיות כח אדם.
כמו למשל קו 61
שפעם היה שייך לאיזור רמת גן("הבינעירוני") ולמעשה חוץ מהכרמלית הוא לא עובר בשום נקודה שנמצאת בדרום תל אביב
 

אוהד11

New member
40/42 התחילו כקוי כרטיסניות ברחוב נס לגויים

אבל שאלה לי אליך אוהד,ולכל מי שבקיא בהיסטוריה
אני יודע ש-42 התחיל בתור קו של בת ים(או שהוא היה מסיים בהתחלה ביפו,אני לא זוכר) מתי הוא סופח לשיכון?(אני מניח שעשו את זה מטעמי כח אדם)
40/42 התחילו כקוי כרטיסניות ברחוב נס לגויים
פינת שדרות ירושלים ביפו. 40 נסע לשיכון דן/רמת החי"ל וחזרה (עם תחנת ויסות ברמת החי"ל), ואילו 42 פעל עד תל ברוך, רחוב קפריסין.
ב- 1976 האריכו את שניהם עד מסוף בית הקברות בבת ים ומאוחר יותר האריכו את שניהם עד מסופון בדבורה הנביאה/משה סנה ולאחר מכן עד עתידים. למעשה, המכונות שלהם חנו בשיכון, כי חניון בת ים טרם היה קיים באותם שנים.
 

droriko

New member
והנהגים היו מיפו/בת ים?

40/42 התחילו כקוי כרטיסניות ברחוב נס לגויים
פינת שדרות ירושלים ביפו. 40 נסע לשיכון דן/רמת החי"ל וחזרה (עם תחנת ויסות ברמת החי"ל), ואילו 42 פעל עד תל ברוך, רחוב קפריסין.
ב- 1976 האריכו את שניהם עד מסוף בית הקברות בבת ים ומאוחר יותר האריכו את שניהם עד מסופון בדבורה הנביאה/משה סנה ולאחר מכן עד עתידים. למעשה, המכונות שלהם חנו בשיכון, כי חניון בת ים טרם היה קיים באותם שנים.
והנהגים היו מיפו/בת ים?
או שהקו היה שייך לשיכון(או איך שלא קראו לאשכול הזה אז)
 

אוהד11

New member
מוסך גלי גיל היה היכן שנמצאת הבורסה ליהלומים

אגב מוסכים של דן
בית שאפ שבבעלות דן נמצא איפה שפעם היה מוסך גלי?
מוסך גלי גיל היה היכן שנמצאת הבורסה ליהלומים
ואם שאלת על מוסכים וחניונים ותיקים, היה המוסך המרכזי בארלוזרוב 17 בת"א, מוסך וחניון ברחוב ארלוזרוב בר"ג, צמוד לבית החרושת עלית, חניון ברציפי התחנה המרכזית הישנה, חניון ברחבת תחנת הרכבת ארלוזרוב (כיום תחנת היציאה של קווים/ואוליה/מטרופולין/אגד תעבורה) ומעבר לרחוב על פרשת דרכים, במשולש "דודו טופז", היכן שתחנות האוטובוס לכיוון גבעתיים/ר"ג/פ"ת, חניון צ.ד., חניון שיכון דן וחניון פ"ת סמוך לביה"ח בילינסון.
לאחר שנרכשה חברת "יונייטד תורס" על ידי דן שימש גם מגרש החברה הזו ליד מחלף הרצליה כמגרש חניה.
 
14 נחשב קו של עבר הירקון?

כל המידע שמסרתי הוא מהעיתון של דן שיצא היום
כתוב שם "קוי עבר הירקון", אז מן הסתם מתכוונים ל-12,13,14,6
לגבי 24 אני לא יודע
14 נחשב קו של עבר הירקון?
הוא לא נוסע כלל צפונית לירקון.

לעומת זאת, האם 22 ו-220 לא נחשבים לקווי עבר ירקון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה