תהיה אפשרות בחירה של קוד?יש לי חדשות בשבילכם
בקרוב יכניסו בקו 5 מכונות שבהם תהייה מערכת ולידציה בדלת האחורית ,ודרכה ישלמו הנוסעים. כרגע זה למטרת ניסיון. בכל אופן יש כאן החזרת עטרה ליושנה (סוג של)
את הפרטים הטכנים אני לא יודעתהיה אפשרות בחירה של קוד?
או שזה אמור להכיל (מה שיותר הגיוני) רק קוד 42.
או שבכלל רק אישורים של בעלי כרטיס חופשי יומי/חודשי/סטודנט וכרטיס המשך, כשכל מי שמשלם יצטרך לעבור דרך הנהג?
מה שאני כן יכול להוסיף בכל זאתתהיה אפשרות בחירה של קוד?
או שזה אמור להכיל (מה שיותר הגיוני) רק קוד 42.
או שבכלל רק אישורים של בעלי כרטיס חופשי יומי/חודשי/סטודנט וכרטיס המשך, כשכל מי שמשלם יצטרך לעבור דרך הנהג?
ועוד משהו שלחלק הוא לא כל כך סקופ אבל בכל זאתיש לי חדשות בשבילכם
בקרוב יכניסו בקו 5 מכונות שבהם תהייה מערכת ולידציה בדלת האחורית ,ודרכה ישלמו הנוסעים. כרגע זה למטרת ניסיון. בכל אופן יש כאן החזרת עטרה ליושנה (סוג של)
איזה קווים אמורים להימסר ?ועוד משהו שלחלק הוא לא כל כך סקופ אבל בכל זאת
דן הולכת למסור את קוי השיכון(לא כוללל כמובן קוים חזקים כמו קו 5 או קו 4) עד עכשיו היו הרבה שהניחו את זה , אבל עכשיו זה רשמי. האם מטרופולין תיקח אותם או שיהיה מכרז ?אין לי מושג
כל המידע שמסרתי הוא מהעיתון של דן שיצא היוםאיזה קווים אמורים להימסר ?
אבל שאלה לי אליך אוהד,ולכל מי שבקיא בהיסטוריהכל המידע שמסרתי הוא מהעיתון של דן שיצא היום
כתוב שם "קוי עבר הירקון", אז מן הסתם מתכוונים ל-12,13,14,6
לגבי 24 אני לא יודע
42 כבר שנים של השיכון.אבל שאלה לי אליך אוהד,ולכל מי שבקיא בהיסטוריה
אני יודע ש-42 התחיל בתור קו של בת ים(או שהוא היה מסיים בהתחלה ביפו,אני לא זוכר) מתי הוא סופח לשיכון?(אני מניח שעשו את זה מטעמי כח אדם)
40 הוא של אשכול דרום תל אביב("הדרומי")42 כבר שנים של השיכון.
במשך הרבה שנים היו בקווים 40 ו-42 סידורים גם של השיכון וגם של בת ים.
כיום 40 של בת ים ו-42/142 של השיכון.
כמו למשל קו 6140 הוא של אשכול דרום תל אביב("הדרומי")
זה התחיל בתור אשכול של קוי דרום תל אביב(17,16 וכדומה) אבל לאט לאט סיפח קוים מאשכולות אחרים בגלל בעיות כח אדם.
40/42 התחילו כקוי כרטיסניות ברחוב נס לגוייםאבל שאלה לי אליך אוהד,ולכל מי שבקיא בהיסטוריה
אני יודע ש-42 התחיל בתור קו של בת ים(או שהוא היה מסיים בהתחלה ביפו,אני לא זוכר) מתי הוא סופח לשיכון?(אני מניח שעשו את זה מטעמי כח אדם)
והנהגים היו מיפו/בת ים?40/42 התחילו כקוי כרטיסניות ברחוב נס לגויים
פינת שדרות ירושלים ביפו. 40 נסע לשיכון דן/רמת החי"ל וחזרה (עם תחנת ויסות ברמת החי"ל), ואילו 42 פעל עד תל ברוך, רחוב קפריסין.
ב- 1976 האריכו את שניהם עד מסוף בית הקברות בבת ים ומאוחר יותר האריכו את שניהם עד מסופון בדבורה הנביאה/משה סנה ולאחר מכן עד עתידים. למעשה, המכונות שלהם חנו בשיכון, כי חניון בת ים טרם היה קיים באותם שנים.
הנהגים היו מכל גוש דןוהנהגים היו מיפו/בת ים?
או שהקו היה שייך לשיכון(או איך שלא קראו לאשכול הזה אז)
אגב מוסכים של דןהנהגים היו מכל גוש דן
מוסך גלי גיל היה היכן שנמצאת הבורסה ליהלומיםאגב מוסכים של דן
בית שאפ שבבעלות דן נמצא איפה שפעם היה מוסך גלי?
14 נחשב קו של עבר הירקון?כל המידע שמסרתי הוא מהעיתון של דן שיצא היום
כתוב שם "קוי עבר הירקון", אז מן הסתם מתכוונים ל-12,13,14,6
לגבי 24 אני לא יודע
הם אכן נחשבים14 נחשב קו של עבר הירקון?
הוא לא נוסע כלל צפונית לירקון.
לעומת זאת, האם 22 ו-220 לא נחשבים לקווי עבר ירקון?
מעניין אם גם 49 כלול בחבילההם אכן נחשבים
49 לא שייך לקווי עבר הירקון,אלא לקווי פ"ת-ת"אמעניין אם גם 49 כלול בחבילה
הרי הרבה זמן מדברים על זה שימסרו אותו
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.